Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1848
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen med droppe erfaring som kan sie noe om hvor mye speed man trenger og noe om hvordan rusen blir kontra sniffing?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye kommer vell ann på hva formålet er, alt fra 30mg til 1g.. Tar lengere tid før det funker, har bare snorta det så kontrasten kan noen andre gi svar på
Ikke ta opp til 1g samtidig! Målte selv opp ca 0,5 drop et sted det var mørkt og ble en psykotisk duracell kanin i tre dager. Var ikke helt den samme etterpå.
Sist endret av Bothrops; 8. april 2021 kl. 13:41.
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja 1g hørtes ufattelig mye ut og bortkastet. Jeg får mange linjer av 1g. Regner med at man kjenner det mindre av å droppe
når jeg dropper så pleier jeg å ta ca 0,1 +-, tar jo litt lengre tid før effekten kommer men blir jo mye mere jevn effekt enn å sniffe den
Det vanlige er å ta litt større doser ved dropping enn ved snorting, men heller 'justere' noe sjeldnere. Alt i alt gir det omtrent samme forbruk over noe tid.

Virkningen er den samme, men kommer litt senere og varer gjerne litt lenger
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer an på styrken. 0,1 er et fint sted å begynne. Er det blandet ut må det en kvarting og kanskje mer til.
Man kan alltids droppe mer, aldri mindre. 100-200mg er mer enn nok per drop.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 0.1. vent til du kjenner effektens intensiter, så kan du ta 0.1 til, og redoser oftere for å komme høyere, og kanskje en gang hver 4de time for og holde deg der du er. Det er min taktikk i det minste. Men så har jeg også luksusen av å få fart av en venn som kjenner importører, så du kan kanskje kjøre 0.2, om du kjenner at 0.1 gir dårlig funk?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som kjenner importører, så kvaliteten jeg bruker er bra* skulle der stå der
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta et teskje baking soda med et glass vann 15 min før. Forsterker merkbart effekt og varighet.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin er ofte veldig utblandet. Jeg har prøvd amfetamin kanskje hundre ganger og forskjellen er enorm. Av den «vanlige» typen som lukter blomsterish, så er 200-300 mg i drop fint og du blir megaspeeda. Men får du av den rocky supersterke så er 50mg absolutt max.

Etter å ha prøvd et par ganger ordentlig ren amfetamin så er jeg ganske sikker på at 200-300mg ville vært livsfarlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta et teskje baking soda med et glass vann 15 min før. Forsterker merkbart effekt og varighet.
Vis hele sitatet...
Hva er det som gjør dette til underverker da?
TS: Snorte eller droppe, 1gram speed = 10 x 100 striper.
For noen som ikke er vant vil jeg si 100mg er langt på vei mer enn nok, både nasalt å som drop.
Forskjellen i dette tilfelle blir hvor fort kicker det, nasalt kicker iløpet av 5-10 minuter,men dropper du go`drop så kan det ta opptil 40-60 minutter, lengre onset men varer å funker hardere mye lengre enn nasal dose.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin er ofte veldig utblandet. Jeg har prøvd amfetamin kanskje hundre ganger og forskjellen er enorm. Av den «vanlige» typen som lukter blomsterish, så er 200-300 mg i drop fint og du blir megaspeeda. Men får du av den rocky supersterke så er 50mg absolutt max.

Etter å ha prøvd et par ganger ordentlig ren amfetamin så er jeg ganske sikker på at 200-300mg ville vært livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Blahblahblah, bare tull..
Sist endret av Eyeamare; 8. april 2021 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin er ofte veldig utblandet. Jeg har prøvd amfetamin kanskje hundre ganger og forskjellen er enorm. Av den «vanlige» typen som lukter blomsterish, så er 200-300 mg i drop fint og du blir megaspeeda. Men får du av den rocky supersterke så er 50mg absolutt max.

Etter å ha prøvd et par ganger ordentlig ren amfetamin så er jeg ganske sikker på at 200-300mg ville vært livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Nå er jo greia at det meste av amfetaminet her er blanda ut med metamfetamin som er en del sterkere og billigere/lettere å lage. Prøver man helt ren amfetamin, likt som adderal/ ritalin som man får fra apoteket vil man merke stor forskjell mot det man får fra "gata".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå er jo greia at det meste av amfetaminet her er blanda ut med metamfetamin som er en del sterkere og billigere/lettere å lage. Prøver man helt ren amfetamin, likt som adderal/ ritalin som man får fra apoteket vil man merke stor forskjell mot det man får fra "gata".
Vis hele sitatet...
Amfetamin
Methylphenidat
Du aner ikke hva du prater om.
Bare at du tror Methylfenifdat er amfetamin sier litt.




Det er fremdeles to vidt forskjellige stoffer å kan ikke\burde ikke sammenliknes..
Sist endret av Eyeamare; 8. april 2021 kl. 19:53.
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Amfetamin
Methylphenidat
Du aner ikke hva du prater om.
Bare at du tror Methylfenifdat er amfetamin sier litt.




Det er fremdeles to vidt forskjellige stoffer å kan ikke\burde ikke sammenliknes..
Vis hele sitatet...
Er veldig lignende stoffer. Uansett, med 100% ren amfetamin varer virkningen i maks 6 timer og man får fint sove etter det mens metmafetamin som mesteparten av det på gata er blandet ut med varer i opptil 12 timer å man må derfor som regel vente noe rundt der etter siste inntak for å sove.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er veldig lignende stoffer. Uansett, med 100% ren amfetamin varer virkningen i maks 6 timer og man får fint sove etter det..
Vis hele sitatet...
Ja, men det er terapeutiske doser.
Så kan du gange det med tre, fire, fem, seks ved misbruk.
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja mulig det. Har alltids noe seroquel på lager å da får jeg sove en del raskere selv