Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 13633
Oi, Bloodfeather?

Har en 60 Gnome Warlock der, og er med i guilden Immune, så beklager at jeg ikke blir med dere, selv om jeg vil =/

Hvilken 4 guilder du tenkte på som regjerte på serveren?

Oh well.

Whisper meg in-game - "nightLook" , eller hiv meg til på msn : , jeg kan antakeligvis hjelpe dere litt om dere trenger hjelp til noe spesielt eller denslags

Og forresten, det er MANGE norske på Bloodfeather
Bare i guilden min er det vel en.. 12-15 stk?

Cya in-game =)

>nightLook
Brabarbar Tierra... Jeg har en lvl 54 dwarf pala på blodfjær Og jeg er villig til å joine nFF... nicket er Rolfduden, noe som skulle vært Roflduden, men jeg var liiitt trøtt vel... cya in azeroth!
hva med å lage en på hellscream eller sunstrider da? :P
Sitat av O-Tee
hva med å lage en på hellscream eller sunstrider da? :P
Vis hele sitatet...
-NAY! :P Mekk deg en character på Bloodfeather, og begynn den ellevilt gøye levelinga

>nightLook
Dewgs heter jeg ingame. Noen fra guilden whisper meg
Level 7 lock for øyeblikket.
im going inn ^^ duxo ble vi ikke enige om at et kosete navn er for tja kosete =p hvor ble det av folkemord?
Jeg trodde du sa at det kosete navnet var det jeg skulle gå for :P
Jaja.. Vi får ha folkemord til gode når jeg starter ny char senere :P
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Åssn klasse er det som er minst av i guildet? Pally/Priest?
Vi har ferreset (to av hver) av følgende: Mage, Hunter og Warrior
.. ingen har whispera meg enda :'(

Igjen, bare gjør det, når jeg ikke er i en instanse henger jeg stort sett bare ;P

>nightLook
Jeg starter en warrior når jeg kommer hjem, spiller egentlig på silvermoon og Magtheridon, men flere chars skader ikke ^^
Guild List (sortert etter level)

opplistet som: <nick> <class> <level> <rank>

Arkimedes - Warrior (60) Fuhrer
Kaoro - Rogue (38) Freak
Nitcha - Druid (34) Freak
Snikmord - Rogue (28) Superfreak
Pentametric - Warlock (21) Freak
Posen - Priest (18) Superfreak
Prozhen - Rogue (18) Veteranfreak
Fingula - Rogue (17) Superfreak
Zpiff - Rogue (16) Freak
Fluffskrekk - Druid (15) Superfreak
Ater - Rogue (14) Freak
Elinna - Warlock (14) Freak
Belegnov - Paladin (13) Freak
Crazytore - Warrior (13) Freak
Luinweth - Paladin (13) Freak
Norian - Rogue (13) Freak
Dewgs - Warlock (12) Freak
Forconin - Mage (12) Freak
Katinkha - Druid (12) Freak
Grimdoc - Rogue (11) Freak
Skywold - Warrior (11) Freak
Otaku - Paladin (10) Freak
Thott - Hunter (10) Freak
Fortuan - Priest (9) Superfreak (Arkimedes alt-char)
Gailshade - Rogue (8) Freak
Caria - Priest (6) Freak
Thuriur - Hunter (5) Freak
Tøyseguten - Druid (5) Freak
Zrp - Priest (4) Freak
Perrys - Paladin (4) Freak
Makaan - Paladin (4) Freak
Tuxern - Mage (3) Freak
Tierra: Venter framleis på min unike rank som manwhore ...
Må tjene penger asap. Bota mi betaler ikke seg selv. :P
kommer etterhvert kan ordne det til ikveld
Hehe, søtt.
Blir paintball til 10-11 tida i kveld, så kommer online etter det. :P Må komme meg opp på level 20 denne uka.
Oppfordrer alle som er medlemmer i guildet og regge seg på www.nffguild.com siden vår, få litt liv og generelt lage det litt kos der

Jeg har vært litt ute å reise og jobbet endel så skal bidra litt selv etterhvert, Forconin, setter du meg som administrator slik jeg kan fikse litt skjønnhetsfeil. Har plenty erfaring med forumadministrasjon og konfigurasjon så er ingen fare for at jeg fucker opp noe

Anyhow, guildet er bra, men endel som er litt uaktive, håper dette kan ta seg opp, folk begynner å komme godt opp i level og vi har noen som er hallveis og over det, dette kan komme seg enda mer.

Og som før, jeg er behjelpelig for alle runs og quests andre trenger hjelp med, med min 60 character. Ellers surrer jeg under alt-charen min Fortuan For de som trenger våpen er jeg master swordsmith og kan sikkert lage noe snadder til dere etterhvert.

koz og klemz
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg hiver meg med med en prest
La merke til at guildet bare har 2 mages, hvis det er noe nye som ikke vet hva de skal være kan de jo velge det
Hæhæ. Snakkes ingame, Eivind.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg kjørte mage istedet
Admin nå Tierra. 1234567891011121314151617181920
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Mage er det beste dere noen gang kommer til å spille teleportene på level 20 og 30 er FANTASTISKE. For ikke å snakke om høy damage, enestående sjanse til å stikke av fra for sterke fiender, gratis mat og drikke, billige reagents(?) og derfor en enestående evne til å tjene penger.

For ikke å nevne at etterspørselen er rimelig stor siden man trenger en mage uansett hvilket instance man skal i. (Kan diskuteres, men det er iallfall anbefalt) :P

Det er ellers en valdig gøy class å spille. Mye forskjellige skills og muligheter her. Samtidig er det en veldig lett class å spille. Ikke vanskelig å tilpasse seg hvordan man optimaliserer gameplayen

Hilsen en som har spilt opp 2x lvl 60 Mages. Proxick@Sylvanas(Horde) og Zangetsu@Vashj(Alliance)
Mage er fint så langt iallefall. Level 12 nuh. Regner med det blir artigere på høyere levels. Bare ser litt kopete ut å spille Human Mage. :P
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ja, Forconin. Det blir bare gøyere og gøyere :P Litt kjedelig de siste levlene før 40. Blir litt lei av å bli forlatt når alle andre løper fra deg med de tøffe hestene sine, men det gjelder jo alle classes :P

Spilte selv en Gnome Mage :P Syns det var så ufattlig fett å være så liten ^_^
Lurer på om jeg angrer litt på at jeg tok warlock og ikke mage
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Warlock er vel en del mer komplisert, og stiller høyere krav til spillerfaring. Det er iallfall min mening. På en annen side er warlock en spennende class og har flere muligheter enn Mage. I slutten av spillet kommer du til å finne ut at det er forskjellige kraftige våpen og utstyr som er bare for warlock. Mage har ikke noe utstyr eller våpen som er spesifisert for BARE Mage. Akkurat dette syns jeg er litt urettferdig, men det er vel med på å skape en slags balanse i spillet antar jeg
Hmm.. Jeg har da sett mange honor-rewards som er mage-only, samme med forskjellig stash du kan tailore.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hehe, ja alle har egne honor rewards Hva tailoring angår så stemmer nok det også, men ingen oppskrifter er brukbare på slutten av spillet. Det fins en oppskrift for å lage en priest-robe og en warlock-robe. På samme måte kan warlocks skaffe seg en ultimat stav som er warlock only, og priest kan skaffe seg en stav som er priest only.

Mage har ingen av disse mulighetene.
Sitat av duxo
Lurer på om jeg angrer litt på at jeg tok warlock og ikke mage
Vis hele sitatet...
Warlock er en av de kraftigste klassene man kan få, hvis man kan spille dem. Kjenner Warlock, han tar alt i både pvp ofg pve, så hvis du føler du er inn for it, og vil prøve å legge litt sjel i dette, så er Warlock ikke noe å angre på.
Sist endret av Dice; 10. januar 2006 kl. 11:45.
MAGE = SUGER i PVP
Har en 32 warlock trivdes bra med han xD
Akkurat nå spiller jeg en druid og mage og trives med begge Druid ruler i pvp
Not Penny's boat
argh's Avatar
Alle classer er jo ca. like bra, det kommer mest ann på hvem som sitter bak tastaturet og hvilke talents man har. Mage suger nok ikke i pvp når dem critter 4k bare på en cast.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Dice
Warlock er en av de kraftigste klassene man kan få...
Vis hele sitatet...

Alle klassene er balanserte. Den eneste klassen som skiller seg ut er warrior. Han blir sinnsyk når han får skikkelig gear.

Sitat av CrazyTore
MAGE = SUGER i PVP
Vis hele sitatet...
Det er jo iallfall teit å si. Mage eier et utall klasser i PvP. En fire-mage med en del +dmg gear og mye stamina er ekkelt å møte på. Dette gjelder iallfall warrior, rogue og warlock. Uansett så gjør han mye damage over liten tid. Lett å dø av et par fireball crits :P
joda sant det.. men jeg tenker 1vs1.. Mage er ikke den sterkeste der :P Mage blir knust av warlock m/ felhunter
Problem, officer?
thomasf's Avatar
ja. uansett så er wow et "stein, saks, papir-spill" når det kommer til 1v1 PvP
jess, men la oss ikke lage dene tråden til en krangel om pvp etc

Alle som vil og har mulighet, bare join guilden
Problem, officer?
thomasf's Avatar
enig anbefaler healers (druid, priest) eller mage
Nå tar vi endel DM runs om dagen, fremdeles mulig å hoppe inn i guildet om dem ønsker det, flere som er aktive og flere som har joinet

Allerede mange utenom forumet som har spurt om å joine, som vi har takket nei til. Dette ser foreløpig ut til å bli en sakte men sikker suksess.

Kommer oppdateringer etterhvert med guildachievements, forumet er noenlunde aktivt og på www.nffguild.com

Har fått meg en 15 dagers trial account til wow, kommer nok til å joine nff guildet når windows er oppe og går. Er helt nub, aldri prøvd før. Hva er enkelt å spille? (class og sånt). Hvis ingen foreslår noe blir jeg en gnome mage. De ser så tøffe ut :P

Funker WoW i Cedega?
Cedega? ikke kjent med det.

Er vel et par andre som er helt nye i spillet med bl.a ztaale, er ikke så veldig vanskelig å sette seg inn i hvilke klasser og så videre, står endel om klassene i tekstboksene vedsiden av de du velger når du lager character
Cedega er et program som gjør at du kan spille windows-spill i linux.

Leste ikke skikkelig gjennom hjemmesiden deres :/

Cedega can run hundreds of top tier titles on Linux, including blockbuster hits such as BattleField 2, World of WarCraft, Dungeon Siege 2, Madden 2006, Half Life 2, City of Villains, WarCraft III and Star Wars Galaxies, just to name a few.
Vis hele sitatet...
Edit: Kan laste ned en Cedega demo på 14 dager og installere en WoW demo på 15 dager :P Passer bra.
Sist endret av Ozma; 12. januar 2006 kl. 22:03.
Du skal ha ganske heftig hardware hvis du vil kjøre WoW i cedega! Uspillelig for meg pga all laggen (i windows fungerer det helt fint).
Har nå ganske heftig hardware og da.
2gb ram
AMD64 3800+ San Diego
Pixelview GeForce 7800GT

Tror du det går?
Jeg regner med at det er bra nok. Vil nok ikke fungere like godt som i windows da .
Problem, officer?
thomasf's Avatar
det der bør gå strålende no matter what selv har jeg 1gb ram, 2800+ cpu og GeForce 4 Ti 4400 og det lagger aldri så...
Usj, kan være det blir en stund til jeg får spilt igjen. Det er grusomt for en wow-avhengig person å ha ødelagt data

Edit: Og ja forresten, det er jeg som er Pentametric...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Er det noen som skal starte opp en ny figur i spillet, skulle gjerne levla opp til ti sammen med noen.
Er Mage l2 gnom i spillet, heter Daywatch.
Sist endret av Cappy; 13. januar 2006 kl. 15:29.
gidder noen invite meg til Guilden

nick: Shadowlady

er priest
Jeg må formatere denne shittboksen før det blir mer WoW. Skal gjøre det straks, må bare rydde. Hvis noen trenger invites kan de sende post til 'snikmord' så tar jeg det fortløpende når jeg kommer på om noen timer.
www.comstation.net/wow <-- se hva dere går glipp av.



(disclaimer: Jeg er overtrøtt å har en sær intern humor med neger maska som henger på veggen i stua (den heter bob) for øyeblikket.)
Vi har endel members som ikke er aktive, bl.a tuxeren, Zrp, Makaan, Thott, og Norian - hvis dere ikke skal spille med dem så sletter jeg dem idag eller imorgen Når folk her fra forumet slutter å innta guildet kommer vi til å ta inn venner av venner for å få rekruttert flere, og da trenger vi alle slots vi kan få som faktisk er aktive.

Vi har i gjennomsnitt 5-10 som er aktive kontinuerling hele tiden, og det er meget bra, lover godt til dagen da vi skal fastsette datoer for større raids og/eller instances.