Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2862
Hei, driver å titter litt på nye GoPro Hero 4 Black edition, og tenker da å selge mitt gamle kamera, GoPro Hero 3 Black edition, merk: IKKE Hero3+ black edition. Men hvor mye burde jeg legge det ut for?
Det ble kjøpt i September i fjor, og har blitt brukt i tre forskjellige anledninger. Tatt godt vare på, og ikke opplevd noen problemer med det.
Utstyr som blir å følge med:
Gopro Hero 3 black edition med fjernkontroll og USB ledning
64 GB Sandisk minnekort
3 filter, magenta undervannsfilter (uåpnet), polarizer filter samt rødt undervannsfilter, alle clip-on.
Chest mount
Head mount
Wrist mount med ekstra housing, så da to dykkehus totalt
Ekstra batteri
Battery backpack
Ekstra bakdeksler

Sett litt på priser på finn hvor jeg blir å legge den ut, og ser at de begynner på 2000 uten noe ekstra utstyr. Hva tror dere er en god pris for meg å legge denne ut for på finn? Mye av det utstyret som følger med er jo relativt dyrt, men IOM at det ikke er det nyeste kameraet nå tenker jeg at folk er vel litt skeptiske til å kjøpe kameraet?

På forhånd takk for hjelpen.
Sist endret av Caracalla; 23. november 2014 kl. 22:00.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Personlig liker jeg å selge billig, så jeg ikke trenger være redd for å ikke få solgt det.
Solgte mitt Hero3+ Black Edition sist uke. Ganske likt utstyrt som ditt, men uten minnekort. Hadde 2 ekstra batteri og en hel haug fester (13 fester tilsammen) + to Gorilla-pods. La det ut til 2900,- og det ble solgt i løpet av en formiddag. Tipper jeg kunne fått et par hundrelapper mer, men ville selge det fort da jeg har nytt ("ordenlig") kamera i bestilling
Takk for svar Hobby. Nå er ikke jeg i noe hastverk med å måtte selge kameraet på dagen, så vil gjerne få så mye som mulig, innenfor rimelighetens grenser, for denne pakken.
Kan jeg spørre hvilket kamera du har i bestilling siden du sier "ordentlig" kamera?
Har bestilt et Sony HXR-NX70E. Har fortsatt to GoPro og to Contour som skal brukes til å filme alternative vinkler. Det jeg solgte var et vi hadde som "backup"