Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7721
Shabba freaks og godt nyttår!

Så jeg har fått lånt gammel telefonen til ei venninde, men hun husker ikke koden på telefonen. Veit noen hvordan jeg kan få åpnet den?

kan nevne at hun finner bare den nye telefonen (enheten) hennes når hun logger på samsung kontoen sin.
Sist endret av fesk_; 11. januar 2021 kl. 01:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Shabba Fesk godt nyttår! Har du prøvd en hard reset? Men da fjernes såklart alt på telefonen.
fesk_'s Avatar
Trådstarter
nei får ikke prøvd det da jeg heller ikke får slått av telefonen uten denne pin koden??
Sitat av fesk_ Vis innlegg
nei får ikke prøvd det da jeg heller ikke får slått av telefonen uten denne pin koden??
Vis hele sitatet...
Hold i lås knappen på telefon i 10-15 sekund til den skrur seg av helt. Så gjør du det som står på bildet, ville sagt det er vell det beste alternativet her.