Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 986
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
…når man har tatt ca 0.8 amf og rundt 35mg ca(1x 25mg+litt til) seroquel for søvn?


Ønsker personlige erfaringer, er også klar over at det kan være forskjellig fra person til person osvosv..

Hva blir effekten av og f.eks ta et par streker med amf på dagen, og LSD senere på kvelden/natten? Kræsjer amfen med LSD?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Burde nok vente til du føler deg helt opplagt og uthvilt igjen.

Har ikke erfaring med å blande disse selv, men å bruke amf på dagtid og kjøre på med LSD på kvelden og utover natten høres ut som en dårlig oppskrift.
Mtp på at du krasjer på amf etter en hel dag, er kanskje sliten i hodet og begynner på en lang syre-trip på natta med amf-paranoia.

Det virker nok til å slå ut mer negativt enn positivt.
Sist endret av Chromatics; 7. mai 2021 kl. 16:12.
Seroquel bør du unngå å ta dagen før du tar LSD iallfall, med amfetamin vet jeg ikke. Seroquel er anti psykotika og vil dempe noe av effekten på LSD.
Anonym bruker
"Tom Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Seroquel bør du unngå å ta dagen før du tar LSD iallfall, med amfetamin vet jeg ikke. Seroquel er anti psykotika og vil dempe noe av effekten på LSD.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Seroquel for søvn. Opplever ikke at Seroquel har noen innvirkning på LSD som inntas dagen derpå. Det å ta Seroquel midt i trippen fungerer fint som tripkiller
Jeg hadde ikke blanda amfetamin og LSD. Hadde holdt de langt unna hverandre!
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar og meninger! Fornuften sier forsåvidt også at det kan være lurt å gå uten amf og seroquel i en periode før jeg eventuelt spiser litt syre.