Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1047
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke ukjent m oxy, men lyst å teste amf og cola.
Bør de holdes unna hverandre? Tenker oxy er grei for nedturen.
Hvor lenge bør det gå mellom downer/upper/downer? Skjønner det ik er helt optimalt å mikse, men skjer jo også har jeg hørt... Noen m erfaring? Hilsen seminoob, drit i moralen.
Anonym bruker
"Sikker Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ikke å blande oxy med uppers da de maskerer hverandre sin effekt så det er lett å ta for mye av den ene. Men oxy på nedturen av stimulanter er helt gull
gud veit hvor mange kjendiser som har dødd av speedballs(uppers og downers i kaviar form). Så noe må det jo være i det.
Hvis du er noob, ta aldri mer dempende stoffer enn du ville tatt uten stimulanter. Så risikerer du kanskje ikke at uppers går over før downers er ferdig og du ender opp i kjellern
Sist endret av Bothrops; 28. oktober 2020 kl. 01:05.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fort gjort med overdose av kombi av uppers og downers.... Skal du absolutt blande så ta downers noen timer etter siste inntak amf, og legg deg å sov ikke dra ny linje!
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig kombo spør du meg. Ville mye heller brukt benzo som downers.

Usikker på det vitenskapelige, men persolig erfaring tilsier at komboen av morfin preparater og stimulanter gir meg bemerkelsesverdige, psykologiske utfordringer i form av surr og vimsing.
Konklusjonen blir at jeg syntes det er lett å bli psykisk -og fysisk overvelmet. Spesielt om bruken strekker seg over 24timer+.

Det sagt er jeg generelt sett unormalt følsom for bivirkninger når jeg dropper søvn.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så litt amf t frokost burde gå fint om man bare får oxy t kvelds? Kjenner egen toleranse veldig godt på oxy, så det er vel en god reglene ik å overdrive der. Ser at mix ikke er helt gull, men da er det vel heller ikke definert som miksing når det er en stnd imellom
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke dette tråden din hvor du sier du ikke har toleranse på oxy og er en idiot som tar mer etter store mengder inntak du har spydd av? https://freak.no/forum/showthread.php?t=321512
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei nå blander du tråder, sry.