Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 986
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer det at bensedin valium 10mg ikke kommer med delestrek? Fikk 8 i en bag og ble fortalt det var av merket bensedin, men skal sies at en som ikke er kunnskapsrik på det her blir skeptisk når en ser en helt plain hvit pille.

Takk for svar
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den løses opp rimelig fort, og har ingen særlig smak utenom mot slutten der det er hint av noe bitter/kjemisk-søt smak.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De 10 mg bensidinene jeg kjøpte hadde ingen delestrek. Jeg og var jævlig skeptisk for de så veldig plan ut som du sier. Men de funket bra
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De 10 mg bensidinene jeg kjøpte hadde ingen delestrek. Jeg og var jævlig skeptisk for de så veldig plan ut som du sier. Men de funket bra
Vis hele sitatet...
Hvor mange tok du for å komme i god form? Er så jævlig kjipt at jeg er såpass skeptisk, for da får jeg det motsatte av placebo.

Bra det hvertfall er en her med erfaring om bensedin uten delestrek da, dealeren min ble relativt oppgitt når jeg kontaktet han angående det.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke så høy toleranse så 2 funket greit for å få en fin form.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen deledtrek nei. Men synes en norsk 5mg vival kjennes minst like mye, så denne serbiske diazen er mest sannsynlig ikke så mye som 10mg i. Det er big business å presse piller der.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Source: har spist hundrevis av serbiske bensedin de siste årene.