Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3144
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært i behandling noen måneder. Innlagt frivillig. Nettopp kommet hjem. Men jeg sliter litt med opiatsug. Har jævlig lyst på alt av opiater. Har ikke så mange spørsmål, men hva gjør dere for å holde dere på matta?
Har du hatt abstinenser på opioider noen gang? Tenk på hvor ille det var å ligge å svette som en gris, ikke få sove, ha maur som kribler i
armer og ben og masse angst og depresjon. Kvalme, diarè og det som hører med en detox.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt mulig annet enn å sitte og tenke på stoff. Går lange turer, spiller spill, er så sosial jeg orker, lager god mat, ser film osv.
Well, sativa og benzo har hjulpet meg gjennom tøffe abstinenser. Men sativa har hjulpet meg å holde meg på 'sporet' Men hold deg opptatt med noe; sport, jobb, en hobby, (jeg gamer mye og tar noen gode trekk iblandt, det hjelper meg mye).

Så lenge du ikke stenger deg ikke. DA kommer 'unnskyldningene' flying in for å liksom prøve 'en siste gang'.. It never helps

Forresten, masse lykke til!

Btw, jeg og mannen min lager YT videoer om hvordand det er med addiction og livet etter etcetc, så følg gjerne med der
Vi heter 'Detoxifying'

https://www.youtube.com/channel/UCkL...cWGRzQLJI68YBQ
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har vært igjennom abstinenser fra helvete ja. Nå er det 3 mnd siden siste smell. Har alltid holdt meg til dolcontin eller oxy. Akkura
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som om det er bedre enn hero? Jeg er jævlig sugen nå. Kjøpte en 6 pack øl for å roe det værste. Må ringe poliklinisk mandag. Før dette går ikke
Anonym bruker
"Hatsk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om flere som har vert igjennom behandling ringer sitt lokale legevakt kontor og får utdelt noe i slike tilfeller slika t di ikke skal dette tilbake i opiat helvete. Kanskje det hadde vert en mulighet?
Har du vært i lar tidligere? Vet at de i enkelte områder er veldig lett på å ta deg inn igjen som pasient for å hindre at man begynner på heroin igjen.

Viss ikke så ville jeg prøvd å fått tak i noe subb, benzo og kanskje noe alkohol. Subben kan ta det verste av tankekjøret du sitter med nå, jeg vet hvor jævlig det er å sitte og kun ha lyst på dop. Men det er ikke verdt det, det skal bare én gang til for å ødelegge alt du har jobbet lenge for å oppnå nå!
Du kommer alltid til å være narkoman. Du må lære deg å leve med ett visst sug.. Prøv å bytt ut med adrenalin. Begynn med noe som gir deg et kick. Hopp i fallskjerm. Stå på ski/snowboard whatever som gir deg litt adrenalin. Det funker mot suget og gir deg noe annet å tenke på.
Hva med hasj da? det burde da hjelpe
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri vært spesielt glad i hasj. Går mest i alkohol i helgene nå. Men hater å være fyllesyk. Fantaserer mye om morfin nå :/
En gang narkoman, alltid narkoman. Noe vi bare må lære oss å leve med. Fristelser er overalt!
Mitt råd, ikke oppsøk plasser som får deg inn på tanker om rus. Dra på tur i fjell og skog. Hør oppløftende musikk. Tren! Lei deg en god film og lag god mat. (like godt som dop det)
Sliter med akkurat det samme som deg for tiden, er tøft!
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, Melina! Fjelltur og god mat er digg ja. Det var disse tingene jeg lærte å sette pris på i behandling. Men ikke så lett gjøre de rette tingene når man står på egne bein igjen.
Takk for svaret notsonormalwifu også, jeg har fulgt med på deres første dager etter sub. Når det gjelder benzo, så er det like mye sprekk for meg som morfin. Men selfølgelig en god krykke under detox
Vær obs på at også Freakforum kan fungere som en trigger for mange.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Vær obs på at også Freakforum kan fungere som en trigger for mange.
Vis hele sitatet...
Jeg er bevisst på det. Jeg er innom her for å lese rushistorier blandt annet. Å høre andre sin rusopplevelser trigger. Men det er også litt digg. Å tenke på hvordan det hadde vært å ruse seg.

Opps. Der var jeg ikke anonym lenger.men det spiller ingen rolle
Sist endret av Jonna113; 19. oktober 2019 kl. 12:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal si fra når jeg har knukket koden.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kratom 100%. Hjulpet mange, ink megselv med opiat avengighet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kratom 100%. Hjulpet mange, ink megselv med opiat avengighet
Vis hele sitatet...
Interessant dette der. Jeg har lyst å prøve det. Men det er jo en rus det også, sånn jeg har forstått det.

Tøffetom, har lest mye av det oppigjennom. Var du i behandling? Ruser du deg enda?
Sist endret av Jonna113; 20. oktober 2019 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ikke den lureste plassen å være med sug finn deg en hobby!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk, Melina! Fjelltur og god mat er digg ja. Det var disse tingene jeg lærte å sette pris på i behandling. Men ikke så lett gjøre de rette tingene når man står på egne bein igjen.
Takk for svaret notsonormalwifu også, jeg har fulgt med på deres første dager etter sub. Når det gjelder benzo, så er det like mye sprekk for meg som morfin. Men selfølgelig en god krykke under detox
Vis hele sitatet...
Var du lenge innlagt? er det jeg også skulle ha vært vettu... enn å holde på med dette alene.... går det greit med deg nå eller?
Sitat av Melina88 Vis innlegg
Var du lenge innlagt? er det jeg også skulle ha vært vettu... enn å holde på med dette alene.... går det greit med deg nå eller?
Vis hele sitatet...
Jeg var innlagt i 3 mnd etter 2 år med samtaler i poliklinikk. Jeg hadde en veldig fin tid i behandling. Anbefaler det. Jeg vet ikke hvordan det er overalt i Norge, men der jeg var, var det chill og lærte mye.
Akkurat nå har jeg det ikke så bra. Har holdt m2c unna morfin, men alkohol har tatt mer over. Reparerer i dette øyeblikk med noen øl på morgenkvisten.
Kratom! Vil ikke si det er en rus, men vil egentlig ikke si det ikke er det heller. Iallefall mye bedre enn det meste annet.
Sprekken er nesten fullkommen for min del. Ble benzo på morgenkvisten nå. Rivotril og xanax blir det et par dager nå ihvertfall
Beste taktikk er å distrahere deg selv. Gjør andre ting.
Anonym bruker
"Avhengig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som anbefaler kratom... morfin og oxy får jeg lett og trygt tak i, uten å bestille online eller å herje rundt. Kratom må jeg kjøpe via nettet, Eller hente i Sverige. Føler det er en alt for jævlig risiko med å få tak i dette. Hvordan har dere gått til anskaffelse av nok kratom, til å knekke en sterk opiat avhengighet egentlig?