Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  179 12140
Sitat av flygutt
For et fantastisk spill, har en athlon 64 x2 4800+, 2gig ram og et radeon x1900xtx skjermkort, all grafikk er på det høyeste, bare et problem, skyggene på dyr: hester ulver hunder osv, er f****d up, det er striper (ser ut som høydelinjer på kart), veit noen hva det er?
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet med mitt radeon x850xt..
Oppdaterte driverne til nyeste versjon. Hjalp litt. Men grafikken er fremdeles litt halvmongo. Noen som har noen gode tips til dette problemet? Skulle gjerne hatt litt høyere innstilling på grafikken uten at jeg har disse stripene.

Forresten flygutt: Prøv å skru av "Bloom". Slapp stripene iallefall...
For kver 10ende lvlup i primary skills får du 1 level up på charen din, så spiller du mage kan du levle opp til over lvl20 enkel i løp av 5-6 timer spilling, og etter 10-15timer er du lvl30.

Det er bare til og bruke spells mens du går fra plass til plass feks inni byene så går du raskt opp i lvl. Mangen av spellsa treng ikke treffe noe for og gi skill lvl up, feks illusjonist og armor spells, disse lvler deg utrolig fort opp i char lvl.

Men er du full warrior ser eg for meg det er noe vanskeligere og lvle fort i og med da må du slost deg til alle skill lvlupsa for og få deg char lvl up, så da er det viktig og skifte på våpen og følge me på skill tabelen vilket våpen som vil vere best og bli bedre i osv.osv, har du armour i primary skill kan det vere lurt og la en rotte få bite på deg en stund før du killer den feks...
Sist endret av modsuck; 4. april 2006 kl. 12:22.
Sitat av flygutt
For et fantastisk spill, har en athlon 64 x2 4800+, 2gig ram og et radeon x1900xtx skjermkort, all grafikk er på det høyeste, bare et problem, skyggene på dyr: hester ulver hunder osv, er f****d up, det er striper (ser ut som høydelinjer på kart), veit noen hva det er?
Vis hele sitatet...
Prøv å slå av self-shadowing i options, den ser helt horribelt ut.
Aaaargh, ble vampyr i dag, noe dritt... Hadde splattet halve oblivion, gikk til en Tavern og sov litt, så kom det opp melding om at jeg hadde hatt en gårdig bizarr drøm, og vips, jeg var vampyr, heldigvis regnte det, men jeg ventet litt til nede ved vannet og hadde enda en bizarr drøm, nå er jeg rød rundt pupillene, blek og rynkete som ei gammal kjerring...

Syntes tutourialen på dette spillet var litt lame, alt for mye som ikke blir forklart (f.eks. ikoner) som jeg fortsatt ikke skjønner dritten av.

Jeg lurer nå på to ting:
1. Hvordan/av hvem suge blod?
2. Er det mulig å bli normal igjen? Vil på shopping
Ta bare uteliggere og andre tullinger som ligger og sover. Du får valget om enten og feede eller prate med dem.

Du kan bli normal igjen, men det kan være et helvetes slit hvis du ikke har en grei lvl.
Masseer av møkka oppdrag du må gjøre for en kjerring langt oppe i skauen. Det du kan gjøre er og finne ut hva hun vil ha, så loader du tilbake til før du ble vampyr og skaffer iallefall halvparten av tingene på forhånd... Noe kan du kun gjøre mens du er vampyr..
Sist endret av SmartyPants; 4. april 2006 kl. 17:17.
Btw, hvis du sloss med vampyrer bilr du vampyr etter 3 dager(søvn siste natta). for å hindre dette kan du stikke til en kirke (før du har blitt vampyr da seff) å "praye" så du blir cura for sjukdommer og slikt. selv likte jeg ikke å være vampyr. blei så stygg etter noen dager uten blo at jeg stakk tilbake en savegame =P
Btw: Skjønner ikke hvorfor alle vil levle så fort? Er jo scaling i spillet som går etter hvor god du er i forhold til lvl elns. Jeg husker jeg strevde skikkelig meg min mage-kar som ble svinfort høy level..
Yeah. Å levele føles pretty useless. Var level scaling i Morrowind også, men der var det bare i naturen, og i større hopp.

Hvis du ikke føler det som cheating, så finnes det en mod som gir deg vampire cure på flaske.
Sitat av Smoked_Salmon
Btw: Skjønner ikke hvorfor alle vil levle så fort? Er jo scaling i spillet som går etter hvor god du er i forhold til lvl elns. Jeg husker jeg strevde skikkelig meg min mage-kar som ble svinfort høy level..
Vis hele sitatet...
poenget me og lvl er nye mobs, bedre loot, sinsukt mye mer cash, flere spells/alle spells osv osv, har du problemer me en mage som har lvlet for fort har du gjort noe feil, magen min på lvl30 ruler det meste noe den har gjort hele tiden pga lvl skaleringen. Nytter ikke bruke samme spell type på lvl30 som du brukte på vei opp over, da kan du kite 10min på en mob noe som er veldig gør, men conj feks en Frost Atronach og kast Ghost walk på deg selv få opp mana på deg sjøl og agro på pet gå bak mob og start og spam dps me on touch spells funker every time, har du mye cash og skillsa til det på charen din can du lage spells me 120sec conj pets på noe som er meget digg og banker det meste...

og liker du ikke lvl skaleringa finnes der flere moder som hjelper bra her feks denne..

What I did was develop a loose formula for creating and assigning a static level based on that modifier as well as just trying to use good judgement. What I found however is that perhaps it was not best with some NPCs and actually most of the monsters if they did not scale at all, These NPCs would be for example the generic NPC types who typically are used in leveled creature lists for dungeons, Like Bandits, Maruaders, generic vampire types etc. In the case of these types of NPCs what I did was instead of making their level completely static I assigned a scaling CAP.

What this cap does is effectively allow them to scale with your character normally from level 1-XX depending on the type of creature they are. In the cause of the cap (XX) I used my own judgement based on their type. For example bandits will scale with you from lvl 1-25 and then stop. In which case they will continue to spawn on the map and in dungeons BUT will never be higher then 25. (Note: there are many different types of bandits, even though in the game they all are named "Bandit" some are actually a little tougher then others, so you could have 2 bandits spawn and one would be capped at say lvl 18 and another at 20, while the Bandit boss would be lvl 25.

I left this scaling in the game because it makes a little more sense how ever I fully admit that it still doesnt provide for the "Oh crap" moments many gamers like myself enjoy. What this mode DOES provide for is a potential feeling for accomplishment knowing that you are eventually going to advance to the point where bandits will be nothing to you. Ofcourse you will ahve to advance quite abit higher then level 25 to get to the point where Lichs and minotaur lords don't put up much of a fight, though it WILL happen as they have caps as well. The reason I left this scaling of monsters in was to ensure that the game didn't get to easy to quickly but at the same time provide for those who developed their characters long enough to eventually become a super powerful character.
Vis hele sitatet...
LINK - I've made a lvl scaling mod., Details inside. - LINK
Jau sant nok. tror jeg dreit meg ut. hadde aldri spilt noen av TES spillene før dette, og generelt rollespill aner jeg ikke hva går ut på. Men nå har jeg kommet litt mer inn i systemet så jeg holder på med en dark elf assassin som faktisk blir konge (no matter hva dere sier :P)
Si meg, nå søg jeg en som lå og sov (en ork, don't get me wrong) og likevel dauer jeg i sollyset... Jeg har stått på toppen av "level 1" evig lenge, når kommer jeg faktisk til level 2?

Begynner å bli passe lei av å vandre rundt i mørket nå (for ikke å snakke om nattfiske, som er noe dritt), så jeg lurer på om jeg skal meditere for så å ta til meg krefter for å bruke den anti-vampyr på flaske mod'en...
Manny: Du vet i Imperial City, nede ved "havna", altså der båtene er. Utenfor der er det et lite hyttested hvor blant annet de fleste i Thieves Guild bor. Om natten kan du dra dit og suge så mye blod du vil. Prøv. T-knappen er din beste venn som vampyr og når det er sollys.
Unix: www.gamesmix.com elns. elkjop.no osv.
Jeg følte meg altså fanget nå, jeg var blitt såpass kraftig vampire at jeg ikke kunne oppholde meg i sollys, hvis jeg reiste ett sted og var framme i sollys, døde jeg på stedet. Jeg klarte en gang å få løpt inn i ett hus, og stod og ventet der, men på nattestid så er jo butikkene stengt, så jeg ble innelåst

Min vei ut var å drike til det kom en vakt som kunne ta meg til fengsel, men når jeg kom ut av fengselet dauet jeg fordi det var sol... Jippy. Jeg fikk spawnet en kur for Vampireness i inventoryet mitt, dårlig følelse, men nå kan jeg ihvertfall spille!
Halve moroa er jo å gjennomføre Vampire Cure questen, pluss at du får next to infinite gull i reward av Mr. Countman. Er nemlig en søt liten glitch på slutten der som gir deg masse penger om du fortsetter å be om reward.
Blir man vampyr bare av å sloss mot de? Jeg sloss nettop mot noen vampyrer, og ble truffet et par ganger
Ble aldri vampyr i morrowind av den grunn
hvor er det man får tak i slike grand soul gems? klarte å bli vampyr jeg også, og begynner å bli litt lei..
Grand Soul Gems før du kjøpt i alle Mage Guilds. Enten ved å kjøpe eller ta dem ut av montere. Bare sørg for å bli medlem. Hun dama vil ikke ta imot de med stjele-ikon på
jeg har oblivion på xbox 360 ^^ og elsker det.... eneste som er syn er at det ikke er et online spill.... men men ingen personer er helt like. og verdenen er sååååå stor... og det er haugevis med våpen og grafikk og physikk motoren er herlig... si man slår en person til døde med et sverd så detter han helt realistisk bakover og det er så herlig førlelse ^^

ALLE BURDE SKAFFE SEG DETTE SPILLET!""""
Jeg er lvl 5 nå, så er jeg klar for å bli lvl 6. Men uansett hvor jeg legger meg, blir jeg vampyr i løpet av natten. Har man ikke noe valg her? Er det noe spesiellt jeg burde gjøre før jeg lvl`r?
Dritbra spill. grafikken er helt rå
Sitat av cezar
Jeg er lvl 5 nå, så er jeg klar for å bli lvl 6. Men uansett hvor jeg legger meg, blir jeg vampyr i løpet av natten. Har man ikke noe valg her? Er det noe spesiellt jeg burde gjøre før jeg lvl`r?
Vis hele sitatet...

Jeg er lvl 6, og jeg er enda ikke blitt vampyr en eneste gang
Så det hørtes litt rart ut. Vet det er en tråd om dette på www.diskusjon.no !
det å være vampyr er jo sykt konge da, du for jo syke fordeler... For hver natt du er vampyr så går ihvertfall lvl på styrken din opp med 5 poeng, dette resettes jo så fort en får drukket noe blod, men den nightvision tingen til vampyren er jo helt herlig, etter å ha vært vampyr så klarer en ikke seg uten den muligheten.

Det kan være irriterende når det er sollys, men i forhold til fordelen er dette kun en liten ulempe...

Er nå lvl 27 thief

For å levle i oblivion må du sørge for at du levler i major skillsa dine, gjør du ikke dette lvl du heller ikke...

til Cezar, hvis du ikke vil være vampyr så tar du en potion mot deasise, sykdom eller no i den dyren, da vil du bli kvitt vampyr viruset som lever inne i deg

Du kan bli vampyr ved hjelp av to ting, enten slåss du imot vampyrer som smitter deg med et vampyr virus som jeg ikke husker navnet på i farten, dette kan kurerer, les litt opp, eller du kan bli vampyr i et Dark Brotherhood quest...

Noen som vet om man blir en varulv i dette spillet, og noen som føler at oblivion har blitt deres andre hjem ?
Sist endret av picatta; 5. april 2006 kl. 21:09.
Bethesta har avkreftet opptil flere ganger at man kan bli varulv... desverre. Angående mitt andre hjem, så hadde jeg i overkant av 30 timers spilletid bare de første få dagene.
Sitat av icTus
Bethesta har avkreftet opptil flere ganger at man kan bli varulv... desverre. Angående mitt andre hjem, så hadde jeg i overkant av 30 timers spilletid bare de første få dagene.
Vis hele sitatet...
Samme her.. Bruker ALL tid jeg kan. Med jobb og dame, vil det si natta. Så jeg sover vel 2 timer i gjennomsnitt for tiden
huff ja, det å ha dette spillet kombinert med skole og dame er en søvndreper
Lydproblem her - stemmene til folk er normal når jeg starter spillet. Etter en stund så får de rare stemme, som de er ekstremt forkjølet og treg i hodet. Noen måte å fikse det på?
Noen andre som synes AIen suger til tider? En goblin som løper mot en stein mens du fyller den med piler (goblinen altså), eller en flammekastende goblin som insisterer på å skifte til nærkamp-modus selv om den ikke kan komme seg dit du står er ikke akkurat imponerende.
Sitat av bread
Noen andre som synes AIen suger til tider? En goblin som løper mot en stein mens du fyller den med piler (goblinen altså), eller en flammekastende goblin som insisterer på å skifte til nærkamp-modus selv om den ikke kan komme seg dit du står er ikke akkurat imponerende.
Vis hele sitatet...
Poenget med at den skifter til nærkamp våpen er fordi den ikke har mer mana. (NPC'ene har ikke evig med mana slik som i mange andre spill) samme gjelder piler (pil og bue). desutten, at goblinen løper mot en stein har jeg ikke merka. men nå fokuserer jeg på stealth da så rekker ikke se hva de kom til å gjøre hvis jeg ikke hadde drept den. tar det aller aller meste på ett skudd. :P.
men nå er ikke AI'en helt på topp nei. men mye bedre en masse annet jeg har sett.. tross alt stor forskjeld på RPG AI og andre typer AI.
har selv spillet, lasta det ned samme dagen som det ble release
AI'en suger IKKE, at en goblin kan "fylles med piler" har jeg aldri opplevd, bruker 3-4 arrows på en goblin før den er død, men 10 marksman skill å elendig bue.

noe jeg elsker er den frie følelsen og de gode faction quests.
havok er noe som også gjorde spillet vanvittig bra!
www.gamer.no har nylig anmeldt spillet, 10/10
Er det noen som veit hva man kan taste inn for og gjøre ferdig current quest?Veit man kan skrive inn "caqs" for og fullføre alle questene, men gidder ikke og misse det lille som er igjen.

For det ble en feil i spillet, og ser ingen annen mulighet en og hoppe over denne questen.
Har noen andre her satt seg fast på oppdraget Harlun's watch på Fighters Guild oppdraget??
Noen andre enn meg som har opplevd at utsende på char'en plutselig reseter seg?
Loada her om dagen og char'en min var plutselig blitt en kjekk ung man, og ikke den stygge deformerte jævelen han var sist jeg trykket på save :/
jeg skal løpe å kjøpe straks jeg har råd. regner med at det er bedre enn WOW. noen som vil hjelpe en fattig kar med noe spenn? xD
Nå har jeg spilt dette spillet en liten stund og har to spørsmål som jeg håper noen vil kunne svare på.
1. Finnes det noen steder man kan kjøpe / enkelt få tak i "lockpicks"?
2. Hvordan "joiner" jeg "Thives guild"?
Sitat av Silhouette
jeg skal løpe å kjøpe straks jeg har råd. regner med at det er bedre enn WOW. noen som vil hjelpe en fattig kar med noe spenn? xD
Vis hele sitatet...
Det er nok kun singleplayer og ikke multiplayer i det heletatt.
dette er garantert et av de beste spillene jeg har spillt. 9.5/10 fra meg

er glad pc-en min taklet alt på høy grafikk også! *skryt*

har sittet 2 døgn i strekk nå og isolert meg i Oblivion-verdenen min - er mektig fornøyd!
og spillet slutter ikke å imponere meg heller.

et spørsmål jeg ikke har fått svar på enda er; er det mulig å skaffe seg en hund i spillet? som et slags kjæledyr, en venn som alltid dilter etter meg?
hadde vært kult.

edit: hvor kan man skaffe seg lock-picks fort?
Sist endret av handy.; 8. april 2006 kl. 03:09.
Sitat av classic_war
Nå har jeg spilt dette spillet en liten stund og har to spørsmål som jeg håper noen vil kunne svare på.
1. Finnes det noen steder man kan kjøpe / enkelt få tak i "lockpicks"?
2. Hvordan "joiner" jeg "Thives guild"?
Vis hele sitatet...
1.dirker får su kjøpe når du først har blitt medlem av the thieves guild.

2. Bare bribe en tigger og spør om den grå reven... om jeg husker riktig
Sitat av handy.

edit: hvor kan man skaffe seg lock-picks fort?
Vis hele sitatet...
du kan få deg Skeleton Key i Shrine of Nocturnal det er en lock pick som aldri knekker


----------------------------------------------------------------------------------------------------
SPOILER
----------------------------------------------------------------------------------------------------
• Shrine of Nocturnal

Directions: Follow the road heading east out of Leyawiin and when you reach the words “County Leyawiin” you’ll see your shrine.

Required Offering: None

Level Requirement: 10

Reward: Skeleton Key
Value: 5000
Weight: 0
Stats: Unbreakable lockpick, boosts security skill by +40
Gjorde i dag den tabben å google etter anbefalte mods til TES:O. Endte opp med en liste over uoffisielle bugfixes som nesten gjør at jeg mister lysten til å spille. Noen som kunne sett gjennom lista og sagt noe om hvilke de anser som nødvendige?
Hvordan blir man vampyr?
Hvordan en blir vampyr? Bli skadet av en vampyr, så er det en viss % sjanse for at det dukker opp at du er smittet av en sykdom. Så kan du legge deg til å sove, og når du våkner er du vampyr.

Mods: Hvis du sitter på PC ville jeg anbefale BTMod. Gjør at det er plass til flere ting på skjermen på en gang. Vet noen om det går å bruke uofisielle mods til Xbox? Bare nysjerrig.

Mesteparten av "bugfixene" er ikke virkelige bugfixes. Leveling og Monster Scalinga er ikke "bugs", de var ment å være som de er. Men folk kaller dem bugs fordi det at hele verdenen leveler sammen med deg fratar endel av følelsen at dette er en levende verden.

De virkelige bugsa; funker ikke sammen med enkelte hardware, henger seg etter en tids spilling, performance problemer, disse bugsa har ingen enda fikset.
Sitat av empty_other
Hvordan en blir vampyr? Bli skadet av en vampyr, så er det en viss % sjanse for at det dukker opp at du er smittet av en sykdom. Så kan du legge deg til å sove, og når du våkner er du vampyr.

Mods: Hvis du sitter på PC ville jeg anbefale BTMod. Gjør at det er plass til flere ting på skjermen på en gang. Vet noen om det går å bruke uofisielle mods til Xbox? Bare nysjerrig.

Mesteparten av "bugfixene" er ikke virkelige bugfixes. Leveling og Monster Scalinga er ikke "bugs", de var ment å være som de er. Men folk kaller dem bugs fordi det at hele verdenen leveler sammen med deg fratar endel av følelsen at dette er en levende verden.

De virkelige bugsa; funker ikke sammen med enkelte hardware, henger seg etter en tids spilling, performance problemer, disse bugsa har ingen enda fikset.
Vis hele sitatet...

Viss prosent sjangse? Du får vel en liten ubetydelig sykdom som gjør fatiguen din litt lavere vil jeg tro, også har du 3 dager på å bli kurert av den før du blir vampyr.
er det mulig å skaffe seg kjæledyr? en hund...
Konge spel speler på ultra high, utrulig deilig grafikk

men ser du vekk frå størrelsen på "Map'en" og grafikken, så føler eg det er ein nedtur frå MW, ikkje pga det at monstra og dei levler opp i lag med deg...men fordi mulighetene har blitt innskrenka

nei trur ikkje det er muligt å skaffe seg eit kjæledyr
du kan altids summone nokon visst du er magiker:P

eller det aller beste
skaffe deg ein unicorn
den tar heilt av, dreper alle den ser:P

er du med i dark brotherhood kan du kjøpe lockpicks der oge
Jeg er ganske ny med dette spillet så har noen spørsmål,

Hvor stor er verdenen her egentlig? om man skal sammenligne med f.eks WoW verdenen pr idag?

Jeg går rundt i den første store byen man kommer til nå, på Oblivion, husker ikke navnet, men har litt quests jeg kan gjøre der. Men skal bryte meg inn steder men vet ikke hvor jeg skal få tak i lockpicks - og jeg er ikke helt med på hvordan jeg bruker lockpicksene på den 'lockpick-simulatoren' heller, klikka bort beskjeden som forklarte bruken av den ved et uhell.

Føler ellers at det er mye gåing og lite action, man må vente på NPC's og det skjer liksom ikke noe, føler jeg må gå og prate med nye NPC's og blabla, har ikke vendt nesen utenfor denne byen noe særlig enda, er det kanskje noe å gjøre der?

Sikkert mye man kan gjøre i spillet, men jeg vet bare ikke helt om alle mulighetene en har tror jeg
Jeg har fått oblivion-dilla, og den beste måten å beskrive spillet på er som gta i middelalderen.

Sitat av Tierra
Jeg er ganske ny med dette spillet så har noen spørsmål,

Hvor stor er verdenen her egentlig? om man skal sammenligne med f.eks WoW verdenen pr idag?
Vis hele sitatet...
Mindre, men mye mer detaljert og gjennomarbeida. Mer NPCer med mer innviklede quests, noe som naturlig nok fungerer siden det ikke er tusenvis av andre spillere å ta hensyn til.

Jeg går rundt i den første store byen man kommer til nå, på Oblivion, husker ikke navnet, men har litt quests jeg kan gjøre der. Men skal bryte meg inn steder men vet ikke hvor jeg skal få tak i lockpicks - og jeg er ikke helt med på hvordan jeg bruker lockpicksene på den 'lockpick-simulatoren' heller, klikka bort beskjeden som forklarte bruken av den ved et uhell.
Vis hele sitatet...
Dytt musa opp under en metallbit, trykk på musetasten idet den er på toppen. Krever litt trening å få til. Alle sylinderene må være låst før det funker.

Og, dra til havneområdet og stikk til brakkeområdet der. Så trykker du T og venter slik at det blir midnatt. Da kommer det en fyr der som kan selge deg lockpicks og sette i gang thief's guild-questene.



Føler ellers at det er mye gåing og lite action, man må vente på NPC's og det skjer liksom ikke noe, føler jeg må gå og prate med nye NPC's og blabla, har ikke vendt nesen utenfor denne byen noe særlig enda, er det kanskje noe å gjøre der?
Vis hele sitatet...
Du kan gjøre hva du vil. Trask rett ut av byen i en vilkårlig retning, og ettervært vil du får en indikator på radaren at du nærmer deg et point of intrest - gjerne et dungeon el. hvor ting kan drepes.



Jeg har brukt en stund på dette spillet nå, og det er mye moro. Har gjort alle arena-quests, alle quests for the dark brotherhood (noe som har gitt meg den pimpeste og farligste hesten sør for nordpolen) og har startet å gjøre thieves guild quests nå. Har en lvl 12 assassin med blade/bue som primary. Har skaffet skeleton key, +30% chamelon ring og den uendelige soul-greia, så jeg begynner å bli særdeles effektiv på det jeg gjør. Har et par tusen fenced

For alle som liker stealth og ikke har så mye moral så anbefales the dark brotherhood på det varmeste. Veldig kul storyline med mye muligheter til kreativ bruk av forgifta epler ol. For å bli med på moroa, drep et uskyldig menneske og legg deg til å sove på et trygt sted. Da vil en representant hilse på deg.

spoiler:
For et eksempel på hvor kyniske questene blir, så kan du på et tidspunkt lure en gammel bestemor til å gi deg en liste over barna hennes i den tro at du skal skaffe gaver til dem, for så å hugge henne ned mens hun jobber på jordet, og så systematisk slakte ned barna hennes på bostedene.
Sist endret av ivioyner; 9. april 2006 kl. 23:38.
Det jeg lurte veldig på og som jeg har leita etter i hele dag er:
For og få en rekomandation i charral city så skal jeg få ut en dame, så snakker jeg med henne og jeg skal hente en bok jeg nenter boken men gir den først til høyeste mase guild sjefen for og få den recomandation sendt så snakker jeg med henne igjen og bestemmer meg for og gi henne boka igjen, gjør det og får beskrivelse til belønningen.
Jeg skal til Cloud Top og ta et shock spell på den ødlagte søylen men det skjer ikke noe?
Står att jeg skal til Ayleid Ruinene for og finne en stein eller noe?
Men det er det att jeg har leita i hele dag men ikke funnet de ruinene.. har bare funnet Ayleid wall og har egentlig onsentrert meg om det området etterpå.
Noen som har lyst til og tegne en prikk på et kart til meg eller prøve og forklare holder med bare sånn cirka.

Må få gjort dette questet for og få alle recomandations sendt.


For alle som bare leser om dette spillet, trenger ikke starte engang bare kjøp! du blir ikke skuffet..

Edit:
Sikkert masse skrive feil der og for dem sier jeg Sorry.
Sist endret av CrimsonSunrise; 10. april 2006 kl. 00:13.
Etter å ha spilt dette i hele dag og i går, så vil jeg annbefale alle, som spiller å drepe noen uskyldige for så å bli medlem i "The dark brotherhood". Man får så ekstremt bra quest-rewards derfra. Og tjener en goddel på det.
det er så gøyre kommentara dei folka frå DB ( dark brotherhood har:P ) feks den orken som skryter over at han drepte ei jente på 5års dagen sin "she will never see her 6th birthday haha" syke folk:P
men som sagt jævlig gøy:P
Sitat av HeiZe
det er så gøyre kommentara dei folka frå DB ( dark brotherhood har:P ) feks den orken som skryter over at han drepte ei jente på 5års dagen sin "she will never see her 6th birthday haha" syke folk:P
men som sagt jævlig gøy:P
Vis hele sitatet...
Hehe, morsom han ja... Var han som klappet kaninen sin så hardt at han knuste skallen på den