Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 11923
hmm, har ikke lasta ned enda.. men er det noe likt vampire til hl1 ? Hørtes sånn ut faktisk, litt likt jaffal..Det vi spilte i gamledager på lan, var fett
Sitat av Raymond
200 kroner for hl2 i butikker? Har jeg aldri sett. Titta på noen nettbutikker, de solgte for ca 350-400 kroner.
Vis hele sitatet...
Det må være game of the year edition. Jeg betalte 250 kr for HL2 på ebgames for et halvt års tid sia. Må jo ha sunket litt i prisen.
btw, dere kan bestille hl2 og alle andre steamspill over internett(med visa ofc) på steam.
Sitat av Bob Saget
skjønner fortsatt sykt lite av dette her
Er det en spesiell server jeg må være på? Mulig denne bør slettes etter svar.
Vis hele sitatet...
Du skal koble deg på EFnet.

EDIT: Jeg fant to guider du kan sjekke ut http://www.magic-league.com/guide/mirc.php (engelsk) og http://www.win-xp.no/index.php?name=...print&sid=1560 (norsk).
Sist endret av voldern; 21. august 2006 kl. 17:22.
serveren er nede.. noen som vet når den er oppe igjen?? hadde vært fint med et slag nå..
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Flere enn meg som ikke får lyd? :-\
genialt å pounce rundt overalt, bruker ikke trapper omtrent hehe..
sånn som på mappen der man har et basseng, folk "camper" oppå det tynne "gjerdet" rundt bassenget, bare å pounce opp langs kanten bak dem og knerte dem hehe. de ser som regel bare foran seg og ikke under seg.
Sitat av Gree
genialt å pounce rundt overalt, bruker ikke trapper omtrent hehe..
sånn som på mappen der man har et basseng, folk "camper" oppå det tynne "gjerdet" rundt bassenget, bare å pounce opp langs kanten bak dem og knerte dem hehe. de ser som regel bare foran seg og ikke under seg.
Vis hele sitatet...
Jeg sitter alltid og hamrer på hopp og shift i et par minutter etter at jeg har vært hidden mens jeg spiller som IRIS. Hadde ikke hatt noe i mot den transportformen til daglig

Med litt trening kan man virkelig dukke opp der INGEN venter det når de andre bestemmer seg for å jakte på deg.
hehe ja.
har pounce på sideknapp på musa, fin plass.
hadde det litt moro isted,, to stk hadde hoppa oppå hverandre for å lage et tårn, hoppa like gjerne uspotta oppå den øverste, og stod der litt, før jeg slasha dem ihjel

man må bare lære seg det å hoppe høyt over folk, se langt opp når man pouncer, og se ned når men treffer en vegg for å feste seg.

på den banen med sand og gangveier, strømanlegg noe, om jeg gjør meg forklart, der liker jeg å klatre oppe i takbjelkene over gangveiene, og så hoppe ned bak folk
Leste i en manual at det lønner seg (fungerer knall for meg iallefall) å gjemme seg i taket, for nesten ingen ser opp i dette spillet
stemmer. om du blir jaget og går gjennom en dør / lignende, snu deg 180grader og heng deg over døra og hopp ned bak dem.
de fleste steder funke det fint å se på aura om noen kommer og henge i taket og hoppe ned på dem. F jeg vil spille nå.. men dama sitter på stasjonærmaskina og spiller transport tycoon :S
Sitat av simdal
Det må være game of the year edition. Jeg betalte 250 kr for HL2 på ebgames for et halvt års tid sia. Må jo ha sunket litt i prisen.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Har vært i alle spillbutikkene jeg fant i nærområdet, pluss sjekka en haug med butikker på nettet. Ingen andre versjoner enn "Game of the year edition" var å finne. Den kostet mellom 350-400 kroner.

Vurderer å kjøpe det via ebay, en god del billigere, men er sikkert stor sjangs for at jeg blir svindla.
Tenkte også på multiplayerpakka, men aner ikke om jeg får lasta ned SDK'en og eventuelle mods da!
Sitat av freakybeaky
btw, dere kan bestille hl2 og alle andre steamspill over internett(med visa ofc) på steam.
Vis hele sitatet...
som han sier
www.steampowered.com
halflife 2 FRA $29.95 = 188.492 NOK
Kan og kjøpe dyrere for å få med mer, om du trenger det.
(en til $79.95 som har med så og si alle spilla)
Wow, dette vil jeg være med på! Laster ned og legger inn nå
Desverre dårlig med liv på serverne her syns jeg.
Spiller høres fett ut =)
Mange servere der ?
Sitat av kallisj
Spiller høres fett ut =)
Mange servere der ?
Vis hele sitatet...
Tja, er da en håndfull gode servere der ute iallefall, er ikke noe problem å finne noen å spille med
Sitat av ZrP
Tja, er da en håndfull gode servere der ute iallefall, er ikke noe problem å finne noen å spille med
Vis hele sitatet...
Spillet har vært ute en stund skriver ivioyner, men en har kanskje ikke vært ute lenge nok til at så mange har rukket å lage så mange servere enda. Det kommer vel antakeligvis fler senere
hm fant en nff server ista. men det var passord og prøvde både penix og peniz noen som vet passordet?
Spillet er ikke spesielt mye oppdaget enda, så det kommer nok flere norske servere etter hvert. Og det blir helt konge

Tre døgn siden jeg spilte på nFF-serveren, savner det nå. Føler for en kveld med dere snart igjen!
Selv om jeg daua først hver runde 15 runder på rad.. Hehe, gøy var det så lenge jeg holdt ut.
Problemet med publicservere er at de fleste som spiller dette er crazy gode. Jeg er ikke så flink selv så jeg holder meg til nff-serveren hvor det er relativt få som har spilt megamye.
Sitat av ivioyner
Problemet med publicservere er at de fleste som spiller dette er crazy gode. Jeg er ikke så flink selv så jeg holder meg til nff-serveren hvor det er relativt få som har spilt megamye.
Vis hele sitatet...
Det kan du si, i mitt tilfelle så er alle på nFF-serveren crazy gode, hehe
Sitat av ivioyner
Problemet med publicservere er at de fleste som spiller dette er crazy gode. Jeg er ikke så flink selv så jeg holder meg til nff-serveren hvor det er relativt få som har spilt megamye.
Vis hele sitatet...
Ja jeg kan si meg enig der Jeg har spilt cs: s en stund men det er jo ganske anderledes da. Så jeg må nok spille en del før jeg virkelig tar rotta på folk hehe
The Hidden er jo nesten helt usynlig da. Man kan være heldig å se at det skimrer litt i lufta lksom som om noe usynlig går forbi. Og når han akkurat skal til å angripe kan man liksom føle det Dessuten knurrer han litt noe som kan avsløre han, så ha et godt headset
nff server oppe nå? Noen som spiller?
lasta ned halflife 2, lasta ned hidden - og oppdateringa. Får "The game is currently unavailable"...
Sitat av freakybeaky
lasta ned halflife 2, lasta ned hidden - og oppdateringa. Får "The game is currently unavailable"...
Vis hele sitatet...
Hvor står dette? Popper det bare opp når du skal spille eller? Det er mulig du må vente på HL2 oppdateringer
arrr. litt kjedelig at det ikke har vært noe servere i det siste.
frister å prøve å sette opp en selv om jeg har tid (forkurs, stjeler mye tid)
har ganske fin linje, 100mbit fra ntnu
simdal: vært sånn siden jeg la det.. for jaffal 1 uke sia
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå har det vært alt for lenge uten Hidden spilling, jeg foreslår at vi gaymer igjen i morgen (fredag).
Så ha dere på #nff.hidden @ EFnet, så blir det spilling om nok folk møter opp.
Sist endret av voldern; 14. september 2006 kl. 19:35.
Gleder meg som et lite barn, jeg stiller opp med øl og mat som vanlig + en del pigstabs da selvfølgelig.
Sitat av voldern
Nå har det vært alt for lenge uten Hidden spilling, jeg foreslår at vi gaymer igjen i morgen (fredag).
Så ha dere på #nff.hidden @ EFnet, så blir det spilling om nok folk møter opp.
Vis hele sitatet...
Count me in! Men har en følelse av at vi ikke blir nok folk =\
Holder med tre da :-)
Settes tidspunkt her eller på #Hidden?
offtopic: Min MIrc prøve periode har gått ut, noe jeg kan gjøre istedenfor å betale de pengene, bruker Irc så lite uansett.
Sist endret av Bob Saget; 14. september 2006 kl. 20:00.
Sitat av Bob Saget
offtopic: Min MIrc prøve periode har gått ut, noe jeg kan gjøre istedenfor å betale de pengene, bruker Irc så lite uansett.
Vis hele sitatet...
Sjekk PM, har sendt deg en link
Jeg blir også med i morra Its crush time

Grimdoc: Kan du sende den linken til meg også? Er litt lei av ventetida på begynnelsen nå.. Takker!
går utifra att du må ha en orginal verson av hl2 for å spille?
Sitat av righton
går utifra att du må ha en orginal verson av hl2 for å spille?
Vis hele sitatet...
Ja, det må du. Det bruker Steam til å identifisere at du har valid CD-key.
neiii
planla å joine dere.
ble visst grilling og festing med i klassen i dag.
håper det blir flere dager!
joiner inn alltid såfremt jeg har tid
Faen.. Er ikke sikkert jeg kan være med heller. Eller jeg kan være med, men det blir med 15 fps på et vidunder av et geForce 4600ti og en pentium
Til neste uke er jeg med på mere pwnage da!
Ble det noe av til slutt? ''je er muligens med på en på søndag. Endte opp med pils og kos med kolleger i kveld. Håper på en mulig Ps session på Søndag.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Jeg joiner gladlig viss det blir igjen på f.eks søndag.
Det ble nok nesten ingen som var online samtidlig så det ble ikke noen spilling. Men jeg kan godt prøve igjen i dag (lørdag) og i morgen (søndag). Så bare ha dere inn på #nff.hidden @ EFnet!

Edit:
Nå er vi 4 stykker som skal spille på: voldern.hoeggen.net pass: peniz.
Sist endret av voldern; 16. september 2006 kl. 12:04.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nå har jeg lastet ned denne moden her - men hva gjør jeg med den? Har lastet ned en .exe på 140MB som jeg har innstallert.. Derfra fikk jeg C: \Steam\steamapps\SourceMods\hidden som inneholder moden.. Skal jeg mounte denne? Hvilket spill skal jeg åpne den i? HL2DM?
Du må åpne den via Steam. Så finn Steam.exe eller noe, og start den.
Husk at hvis ikke du har en original kopi av HL2 får du ikke spilt. =)
Takker - måtte bare reåpne steam før den dukket opp..
Er noen med å samle seg rundt dette spillet igjen?
Jeg er med. Bare gi meg en server så joiner jeg!
Jeg er med ^_^
Hadde vært kos med litt hidden igjen ja =) Fint hvis noen med grei linje kunne lage en server. På tide å få opp aktiviteten på nff.hidden @ EFnet igjen da?
Er med jeg og, rart at jeg ikke har lagt merke til denne moden før!
Skal ikke "annonsere" på #nff igjen? hørtes ekstremt bra ut, utifra måten ivi fortalte det fra!
Får vel laste ned og installere så er jeg med as well