Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3219
Sjekker helsestasjonen for ungdom etter syntetisk urin?
Eller burde jeg låne av en clean kompis? Eventuelt kan jeg jo være clean, prøve med syntetisk og vil de ha ny så gir jeg eget clean, men greit å få høre noen erfaringer.

Takker.
(Hvis admin eller mod sletter tråd, vær vennlig og si hvorfor til meg så jeg kan unngå i fremtid).
Om du skal bruke din egen når den er ren, hvorfor prøve å lure seg unna?
Sitat av OnklD Vis innlegg
Om du skal bruke din egen når den er ren, hvorfor prøve å lure seg unna?
Vis hele sitatet...
Tror du misforsto, jeg mente at jeg kunne teste om syntetisk funket mens jeg var clean, i tilfelle det ikke funker kan jeg ta på nytt for å vise uskyld.

Ellers kan jeg røyke på og bruke syntetisk om det funker.
Nei, de ser ikke etter narkotiske stoffer.
Sitat av caperno Vis innlegg
Nei, de ser ikke etter narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Er du dum? Unnskyld, men hva faen? Les ÉN gang til, værsåsnill.

Edit: Med syntetisk, så er det syntetisk urin det er snakk om.
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Er du dum? Unnskyld, men hva faen? Les ÉN gang til, værsåsnill.

Edit: Med syntetisk, så er det syntetisk urin det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Du kunne gjerne spesifisert at det er pga. narkotika du skal dit, eller så kan man jo tro at du skal dit og ta en helt ordinær urinprøve. Drittunge.
Sitat av caperno Vis innlegg
Du kunne gjerne spesifisert at det er pga. narkotika du skal dit, eller så kan man jo tro at du skal dit og ta en helt ordinær urinprøve. Drittunge.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg skal pisse på helsestasjon fordi jeg syntes det er gøy?
Kunne også lese at jeg skulle røyke på om det funka.
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Nei, jeg skal pisse på helsestasjon fordi jeg syntes det er gøy?
Kunne også lese at jeg skulle røyke på om det funka.
Vis hele sitatet...
Nå er det vel ikke kun narkotikabrukere som avgir urinprøver på helsestasjoner?
Men du får ha lykke til.
Sist endret av caperno; 13. juni 2013 kl. 22:09.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Nei, jeg skal pisse på helsestasjon fordi jeg syntes det er gøy?
Kunne også lese at jeg skulle røyke på om det funka.
Vis hele sitatet...
Vel, nå har det seg sånt at urinprøver ikke bare er for å ta drittunger i å ha røyka litt eller ikke, er forskjellige sykdommer og slikt man kan finne ut med urinprøver.

EDIT: ninja'ed
Sist endret av 8bit; 13. juni 2013 kl. 22:10.
Sitat av caperno Vis innlegg
Nå er det vel ikke kun narkotikabrukere som avgir urinprøver på helsestasjoner?
Men du får ha lykke til.
Vis hele sitatet...
Men som sagt, så skal jeg røyke. Da tror jeg vi kan forstå at det er narkotika det er snakk om. Personlig liker jeg ikke kalle det narkotika, men sånn er loven.

Edit: Men da er det kanske fint om vi kan komme on-topic nå?
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Men som sagt, så skal jeg røyke. Da tror jeg vi kan forstå at det er narkotika det er snakk om. Personlig liker jeg ikke kalle det narkotika, men sånn er loven.

Edit: Men da er det kanske fint om vi kan komme on-topic nå?
Vis hele sitatet...
Hadde du faktisk prestert å forklare hva du skal testes for istede for å være grinete hadde du kanskje fått et svar.

Skal du på pissing fordi du har blitt tatt i å røyke? isåfall regner jeg med de sjekker om det er ekte urin. Eller skal du bare teste noe annet? isåfall så tester de vel ikke alt mulig annet for morro skyld
Sitat av iSatan Vis innlegg
Hadde du faktisk prestert å forklare hva du skal testes for istede for å være grinete hadde du kanskje fått et svar.

Skal du på pissing fordi du har blitt tatt i å røyke? isåfall regner jeg med de sjekker om det er ekte urin. Eller skal du bare teste noe annet? isåfall så tester de vel ikke alt mulig annet for morro skyld
Vis hele sitatet...
Syntes folk bør være flinkere til å forstå ting, spesielt når det er snakk om røyking og urintester. Men nå legger vi det bak oss.

De på helsestasjonen sa at de kun sjekker etter ulovlige rusmidler og at de ser etter absolutt alle, men om de sjekker etter syntetisk urin vet jeg ikke. Kan alltids finne en clean kompis, men vet jo ikke alltid hva de putter i seg...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Syntes folk bør være flinkere til å forstå ting, spesielt når det er snakk om røyking og urintester. Men nå legger vi det bak oss.

De på helsestasjonen sa at de kun sjekker etter ulovlige rusmidler og at de ser etter absolutt alle, men om de sjekker etter syntetisk urin vet jeg ikke. Kan alltids finne en clean kompis, men vet jo ikke alltid hva de putter i seg...
Vis hele sitatet...
Om man bare leser første posten så er det vel ikke så lett å forstå at det er røyking?

Sitat av thatsnottobacco
Sjekker helsestasjonen for ungdom etter syntetisk urin?
Eller burde jeg låne av en clean kompis? Eventuelt kan jeg jo være clean, prøve med syntetisk og vil de ha ny så gir jeg eget clean, men greit å få høre noen erfaringer.

Takker.
(Hvis admin eller mod sletter tråd, vær vennlig og si hvorfor til meg så jeg kan unngå i fremtid).
Vis hele sitatet...
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Syntes folk bør være flinkere til å forstå ting, spesielt når det er snakk om røyking og urintester. Men nå legger vi det bak oss.
Vis hele sitatet...
Det kommer ikke veldig tydelig frem hva det faktisk er du spør om.

De på helsestasjonen sa at de kun sjekker etter ulovlige rusmidler og at de ser etter absolutt alle, men om de sjekker etter syntetisk urin vet jeg ikke. Kan alltids finne en clean kompis, men vet jo ikke alltid hva de putter i seg...
Vis hele sitatet...
Nå virker det etter mye om og men som at det du spør om, er hva de leter etter når du skal ta urinprøve etter å blitt tatt for bruk av ulovlige rusmidler.

De tester ikke etter syntetisk urin, men etter ulovlige stoffer i urinen. Dersom det syntetiske stoffet du tar ligner nok på et ulovlig stoff, vil de sikkert plukke det opp, men du gir generelt lite og dårlig informasjon og bjeffer til alle som prøver å hjelpe, så det er ikke så godt å si.
Du får prøve å se hva som skjer.
Sist endret av Veggen; 13. juni 2013 kl. 22:51.
Stresse med ting for å røyke og slappe av, kontraproduktivitet på høyt nivå. Angående det du skriver til administratorene: les reglene, og du vil alltid vite hvorfor.
Det er tydelig at folk oppfatter tråden litt forskjellig, men for min del synes jeg ikke det er det minste uklart hva trådstarter spør om. Han lurer simpelt hen på om de tester for syntetisk urin på helsestasjonen for ungdom. (Ja, det er noe som heter syntetisk urin.) Det kommer jo helt klart frem av teksten, med mindre man tar utgangspunkt i at han har skrevet feil, og egentlig mener noe helt annet.

Hvorvidt testen er rusrelatert eller ikke er forsåvidt irrelevant, men jeg synes da det også er rimelig åpenbart.


thatsnottobacco: Å spørre om folk er dumme når de misforstår spørsmålet ditt er nok ikke den aller mest konstruktive måten å reagere på =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er tydelig at folk oppfatter tråden litt forskjellig, men ...
Vis hele sitatet...
Veldig oppklarende post, ser nå at jeg mest sannsynlig har missforstått TS.
Beklager sure tilbakemeldinger, litt gretten idag.
Bare sånn at du veit det så er det mange andre grunner til å dra på helsestasjon og avgi urinprøve, eksempel enkelte SOS og liknende, så smart å oppgi at du skal de for å ta prøve om du har thc etc. i kroppen eller ikke
De fleste som leverer urinprøve på helsestasjon for ungdom gjør det for å sjekke for klamydia. Jeg visste ikke en gang at helsestasjon for ungdom gjorde narkotikatester, hensikten er jo å gi helsehjelp til ungdom, ikke å samarbeide med påtalemakten.
kommer jo an på situasjonen, skal du pisse der eller ta med urinprøve? om du skal pisse der er det nok sannsynlig at du må pisse i en kopp mens de står bak deg, da er det vanskeligere å lever noen andre sin. om du skal levere urinprøven i en kopp, kan du be vennen din tisse for deg. pass på at dere er samme kjønn:P
Jeg jobber ikke på helsestasjon, men hvis du skal avgi urinprøve i forbindelse med oppfølging eller påtaleunnlatelse vil jeg anta at de gjør kontroller med tanke på om du jukser også. Det vil si syntetisk urin, enkel profilering som kjønn ol.

Har du påtaleunnlatelse er det også ganske sannsynlig at det ikke bare er å avlegge ny prøve om du blir bøsta med syntetisk urin. Uten sammenligning forøvrig; i dopingreglementet er stoffer som kan skjule doping like ulovlige som dopingmidler.