Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Handler du på DarkWeb? Og hvor mye?
DarkWeb er min eneste kilde. 7 7,78%
Handler 50% eller mer av mine rus- og legemidler via DarkWeb. 4 4,44%
Handler på DarkWeb, men mindre enn 50% av det jeg kjøper gjøres gjennom DarkWeb. 11 12,22%
Aldri hørt om/Aldri benyttet/Hørt om, men har ikke benyttet, eller vil ikke benytte. 68 75,56%
Stemmegivere: 90. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 5263
Synes det er interessant hvordan the DarkWeb har vokst opp gjennom årene. Men hvor mange av dere freaks benytter DarkWeb som eneste eller delvis kilde når dere skal kjøpe diverse legemidler og rusmidler?
Bra forsøk, herr snut
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen bruker darkweb lengre.
Anonym bruker
"Syk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun darkweb for min del. Vet NESTEN 100% hva jeg får i meg, ting sendt til test, test er postet, enten den var dårlig eller god, reviews, forum om selgerne der kjøpere diskuterer produkt, stealth, vekt, leveringstid osv osv osv... etc etc.
Rett i postkassa, får tak i alt der, benzo, z-hypnotica, opiater, somadril, ketamin, LSD, sopp, DMT, 2C-B, GHB, grønt, brunt, speed, cola (80-90% ren), mdma, E ++++++++++++++++++++++ Med andre ord ----> A L T !

Billigere er det også Tryggere på 2 måter: Du vet hva du får i deg og du slipper selve "miljøet".
Bare bestille > 2-3 dager senere har man det i postkassa

Alltid bruk bootable USB med Tails, ikke driv å kjøp direkte fra pcn din (snakker til alle). Selv om politiet ikke akkurat går etter de som bestiller så KAN DU !!!! K A N !!! være uheldig at konvolutten blir ødelagt på vei for eks, men bare i tilfelle så er det bare knuse USB pinna når de banker på Evt mikrobølgeovnen osv... På vei ut døra NÅ så ble et "speeda innlegg" hehe

BTW: Har bestilt minst 100 ganger, ramla ned i postkassa mi alle de 100 gangene
Anonym bruker
"Syk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Bra forsøk, herr snut
Vis hele sitatet...
Haha, er ikke HER de henger for det temaet... Er der du enten vet eller ikke vet

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen bruker darkweb lengre.
Vis hele sitatet...
If you say so
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada bare legg ut i det vide om darkweb her på landets mest infamøse undergrunnsforum så blir det satt inn mer ressurser på å ta de som selger og kjøpe der. Kjempegreier.

"Syk Hippokam" hva mener du at du tjener på eller bidrar med med innleget ditt? Hva gjør at du vet konkret om hvor og hvordan politietaten gjør research?

Rule 1 of fight club.
ESM
Lazy Generation
Bra forsøk, men kan ikke dra årsak-virkning relasjoner fra en studie som det her så resultatene er meningsløse