Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2987
Noen som har erfaring med denne siden?
bestilte en vare for over en mnd siden, og fikk beskjed med en gang at varen ikke lå på lager, og det var uvisst når de fikk inn varen. Kunne slette ordren min, eller vente på varen. Betalingen vil skje igjennom klarna, så ingen penger er tapt.

Men jeg har behov for å finne ut om den varen vil komme til meg iløpet av to uker, da jeg har behov for den snart.
Men kommer ikke igjennom på telefon..
Hvis du googler: unikefunn proff. Vil du få en oversikt over hvem som eier firmaet. Er ikke lov å poste navn her på forum. Det virker som om det kun er en kar som driver dette selskapet. Så du kan jo prøve å ta direkte kontakt med han.
Sitat av smetti Vis innlegg
Hvis du googler: unikefunn proff. Vil du få en oversikt over hvem som eier firmaet. Er ikke lov å poste navn her på forum. Det virker som om det kun er en kar som driver dette selskapet. Så du kan jo prøve å ta direkte kontakt med han.
Vis hele sitatet...
Det glemte jeg å nevne, han sendte meg en mail der han skrev at jeg kunne kontakte han direkte om jeg hadde noen spørsmål, sendte også privat nummeret sitt.
Men han svarer heller ikke...
Tre nummer er registrert. se pm og mas på
Hei,

Vi gjør av og til litt søk i ulike forum for å se om noen trenger bistand. I forbindelse med omlegging av tlf har det vært vanskelig å nå oss på telefon, men ring gjerne mitt privatnummer som du har fått på E-post, eller send en PM her så sjekker vi opp i dette!

Hilsen Terje Dahl,
https://unikefunn.no
Sitat av Unikefunn Vis innlegg
Hei,

Vi gjør av og til litt søk i ulike forum for å se om noen trenger bistand. I forbindelse med omlegging av tlf har det vært vanskelig å nå oss på telefon, men ring gjerne mitt privatnummer som du har fått på E-post, eller send en PM her så sjekker vi opp i dette!

Hilsen Terje Dahl,
https://unikefunn.no
Vis hele sitatet...
Ikke veldig mye svar å få der, har heller ikke fått noe svar på mail fra dere.. Prøvd å ringt privatnummeret ditt flere ganger da du sendte det på mail til meg etter kjøpet. Men det hjelper svært lite når du ikke svarer, samtidig så har jeg sittet x antall minutter i kø flere ganger uten å komme igjennom.. Bestilte varen for snart en mnd siden, har et formål om å bruke varen om 10 dager...
Dette virker rimelig useriøst spør du meg. Dropp det og finn noen andre å handle av, sikkert noen som er litt mer service minded som vil ha pengene dine.

Ellers vil jeg ønske dere alle en fin kveld og nyt sommeren hvis du er der den er.
Ut ifra andres erfaringer og tilbakemeldinger er ikke du den eneste som sliter med leveranse fra denne siden. Ville fulgt rådet til personen over og droppe hele greia. Poenget med netthandel er at det skal være raskt og enkelt..
Selv kjøpte jeg noen varer fra en nettbutikk nå nylig. Betalte nesten 7000kr og ble lettere forbanna da jeg, etter å ha ventet i ca 20 dager, fikk beskjed om at underleverandøren var utsolgt for produktet.
Fikk beskjed om dette fordi jeg sendte mail og spurte om hvor det ble av varene.

Forklarte de hvor uprofesjonelt dette var og at jeg forventet å bli tilbudt kompensasjon for den ekstra ventetiden, hvilket jeg fikk. Varene kommer sannsynligvis neste uke en gang.

Det synes jeg faktisk er et minimum, når man, som The Riddler sier, forventer å motta varene relativt raskt.
Sist endret av Pope; 29. mai 2018 kl. 08:08.
Ja det blir så jeg dropper hele greia, helt umulig å komme i kontakt med de..
Heldigvis har jeg ikke betalt for varen enda, så det blir ikke noe tull der.