Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1094
Jeg har Win XP men når jeg innstalerte den på nytt får jeg ikke kjørt Teamviewer, Visual Basic og programmer jeg lagde +++, det er vel forde den ikke blir oppdater lengere, har dere en løsning på det ?

Håper spørsmålet kom på rett plass
Hvorfor får du ikke kjørt programmene? Dukker det opp en feilmelding? Hva står det i den?
Og har du en 32 eller 64 bits prosessor / CPU?
Kjører du 32 eller 64 bits Windows XP?
brewer's Avatar
Trådstarter
4 0
Kjenner ikke maskinen så godt men det er mas om framework bl.a.
Win XP hører til en eldre maskin mens denne det gjelder er litt nyere, men XPen er prøvd på flere andre maskiner så den er OK, men ikke etter at Microsoft sluttet å støtte den.
Maskinen skal ku kjøre Teamviewer, Dropbox, VB6 og 3 programmer jeg lagde selv forde de ikke finnes noe sted (spesialtilpasset) her mangler det bare comm.osx men de andre må også brukes, ellers brukes det Mac.
SP2 fikser det kanskje men får ikke lastet den ned noe sted.
Om det er mangel på .Net Framework som er problemet, så kan det jo være en start å installere det.
- http://www.microsoft.com/nb-no/downl....aspx?id=17851

Edit: Og "...men det er mas om framework bl.a." er ikke en god feilbeskrivelse. Neste gang kan du poste den faktiske feilmeldingen. Det gjør det litt lettere å hjelpe.
Sist endret av s1gh; 3. oktober 2014 kl. 10:58.