Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6497
Hei!

Har en Pixel 3 XL som nå er rett over 6 måneder gammel. Jeg har fått det irriterende problemet at ingen ladere vil holde seg i ladeporten på telefonen. Telefonen lader også litt dårlig, pluggen på laderen må nesten "vrikkes" litt på for at den skal funke, for å så ramle ut igjen etter 3 minutter.

Har sjekket om det er noe inni porten, men finner ikke noe. Skal ringe support i morgen når de forhåpentligvis er åpne.

Er det noen med samme telefon som har fått samme problemet eller vet hva det kan være?

Peace
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ja, det samme skjedde med meg (pixel 3). Jeg fant ikke noe inne i kontakten før jeg pirket med en nål. Det er kanskje ikke det lureste å bruke, men da fikk jeg av et lag med støv som hadde satt seg fast innerst i porten og "blokkerte" kontakta.
Sitat av 2rs1 Vis innlegg
Ja, det samme skjedde med meg (pixel 3). Jeg fant ikke noe inne i kontakten før jeg pirket med en nål. Det er kanskje ikke det lureste å bruke, men da fikk jeg av et lag med støv som hadde satt seg fast innerst i porten og "blokkerte" kontakta.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt det samme problemet. Jeg vil anbefale å bruke en tannstikker istedenfor nål siden nålen kan være ledende og da risikerer du at statisk elektrisitet bricker telefonen din.
Sjæf
Trådstarter
54 6
Jeg gikk hardere til verks med en tannpirker, det viste seg at det var en hel del drit som satt bom fast.