Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 909
Har tatt Emma idag. Så og si landa nå.Er det farlig å ta 300mg tramadol nå? Eller andre konsekvenser

Har veldig lyst til å ta det for å se om jeg kan kose meg på nedturen
Sist endret av Vortstarixy; 19. oktober 2019 kl. 01:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

Ikke ta det.

Edit: Jeg sier ikke det fordi jeg vet at det ikke vil medføre negative konsekvenser, men fordi jeg er usikker. Det kan hende det ikke gjør noe som helst, men det kan hende det også er svært skadelig. La meg sjekke videre i det minste. Gjør også egen reserach.

Edit 2: Når var siste dose av MDMA? Om det du tar MDMA halveringstid*5 og det er under det, er nok Tramadol rimelig safe. Så langt Tramadol er safe i seg selv.

Edit 3: Halvveringstiden på MDMDA er 16-31 timer. Jeg ville, om jeg leste denne posten som deg, ikke tatt det. Hadde det vært meg, om Tramadol hadde funket særlig på meg, noe det ikke særlig gjør, hadde jeg tatt det, men jeg ville ikke anbefalt det.

Edit 4: Tramadol har svært liten virkning på meg i hvert fall, jeg vet ikke om hvordan effekten av f.eks. 200mg er på andre, men på meg er 100mg ubemerkelig. Så jeg ville ikke risikert det. Jeg tror ikke det vil gi deg en bedre landing. Det som gir det best landing er en god kompis/venninne å snakke med.
Sist endret av seroto9n; 19. oktober 2019 kl. 03:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bortkastet bruk av tramadol. Ta det heller en gang du har bikkje vondt i huet eller kroppen. Jeg får heller ikke rus av tramadol, men tar det iblandt når jeg er syk og forkjøla og har det helt råttent, da får jeg det kroppslig bedre bare