Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2104
Hei.
Det er mange muligheter til å kjøpe i bulk på net fra F.eks ebay.
Det jeg er ute etter er først å fremst t-skjorter hvite eller farget
og i så store kvanta som mulig 10+
Underbokser (boxerbreafs) + sokker er også innteresant. Lurer på andres erfaring ang. kavalitet
på produktet, samt pris + levering
Jeg har tidligre bestilt masser fra Kina, prisen tatt i betraktning har kvaliteten vært "grei" men så har jeg da alltid kjøpt det billigste jeg finner
Jeg pleide å bestille for ca kr 4-800,- hver gang og pleide å få det fraktfritt med standard 4-8 uker leveringstid.
Jeg sier pleide fordi det er vanskelig å konkurere med prisene du finner når det er salg hos Dressmann/Cubus

Problemet med Asia klær er også størrelse, de er ofte litt små og av og til ujevne i størrelse..
Ok. Takk. Leveringstid er egentlig ganske uintresant her, men er hypp på bestille masse av gangen, og tenkte derfor på om noen hadde kjenskap til en levrandør som har god kvalitet til ok pris.
Pleier ikke Dressmann/Cubus ligge på omtrent 3 underbokser for prisen av 10 fra kina?
Sist endret av Antimatter08; 16. desember 2017 kl. 18:27.
Noe av det billigste du kan gjøre er å kjøpe på Kinesiske nettsider som Tabao
Du kan jo sjekke disse her
Med 175gr bomull så skulle ikke være for tynne heller. Ca kr 40,- pr stk levert er ikke gæli heller....
Thrashcan & SpecialWeirdo10, takker og bukker.
Alt fra Kina shippes som regel gratis så hvis du skal bestille mye ville jeg først kjøpt noen prøveeksemplarer først for å sjekke ut kvalitet og størrelser. Kjipt hvis man har kjøpt mye og ser at størrelsen er feil eller materialet er dårlig.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Alt fra Kina shippes som regel gratis så hvis du skal bestille mye ville jeg først kjøpt noen prøveeksemplarer først for å sjekke ut kvalitet og størrelser. Kjipt hvis man har kjøpt mye og ser at størrelsen er feil eller materialet er dårlig.
Vis hele sitatet...
Enig, men tenkte jeg kunne unngå å prøve å feile gjennom å dra erfaringer fra folk som hadde gjort dette før
Sitat av Thrashcan Vis innlegg
Noe av det billigste du kan gjøre er å kjøpe på Kinesiske nettsider som Tabao
Vis hele sitatet...
Ohhh hadde helt glemt Tabao, eller alibaba.com som er på engelsk.
Brukte de i gamledager når jeg drev bizznizz.
Her kan du deale direkte med produsentene, både med størrelser/farger/trykk og priser, kjøper du "stort" får du latterlige priser hehe
Her kan du også ofte få gratis vareprøver før du bestiller
Takk for svar!!