Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1781
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ut i jobb neste uke og lurer på om det går fint å prøve syre helga før?

Det blir første gang og jeg skal bare ta 1 lapp, men mistenker at det kan bli masse å fordøye i etterkant slik at jeg ikke får fokusert i uka etterpå.

agree/disagree? Jeg kommer nok til å gjøre det uansett, men vil vite hva dere freaks syns
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje får du ikke fokusere på jobben.

Kanskje får du ikke fokusere på opplevelsen.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ha søndag fra ca kl 04 rusfri og med avslapping uten planer, samt legg deg litt tidlig søndagskveld så burde det gå fint det.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 hel dag med recovery burde holde. Jeg kan fint ta syre lørdag ettermiddag og jobbe mandags morgen.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ok, høres bra ut!

takker for svar
Ja så lenge du har en hviledag inni der før du drar som man kan ligge ubrukelig å reflektere over kvelden før
Har ofte trippa søndagskveld/natt til mandag og gått på jobb. (Da jeg som regel er 99% sikker at arbeidsdagen ikke blir krevende)

Ville vurdert hvilke konsekvenser som kunne ha dukket opp for DEG på DIN jobb..?
I og med at du ikke skriver hva en normal arbeidsdag giver seg ut på, er det fra min vinkel umulig å gi deg ett fint svar.

Men tripper du lørdag/natt til søndag, og har hele resten av dagen til å slappe av og få en god natts søvn før jobb - ser jeg ingen problemer.
Er ikke alltid mobilen min får en veldig god natts søvn etter en trip. Den kan få insomnia den første natten.
Let us know hvordan opplevelsen var, da
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten noen som vet hvordan du tar lapper? bare smeller du de på tunga i et visst antall minutt og så svelger du de? Vil bare ikke faile første gangen xD
Ja du kan det, men du skal helst legge dem under tunga for Max effekt. Pleier å ha den der i ca 30 min før jeg svelger.