Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  327 14315
Sitat av Sio
Aldersgrense på spill er noe alle driter i, lillebroren min spilte GTA da han var 10
Vis hele sitatet...

Enig, men det er noe som heter "amerikanere", de er helt hysteriske på det med aldersgrenser
Sitat av Aela
Selv synes jeg PvP i wow kunne vært bedre. Det gjør de noe med, i lich king, de introduserer siege weapons etc.

AV f.eks, er jo en PVE feast deluxe, eneste folk konsentrerer seg om er å ta tårna etc som gir honor. Greit nok, honor er jo meninga med pvp. Men JEG mener det blir feil at det gir mer honor å gjøre noe som knapt inneholder PvP i det heletatt.
Vis hele sitatet...
I WOTLK er det btw blitt like stor vekt på PVP som PvE. Kilde: Blizzard.com
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
WoW har for mye hyppig nerfing og buffing av classes, men det er jo også bra at Blizzard gjør noe for å forsøke og gjøre spillet balansert. Men jeg syntest det har gått over alle støvleskaft. Uansett, stakk til tannlegen. Snakk med Bernhard om WoW, han virker som han har mer peiling enn meg.

Sigh, tror jeg skal borre :P
Sitat av Sio
Men jeg spør, burde jeg vurdere AoC? Er det over 5 personer her som kan si "Jeg anbefaler AoC over Warhammer Online?" (Eksluderer WoW siden det ikke er nytt)

Mvh. Sio
Vis hele sitatet...
Ja! Jeg anbefaler AoC over Warhammer Online.

Jeg prøvde WoW i litt over 1 måned, men ga opp siden jeg synes det var for ensformig.

Jeg undres fortsatt hvorfor det er så mange som sier de skal velge WAR pga. PvP. Det jeg har sett virker ikke spesielt overlegent AoC.

Anngående hvem som kommer til å få størst mengde brukere er jeg usikker på. WoW ligger bra ann siden det sikkert er folk som ikke vil gi opp sin elskede character. WAR har en fordel med at det er mange WoW fanatikere som vil like at det er likt. AoC er noe helt nytt. Mitt håp er at det kommer til å være enorm positiv respons når folk spiller AoC slik at alle de andre hopper over.
Kan hende at jeg kommer til å spille mitt første MMORPG dersom AoC krever skills.
Jeg har prøvd WoW litt, og LotRO, ingen av de krevde noen skills, bare mye spilling, så de var ikke noe gøy.
Sitat av byp4ss
Kan hende at jeg kommer til å spille mitt første MMORPG dersom AoC krever skills.
Jeg har prøvd WoW litt, og LotRO, ingen av de krevde noen skills, bare mye spilling, så de var ikke noe gøy.
Vis hele sitatet...

Både WoW og LotRO krever litt skills, vis du ikke mener det har du ikke prøvd de noe serlig, det er riktig at gear er viktig i WoW, men du trenger litt skills.

Jeg har en 70 shaman men har sluttet siden det ble for lite PvP og for mye ubalanserte classer.
Sitat av Bernhard
Både WoW og LotRO krever litt skills, vis du ikke mener det har du ikke prøvd de noe serlig, det er riktig at gear er viktig i WoW, men du trenger litt skills.

Jeg har en 70 shaman men har sluttet siden det ble for lite PvP og for mye ubalanserte classer.
Vis hele sitatet...
Vil ikke si WoW krever mye skills, hadde selv en shaman på lvl 70, high-end raiding. alt du trengte var tid.

Ang. FPS problemet har funcom kommet med uttalelse:

"Yesterday in our Cheetah 2 build we were able to fly over this valley with 800+ NPCs loaded, every NPC in the zone loaded, and I never dropped below about 25 frames per second. Without loading all those NPCs, I was going over 64/84 frames per second. Now, the Cheetah build we brought to show, a lot of people have been asking "Can I run the game on my computer?" and "What's it going to look like on DX9?". We've made sure we focused on what we brought here as far as Cheetah 2, is all DX9/Windows XP. We're talking about 1920 by 1200, and getting upwards of 30 to 60 frames per second – very solid Windows XP graphics. Massive, massive increase in performance, and we're really proud to be able to show that to people. We want people to know we're not going for a repeat of our Anarchy Online launch."
Sitat av Dice
Vil ikke si WoW krever mye skills, hadde selv en shaman på lvl 70, high-end raiding. alt du trengte var tid.[/i]
Vis hele sitatet...
Jeg spillte IKKE raiding i det hele tatt, det eneste jeg gjorde i 70 va ett par instances og MYE PvP. Jeg var til og med i en PvP guild som blokka kara ett par ganger, sykt gøy. Men du trenger litt skills i PvP jeg duelerte en 8 lvl høyere mage, han var 58 jeg var 50. Jeg vant 4/6 dueller jeg hadde ikke bra gear men drepte en full epick warrior i PvP, (han var sur siden jeg hadde ganket alten hans xD ), jeg drepte en 70 epick rouge i lvl 66.

Det krever en del skills, ikke mye men en del, det viktigste er å kunne classen.
Sitat av Bernhard
Jeg spillte IKKE raiding i det hele tatt, det eneste jeg gjorde i 70 va ett par instances og MYE PvP. Jeg var til og med i en PvP guild som blokka kara ett par ganger, sykt gøy. Men du trenger litt skills i PvP jeg duelerte en 8 lvl høyere mage, han var 58 jeg var 50. Jeg vant 4/6 dueller jeg hadde ikke bra gear men drepte en full epick warrior i PvP, (han var sur siden jeg hadde ganket alten hans xD ), jeg drepte en 70 epick rouge i lvl 66.

Det krever en del skills, ikke mye men en del, det viktigste er å kunne classen.
Vis hele sitatet...
Ntå, nå er jo mage det letteste du kan møte for en shaman også da :P
Men selvfølgelig, alt trenger en eller annen grad av ferdigheter, men jeg tror de fleste er enig om at du kan klare deg godt i WoW uten noen spesielle ferdigheter i det.
Sitat av Dice
Ntå, nå er jo mage det letteste du kan møte for en shaman også da :P
Men selvfølgelig, alt trenger en eller annen grad av ferdigheter, men jeg tror de fleste er enig om at du kan klare deg godt i WoW uten noen spesielle ferdigheter i det.
Vis hele sitatet...
Ja det er rett, men den magen var frost speced, det er helvette med det lille pettet. Å ja WoW er mer gear basert enn skills, men det var jo det jeg sa i det første innlegget.
WoW er vel mest basert på TID. Den som ikke har noe liv og kan spille fra 16 til 23++ hver dag blir best.

Det har alltid vært sånn, den som bruker mest tid på raiding/PvP vil også bli den beste.
Ja, men det er også basert på en del skills, noe som har forsvunnet mye, nå kommer det mest an på class og gear
Sitat av Bernhard
Ja, men det er også basert på en del skills, noe som har forsvunnet mye, nå kommer det mest an på class og gear
Vis hele sitatet...
WoW var jo mye mer tid krevende før da, hvis man noen gang har trengt skills, så er det nå, ikke før.
Jeg tror eve-online vil trone på toppen i 2008, med de seneste grafikkoppdateringene (dx10 støtte) samt støtte for både linux og mac gjør de ganske suverene. Pvp nivået er langt bedre enn de fleste andre online spill. Wow kan ikke kalles pvp i forhold. De har muligens ikke den største spillerbasen men med 40000 personer logget på samtidig i ett univers er det jo klart hvem som er størst per server. I tillegg blir servere oppdatert slik at en kamp mellom 600+ personer er mulig.

AoC er muligens den eneste seriøse utfordreren slik jeg ser det, men pga. alle utsettelsene og slikt er jeg usikker på hvor bra det blir. Det jeg har lest er positivt men jeg vil se at ting fungerer slik det er beskrevet for jeg kårer noen vinner.
Sitat av Hyllekjeks
Jeg tror eve-online vil trone på toppen i 2008, med de seneste grafikkoppdateringene (dx10 støtte) samt støtte for både linux og mac gjør de ganske suverene. Pvp nivået er langt bedre enn de fleste andre online spill. Wow kan ikke kalles pvp i forhold. De har muligens ikke den største spillerbasen men med 40000 personer logget på samtidig i ett univers er det jo klart hvem som er størst per server. I tillegg blir servere oppdatert slik at en kamp mellom 600+ personer er mulig.
Vis hele sitatet...
Trur du virkelig EVE-online har sjangs mot enten Warhammer eller AoC?
Sitat av Restyle
Trur du virkelig EVE-online har sjangs mot enten Warhammer eller AoC?
Vis hele sitatet...

Hvorfor skulle det ikke ha det? I det minste argumenter om det motsatte.
Eve-online har dx10 grafikk og en allerede veletablert spiller base. På hvilken måte mener du at warhammer og aoc er bedre?
Sitat av Hyllekjeks
Jeg tror eve-online vil trone på toppen i 2008, med de seneste grafikkoppdateringene (dx10 støtte) samt støtte for både linux og mac gjør de ganske suverene. Pvp nivået er langt bedre enn de fleste andre online spill. Wow kan ikke kalles pvp i forhold. De har muligens ikke den største spillerbasen men med 40000 personer logget på samtidig i ett univers er det jo klart hvem som er størst per server. I tillegg blir servere oppdatert slik at en kamp mellom 600+ personer er mulig.

AoC er muligens den eneste seriøse utfordreren slik jeg ser det, men pga. alle utsettelsene og slikt er jeg usikker på hvor bra det blir. Det jeg har lest er positivt men jeg vil se at ting fungerer slik det er beskrevet for jeg kårer noen vinner.
Vis hele sitatet...
EvE-Online har over 250.000 spillere, over 550.000 har signa opp for beta i WAR. Jeg tror du overdriver populariteten til EvE.

Det er en grund til at tråden heter WAR,AoC,WoW og ikke WAR,AoC,WoW,EvE.
Sist endret av Bernhard; 18. januar 2008 kl. 12:47.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
WoW krever ikke skills, sjekk ut dette bilde: http://img509.imageshack.us/img509/9...omenesstn3.jpg Warrior med PvP epix og healing + enchant. Sier sitt.
Sitat av Bernhard
EvE-Online har over 250.000 spillere, over 550.000 har signa opp for beta i WAR. Jeg tror du overdriver populariteten til EvE.

Det er en grund til at tråden heter WAR,AoC,WoW og ikke WAR,AoC,WoW,EvE.
Vis hele sitatet...
Den nye expansionen har akkurat kommet, og med den kom det også MANGE nye spillere.

Iogmed at EVE og AoC er to forskjellige spill syntes jeg det blir feil å sammenligne, men AoC har fått *drit* mye PR via reklamer osv, mange venter på det.

Men det betyr ikke at den kan suge værre enn WoW når det først kommer ut, og brukerbasen dems synker til langt under hva EVE har.

Eve er et GENIALT spill, selv om kanskje ikke alle liker det, personlig er jeg stor fan og spiller det aktivt

Poenget mitt er at Eve faktisk er ute, og folk spiller det, fler for hver dag. Mens AoC fortsatt ikke har blitt sluppet. Var det ikke november de sa sist? Er visst januar nå.

PvP i Eve er veldig stort, pga det er hovedsaklig et PvP basert spill, der alle kan angripe alle, når som helst hvor som helst (Det finnes jo også politi som vil lynsje deg rimlig fort hvis du prøver deg på folk på feil sted, men men).

Du har ikke prøvd AoC, så du kan vel egentlig ikke kommentere stort om hvor bra AoC er i forhold til Eve når du aldri har prøvd det?

Og de som tror at eve er kjedelig osv, osv... det er feil, du får skikkelig adrenalin kick i fights, uansett størrelse egentlig (Ihvertfall jeg), det at du kan miste alt du har ved et lite feilsteg gjør det utrolig mye spennende enn spill som f.eks WoW hvor du bare må stirre på spøkelses rumpa di mens du løper mot liket ditt eller hilser på spirithealer.

Tar forbehold ved evt. skriveleifer, jeg leifer mye og ofte!

PS:

Jeg ser også fram til AoC, men Eve kan fortsatt slå AoC ettersom det er et kult spill med økende antall spillere.

-flexd

*edit*

Jeg kan ikke skrive
Sist endret av flexd; 18. januar 2008 kl. 13:37.
Sitat av Sio

Selv elske jeg PvP, derfor kommer jeg til å spille Warhammer online, alle sier at dette spillet skal ha en unikt fantastisk PvP system. Noen ovenfor sa her at det muligens ville være som en oppgradering av oblivion sitt, og det er positivt, Oblivion har te bra system for slosstkamper.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk AoC du snakker om her AoC var det noen som sammenligna mot Oblivion.

@Dice; Nice pressemelding Da er jo grafikkproblemet til AoC snart ute av verden og!

Sitat av flexd
Mens AoC fortsatt ikke har blitt sluppet. Var det ikke november de sa sist? Er visst januar nå.
Vis hele sitatet...
Nei, de sa mot slutten av mars sist gang... faktisk dagen etter TG, hvis jeg ikke tar helt feil.
Sist endret av Archj; 18. januar 2008 kl. 13:48.
Sitat av flexd
Den nye expansionen har akkurat kommet, og med den kom det også MANGE nye spillere.

Iogmed at EVE og AoC er to forskjellige spill syntes jeg det blir feil å sammenligne, men AoC har fått *drit* mye PR via reklamer osv, mange venter på det.

Men det betyr ikke at den kan suge værre enn WoW når det først kommer ut, og brukerbasen dems synker til langt under hva EVE har.

Eve er et GENIALT spill, selv om kanskje ikke alle liker det, personlig er jeg stor fan og spiller det aktivt

Poenget mitt er at Eve faktisk er ute, og folk spiller det, fler for hver dag. Mens AoC fortsatt ikke har blitt sluppet. Var det ikke november de sa sist? Er visst januar nå.

PvP i Eve er veldig stort, pga det er hovedsaklig et PvP basert spill, der alle kan angripe alle, når som helst hvor som helst (Det finnes jo også politi som vil lynsje deg rimlig fort hvis du prøver deg på folk på feil sted, men men).

Du har ikke prøvd AoC, så du kan vel egentlig ikke kommentere stort om hvor bra AoC er i forhold til Eve når du aldri har prøvd det?

Og de som tror at eve er kjedelig osv, osv... det er feil, du får skikkelig adrenalin kick i fights, uansett størrelse egentlig (Ihvertfall jeg), det at du kan miste alt du har ved et lite feilsteg gjør det utrolig mye spennende enn spill som f.eks WoW hvor du bare må stirre på spøkelses rumpa di mens du løper mot liket ditt eller hilser på spirithealer.

Tar forbehold ved evt. skriveleifer, jeg leifer mye og ofte!

PS:

Jeg ser også fram til AoC, men Eve kan fortsatt slå AoC ettersom det er et kult spill med økende antall spillere.

-flexd

*edit*

Jeg kan ikke skrive
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd EvE, ikke helt min stil men du nevner ikke WAR ovenfor=O. I utlandet er det faktisk (så vidt jeg vet, har hørt av folk i USA bl.a) så har WAR fått mer reklame enn AoC. å angående PvP så har WAR RvR, og du kan komme til siste lvl me BARE PvP og RvR.

Ps. EvE er vell ikke MMORPG, eller er det det??. Når jeg lagde denne tråden tekte jeg på MMORPG "krigen".
Sist endret av Bernhard; 18. januar 2008 kl. 15:21.
Eve er vel sjangeren "RPRomskip" , er rimlig annerledes enn alt annet jeg har prøvd, mye mer taktisk.

Tatt fra FAQ:

"1.1 What is EVE Online?

EVE is a massive multiplayer online game (MMOG) set in a science-fiction based, persistent world. Players take the role of spaceship pilots seeking fame, fortune, and adventure in a huge, complex, exciting, and sometimes hostile galaxy.
"
Sist endret av flexd; 18. januar 2008 kl. 17:02.
Sitat av Bernhard
World of Warcraft har vert ute lenge nå og kommer til å få beholde en del av spillerene, men WoW er mest PvE basert og består av alt formye "farming"
Vis hele sitatet...
umfg. Håper du har spilt\spiller wow.. Hater folk som snakker før de veit stuffz. WoW byr på tre uker for å levle til 70, pvp aaall the way. du har jo faen meg arena med lag og online rating, 2on2, 3on3 og 5on5. Du har Battlegrounds; capture the flag i Warsong Gultch, ta over byggninger i Arathi Basin, og 40 man raid, horde vs ally der man skal drepe en boss osv i Altrac vally. Alt unntatt arena gir honor som man kan kjøpe gear for. Lett å få type DRITbra gear i wow vha. pvp..

Dette var mest for å informere andre og ikke for å flame deg. WoW er IKKE PvEbasert. Selv spiller jeg pve, ettersom holy pala kinda sux i pvp.
Sitat av crEpi
umfg. Håper du har spilt\spiller wow.. Hater folk som snakker før de veit stuffz. WoW byr på tre uker for å levle til 70, pvp aaall the way. du har jo faen meg arena med lag og online rating, 2on2, 3on3 og 5on5. Du har Battlegrounds; capture the flag i Warsong Gultch, ta over byggninger i Arathi Basin, og 40 man raid, horde vs ally der man skal drepe en boss osv i Altrac vally. Alt unntatt arena gir honor som man kan kjøpe gear for. Lett å få type DRITbra gear i wow vha. pvp..

Dette var mest for å informere andre og ikke for å flame deg. WoW er IKKE PvEbasert. Selv spiller jeg pve, ettersom holy pala kinda sux i pvp.
Vis hele sitatet...
Du må brukte 3 uker til level 70, er ikke det PvE vet ikke jeg.

Og du kan ikke
Sitat av crEpi
umfg. Håper du har spilt\spiller wow.. Hater folk som snakker før de veit stuffz. WoW byr på tre uker for å levle til 70, pvp aaall the way. du har jo faen meg arena med lag og online rating, 2on2, 3on3 og 5on5. Du har Battlegrounds; capture the flag i Warsong Gultch, ta over byggninger i Arathi Basin, og 40 man raid, horde vs ally der man skal drepe en boss osv i Altrac vally. Alt unntatt arena gir honor som man kan kjøpe gear for. Lett å få type DRITbra gear i wow vha. pvp..

Dette var mest for å informere andre og ikke for å flame deg. WoW er IKKE PvEbasert. Selv spiller jeg pve, ettersom holy pala kinda sux i pvp.
Vis hele sitatet...


Jeg har skrevet at jeg har en 70 shaman, plz følg med litt , denne shamanen ble ikke kjøpt på e-bay, jeg levlet den opp alene og jeg vet alt som er å vite om Bg's. WoW ble for ensformig for meg og det legger opp til mest PvE.... Arena har jeg prøv en del av, og ja jeg gikk LEI. Det var ca. altid det samme uten noen større mening enn å få bra gear.

Og du sier jo selv, enkelte classer suger i PvP, hele class systeme er KRAFTIG ubalansert.

skills<class<gear. Dette er rekkefølgen på hva som du trenger mest av i WoW

hadde 8k armor og 10k hp men ble 1hitta av en jævla warior.
Sitat av Bernhard
EvE-Online har over 250.000 spillere, over 550.000 har signa opp for beta i WAR. Jeg tror du overdriver populariteten til EvE.

Det er en grund til at tråden heter WAR,AoC,WoW og ikke WAR,AoC,WoW,EvE.
Vis hele sitatet...
Eve har sine spillere på 1 server, og de har også en kina server som ikke er med i de 250000 som du nevner.
Sitat av Hyllekjeks
Eve har sine spillere på 1 server, og de har også en kina server som ikke er med i de 250000 som du nevner.
Vis hele sitatet...
Hvor mange er det som spiller på den Kinesiske serveren da?.
Er det ikke litt rart å ha 250.000 spillere på en server vis 40.000 spillere på en server er max?
http://mythicmktg.fileburst.com/war/...0070905_12.jpg

Dette er hva som kan skje vis Orcene tar over hovedstaten til Dvergene i WAR
Sitat av Bernhard
hadde 8k armor og 10k hp men ble 1hitta av en jævla warior.
Vis hele sitatet...
Pics or it didn't happen.

Ganske lei av folk som whiner, sett nok av det i WoW forumene. Har tre lvl 70'er og mange twinks, hovedsakelig spilt PvP. Har noen "high-ranks" og tilsammen 90-100k HK's lifetime. Men må innrømme at jeg slenger meg på bølgen av folk som er misfornøyde med at epics er altfor lette å få i WoW for tiden, _alle_ har jo 300-400 resillience = healers er ganske OP (bl.a.). Derfor har jeg ikke spilt på mange uker (du går faktisk lei twinks etterhvert), og venter i spenning på et nytt MMORPG.

Etter å ha lest igjennom FAQ'en på AgeOfConan.com har jeg funnet ut at dette blir sykt. Alt ved dette spillet virket lovende, er redd jeg kommer til å bli svært hekta

Synes det er ekstremt spennende at et norskt firma kan utfordre Blizzard!
Sitat av Bernhard
Jeg har skrevet at jeg har en 70 shaman, plz følg med litt , denne shamanen ble ikke kjøpt på e-bay, jeg levlet den opp alene og jeg vet alt som er å vite om Bg's. WoW ble for ensformig for meg og det legger opp til mest PvE.... Arena har jeg prøv en del av, og ja jeg gikk LEI. Det var ca. altid det samme uten noen større mening enn å få bra gear.

Og du sier jo selv, enkelte classer suger i PvP, hele class systeme er KRAFTIG ubalansert.

skills<class<gear. Dette er rekkefølgen på hva som du trenger mest av i WoW

hadde 8k armor og 10k hp men ble 1hitta av en jævla warior.
Vis hele sitatet...
Utter bullshit.
Sitat av Bernhard
Hvor mange er det som spiller på den Kinesiske serveren da?.
Er det ikke litt rart å ha 250.000 spillere på en server vis 40.000 spillere på en server er max?
Vis hele sitatet...
40 000 på en server er ikke MAKS. Det er rundt den høyeste antall spillere det er på serveren hver dag. Akkurat nå kl 15:51 er det rundt 30,135 på serveren, og peak hours starter ikke rundt 21:00, da blir det fler.

Og btw, har ikke WAR *utrolig* dårlig grafikk? Og er ikke det bare orcer på noe som ligner på inngangen til ironforge?
Sitat av flexd
40 000 på en server er ikke MAKS. Det er rundt den høyeste antall spillere det er på serveren hver dag. Akkurat nå kl 15:51 er det rundt 30,135 på serveren, og peak hours starter ikke rundt 21:00, da blir det fler.

Og btw, har ikke WAR *utrolig* dårlig grafikk? Og er ikke det bare orcer på noe som ligner på inngangen til ironforge?
Vis hele sitatet...
Utrolig dårlig er den vel ikke, men det ser bare ut som oppgradert Wow grafikk.
posta en link tidligere der du kan se grafikken: http://www.stage6.com/War-fans/video...r-Online-World
Har WAR eller AoC støtte for Mac OS X?
Sitat av marsboer
Har WAR eller AoC støtte for Mac OS X?
Vis hele sitatet...
AoC blir released bare til windows PC først, men det ligger i planene at Xbox skal komme også, og de har nevnt at det ikke er umulig det blir for Mac også.
Sitat av Dice
Utrolig dårlig er den vel ikke, men det ser bare ut som oppgradert Wow grafikk.
posta en link tidligere der du kan se grafikken: http://www.stage6.com/War-fans/video...r-Online-World
Vis hele sitatet...
Jeg mente det jeg sa...
Sist endret av flexd; 19. januar 2008 kl. 17:24.
Sitat av flexd
Jeg mente det jeg sa...
Vis hele sitatet...
Jaja.
For å vise litt AoC grafikk som vil blow you away.
Dette er fra CES messen 2008.

Jeg er forelsket. ftp://ftp.funcom.com/media/Age_of_Co...rated-480P.wmv
Sitat av Lootfisk
Pics or it didn't happen.

Ganske lei av folk som whiner, sett nok av det i WoW forumene. Har tre lvl 70'er og mange twinks, hovedsakelig spilt PvP. Har noen "high-ranks" og tilsammen 90-100k HK's lifetime. Men må innrømme at jeg slenger meg på bølgen av folk som er misfornøyde med at epics er altfor lette å få i WoW for tiden, _alle_ har jo 300-400 resillience = healers er ganske OP (bl.a.). Derfor har jeg ikke spilt på mange uker (du går faktisk lei twinks etterhvert), og venter i spenning på et nytt MMORPG.

Etter å ha lest igjennom FAQ'en på AgeOfConan.com har jeg funnet ut at dette blir sykt. Alt ved dette spillet virket lovende, er redd jeg kommer til å bli svært hekta

Synes det er ekstremt spennende at et norskt firma kan utfordre Blizzard!
Vis hele sitatet...
Hmm vell kanskje ikje 1 hitta

han drepte meg på ca. 3 hits, har ikje pics men han kritta helt vilt
burde kanskj legge til at den warren hadde deler full tier 5 arena og dn beste oppgraderingen av lionhart eller ka det uber sverdet du kan crafte heter.

Grunnen til at jeg klager over dette er at jeg synes ikke at tanking classen burde kunne dps som gjorde så mye skade,

jeg fikk ikke tid til å bruke warstomp noe som er den eneste CC en tauron shaman kan. Det at Shamans ikke har CC er sørgelig men det er irrelevant for tråden så plz ikke bli veldig sure vis dere er uenig. Jeg sier bare at det er noe/ var noe galt med shamans når de ikke hadde en eneste class som de kunne ta vis den andre classen hadde bedere gear og ikke var totalt retard.

Ja jeg har derept folk med full epick og ja jeg hadde skills så ikke begyn å si at jeg er noob og at shaman er OP.

Sitat av Franklin
Utter bullshit.
Vis hele sitatet...
kan du fortelle meg hva som er bullshit?.
Sitat av Bernhard
Hmm vell kanskje ikje 1 hitta

han drepte meg på ca. 3 hits, har ikje pics men han kritta helt vilt
burde kanskj legge til at den warren hadde deler full tier 5 arena og dn beste oppgraderingen av lionhart eller ka det uber sverdet du kan crafte heter.

Grunnen til at jeg klager over dette er at jeg synes ikke at tanking classen burde kunne dps som gjorde så mye skade,

jeg fikk ikke tid til å bruke warstomp noe som er den eneste CC en tauron shaman kan. Det at Shamans ikke har CC er sørgelig men det er irrelevant for tråden så plz ikke bli veldig sure vis dere er uenig. Jeg sier bare at det er noe/ var noe galt med shamans når de ikke hadde en eneste class som de kunne ta vis den andre classen hadde bedere gear og ikke var totalt retard.

Ja jeg har derept folk med full epick og ja jeg hadde skills så ikke begyn å si at jeg er noob og at shaman er OP.

Og jeg tror han mente at det var utter bullshit at han 1 hit'a deg :P

kan du fortelle meg hva som er bullshit?.
Vis hele sitatet...
Shaman har jo faktisk mer crowd control(CC) da. Frostshock plus totemet jeg ikke husker navnet på som slower alle i en viss radius, en warrior har ingen effektive long range attacks, så bare å behandle han som en rogue og han er lett død.
Sitat av flexd
Og btw, har ikke WAR *utrolig* dårlig grafikk? Og er ikke det bare orcer på noe som ligner på inngangen til ironforge?
Vis hele sitatet...

Det bilde jeg posta er det ikke jeg som fant, en venn av meg linka det.

Dette er beta grafikken vis du synes den er dårlig så er det opp til deg.

http://mythicmktg.fileburst.com/war/...SS_1207_07.jpg


Okey la meg si deg noe, Wahammer har vert ute lenge før de så mye som tenkte på å lage WoW. Så vis du hinter til at noe av det de gjør når det angår bygninger er stjålet så er det sansynlig vis omvent. Det er ingen store ting de har tatt med i spillet som er stjålet.

Det nermeste du kommer er mounts og seige equipment. Men seige equipment er stjålet fra DAoC som det også er mythic som står bak derfor teller ikke det, og mounts er en så gamel ting innen for spill,(tror de først startet med det i Daggerfall, men jeg er ikke sikker) at det ikke kan kalles stjeling.

Sitat av Dice
Shaman har jo faktisk mer crowd control(CC) da. Frostshock plus totemet jeg ikke husker navnet på som slower alle i en viss radius, en warrior har ingen effektive long range attacks, så bare å behandle han som en rogue og han er lett død.
Vis hele sitatet...

Slow effects er ingenting mot stuns og fear. Shaman er den eneste classen uten støns og fear.

Har du spillt Warrior eller Shaman????

Warrior bruker Charge (noe som stunner). Å så må du antagelig vis bruke fier elemental totem (20 min CD) for å vinne. Eller så kan du prøve å kaite, men da må warren være en total idiot får å ikke gå bort å bruke Intersept.
Sist endret av Bernhard; 19. januar 2008 kl. 19:38.
Sitat av Bernhard

kan du fortelle meg hva som er bullshit?.
Vis hele sitatet...
Du ble ikke enhitta av en warrior, det var det jeg sa bullshit til. Selv det at du blir trehitta med 10k hp når du har 8k armor høres ut som én eneste stor løgnhistorie hvis han hadde Lionheart Executioner.
Sitat av Bernhard
Slow effects er ingenting mot stuns og fear. Shaman er den eneste classen uten støns og fear.

Har du spillt Warrior eller Shaman????

Warrior bruker Charge (noe som stunner). Å så må du antagelig vis bruke fier elemental totem (20 min CD) for å vinne. Eller så kan du prøve å kaite, men da må warren være en total idiot får å ikke gå bort å bruke Intersept.
Vis hele sitatet...
Slow effetcs er fortsatt Crowd control, så å si at shaman ikke har CC er direkte feil.
Og jeg har spilt en level 70 Shaman(som du hadde fått med deg har du lest tidligere innlegg).
Og man trenger absolutt ikke å bruke noen elemental for å ta kverken på en warrior. Jeg var elemental, måtte kite warriors hele tiden, var null problem. straks effekten etter intercept var over var det bare å kite videre, hvis de ikke allerede var døde, ettersom jeg hadde bra gear, som jeg hadde fått over tid. Men dette er virkelig ingen WoW tacctics shaman debatt forøvrig.
Hvordan greier du å kite noe som helst gjennom hamstring?
Sitat av Franklin
Du ble ikke enhitta av en warrior, det var det jeg sa bullshit til. Selv det at du blir trehitta med 10k hp når du har 8k armor høres ut som én eneste stor løgnhistorie hvis han hadde Lionheart Executioner.
Vis hele sitatet...

Jeg sa ca 3 hitts, han hitta 3 men fikk ett ekstra attack. Men fortsatt så critta han helt vilt, husker det veldig gått, etter det respeca jeg til bake til elemental.

Sitat av Dice
Slow effetcs er fortsatt Crowd control, så å si at shaman ikke har CC er direkte feil.
Og jeg har spilt en level 70 Shaman(som du hadde fått med deg har du lest tidligere innlegg).
Og man trenger absolutt ikke å bruke noen elemental for å ta kverken på en warrior. Jeg var elemental, måtte kite warriors hele tiden, var null problem. straks effekten etter intercept var over var det bare å kite videre, hvis de ikke allerede var døde, ettersom jeg hadde bra gear, som jeg hadde fått over tid. Men dette er virkelig ingen WoW tacctics shaman debatt forøvrig.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke bra gear, men ikke si at du drepte warrs så lett, jeg spilte for mange månder siden, da ble shamans bare nerfet nerfet nerfet og nerfet. Vis du klarte å kite warrs beviser det egentlig bare at warren ikke var noe særlig skilla.
Wow-fanatikere, hold dere på topic iallefall. Diskusjon om hvilken klasse som er best tar dere på wow-europe...
Sitat av Archj
Wow-fanatikere, hold dere på topic iallefall. Diskusjon om hvilken klasse som er best tar dere på wow-europe...
Vis hele sitatet...
Jeg hater WoW xD.. slutta for mange månder siden...... Nå savner jeg ett bra MMORPG med RvR xD

Sitat av flexd
Vis hele sitatet...

Jeg sitere det en venn av meg sier

"EvE har altid hatt veldig imponerende grafikk men med mindre du har spillt så lenge at du har en flåte eller ett utrolig bra skip eller er rompirat eller er med i en bra guild så er det du trenger får å spille EvE.
1. En grei data
2. En til grei data så du kan spille ett annet spill.
3. En bok.
4. Masse tid til GRINDING.
5. Mye mat og drikke
6. Lite liv
7. Ingen dame."

Jeg har personlig ikke så stor peiling på EvE. Men du svarte ikke på spørsmålet om hvor stor Kina serveren var?
Jeg er ikke sikker på hvor mange som spiller i kina, men det har vel ca like stor markeds andel der som noe annet sted... Det er jo ganske mange folk i kina

Men jeg spiller verken ofte eller lenge, har holdt på i litt over ett år nå, av og på.

Grinder ikke ofte, det er ikke noe som trengs (Kan faktisk ikke huske sist jeg har drept ett NPC skip).

Jeg dreper folk, så ofte og mye som jeg vil, gjerne fler på en gang.

Har heller ikke noe penge problemer, og jeg er vel en av de største slackerne jeg vet om.

Du kan spille så mye eller så lite du vil, fordi skill training skjer i realtime uansett om kontoen din er logget på eller i det hele tatt aktivert
Eve har ikke noen max limit 40000 er bare det antallet det har vært innpå samtidig. Hvorfor ikke 250000? du får ringe de og avtale en gang så alle kan logge på samtidig.



Sitat av Bernhard
Jeg hater WoW xD.. slutta for mange månder siden...... Nå savner jeg ett bra MMORPG med RvR xD




Jeg sitere det en venn av meg sier

"EvE har altid hatt veldig imponerende grafikk men med mindre du har spillt så lenge at du har en flåte eller ett utrolig bra skip eller er rompirat eller er med i en bra guild så er det du trenger får å spille EvE.
1. En grei data
2. En til grei data så du kan spille ett annet spill.
3. En bok.
4. Masse tid til GRINDING.
5. Mye mat og drikke
6. Lite liv
7. Ingen dame."

Jeg har personlig ikke så stor peiling på EvE. Men du svarte ikke på spørsmålet om hvor stor Kina serveren var?
Vis hele sitatet...
1. Eve har en bra klient og en gammel grafikk klient så du trenger alt fra drittpc til monsterpc
2. Logge av?
3. Se 2
4. Du grinder ikke i EVE det er konstant training, selv når du sitter på ramma.
5. Gidder ikke engang svare på det
6. Veldig mange av de jeg har møtt er i alderen 30-60, faktisk svært få ungdommer. Ofte er det personer med bra betalte jobber, samt hus, kone og barn som spiller.
7. se 6

Hvis du ikke har noe konstruktivt å poste så er det lov å ikke gjøre det.

Angående kinaserveren så vet jeg ikke bestemt hvor mange som spiller siden den har egne internettsider, egne gm's osv. Men tror det er et sted mellom 15-20000 pålogget som maks. Var det sist jeg hørte noen nevne det i alle fall.


Fram til warhammer og aoc kommer mener i alle fall jeg at Eve troner på pallen.
Sitat av Hyllekjeks

Fram til warhammer og aoc kommer mener i alle fall jeg at Eve troner på pallen.
Vis hele sitatet...
Det er nok WoW som troner på pallen.

Å grunnen til at du trenger alt det jeg sa i det forige innlegget er at auto pilot skal være "hoved delen" av spille, men nokk en gang jeg har så vidt prøvd det.
Dice, du nevnte en gang at AoC hadde vunnet mange priser. Jeg fant bare 4 priser som de hadde vunnet, men jeg WAR har vunnet 9 priser.