Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1017
Hei! I går klarte eg å knuse selve glasset på min Samsung Galaxy w. Det eg lurer på da er, kor mykje vil det koste å skifte glasset (alle funksjonene er inntakte) på denne mobilen. Og eventuellt korleis eg kan fikse det sjølv.
Har tenkt å levere den inn til Mpx om prisen ikkje er alt for høg.

Takker for svar


Sinderr
Du finner garantert deler og verktøy på ebay til en fornuftig pris.

Merk deg at det er forskjell på display og touch digitizer. Touch digitizeren er den som registrerer trykkene på skjermen og er gjerne noe dyrere enn skjermen selv.
Sist endret av thomasw; 6. august 2012 kl. 23:19.
Sitat av thomasw Vis innlegg
Du finner garantert deler og verktøy på ebay til en fornuftig pris.

Merk deg at det er forskjell på display og touch digitizer. Touch digitizeren er den som registrerer trykkene på skjermen og er gjerne noe dyrere enn skjermen selv.
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket, så var det omvendt.

Men kanskje du finner noe på eBay, kanskje iFixit?
Trådstarter
6 0
Takker for svar! Mener på at det er displayet som har brestet, men vet noen hva de koster å sende den inn, sånn ca.
Skal heller sjekke ebay
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Regn med ca 1000,- pluss minus et par hundre.

Det er en kurant jobb å gjøre selv, sålenge du har noen små skrujern(torx og stjerne samt flatt) og et par gitarplektere eller andre redskaper til å bende plast med.
Trådstarter
6 0
Får se om eg får gjort de selv ja, litt mye med 1000 +-..
Sist endret av sinderr; 7. august 2012 kl. 00:01.
Sitat av thomasw Vis innlegg
Du finner garantert deler og verktøy på ebay til en fornuftig pris.

Merk deg at det er forskjell på display og touch digitizer. Touch digitizeren er den som registrerer trykkene på skjermen og er gjerne noe dyrere enn skjermen selv.
Vis hele sitatet...
På mange telefoner er også disse limt sammen, og er et realt helvete få løsnet fra hverandre.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det NijO sier stemmer, men man kan bestille digitizer og skjerm sammenlimt, da slipper man også å løsne de, man fjerner den i en enhet.
Trådstarter
6 0
Kan noen hjelpe meg å finne utstyret eg trenger for å fikse dette? Hadde vert enklest om skjerm og digitizer var sammenlimt.
Har utstyr til å skru med.
Sist endret av sinderr; 7. august 2012 kl. 16:30.
Trådstarter
6 0
Kan noen hjelpe meg å finne utstyret eg trenger for å fikse dette? trenger ikke Digitizer, men kan følge med.

Har utstyr til Skruing..

Takker for svar!!