Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 13628
Er nå lvl 8, regner med å kunne nå deadmines lvl i løpet av uken, så kan vi ta deadmines til helgen om noen blir med.
Weee raid @ deadmines
Jeg har bare et lite spørsmål å spørre om WoW.
Jeg har flere ganger (3) prøvd meg på dette spillet. Hver gang ender det med det samme. Jeg når level 2x og begynner å kjede meg stort. Alt er hack n slash og ensformig. Nye skills å leke seg med er det også lite av. Så har jeg quitta der.
Men, "alle" sier at det er på level 60 at spillet "begynner å bli gøy". Men ingen kan svare hva som er så gøy på level 60. Personlig hadde jeg blitt ganske skuffa hadde jeg visst at nå kunne jeg ikke blitt mer i level. Hva er det som blir så gøy når du når 60? Og hvordan greier du å holde deg spillende når du støter på kjedelige timer?
Det som skjer, er at man kan dra i highlvl instaces, med guilder, venner og lignende.
Så er det jo å farme best gear til PvE, og PvP.
Eller så må jeg si meg litt enig, mellom lvl 20 og 32 (ca), så er spillet litt kjedelig, men etter det er det mange instacer man kan dra i, pvp begynner å bli bra, mange "kule" steder å dra til osv.

Edit: Det som holder meg spillende når det er kjedelige stunder er blandt annet konstant nye mål, som f.eks: Snart lvl 40, da blir det mount, snart lvl 30, da blir det masse nye, bra spells/skills, snart lvl 25, da blir det deadmines, snart lvl 28, da blir det RFD, osv, osv...
Sist endret av classic_war; 2. januar 2006 kl. 22:35.
RFD på 28? Du mener RFK?
Det er 60 spillet begynner å bli moro ja, man avslutter sine proffessionskills, man kan begynne å samle seg sammen til store guild-runs til tøffe instancer, og generelt gjøre alt annet enn å tenke på å levle hele tiden - jeg tenkte som duxo når jeg ble 60, liksom.. jaha, så hva gjør jeg nå da?

Vel da begynte jeg å bli sugen på kule items, når jeg først fikk min første epic drop begynte resten av sulten å komme, og the hunger for more. Så er det å hjelpe hverandre hele tiden, løpe på battlegrounds, man blir sugen på å tjene mer penger, ha muligheten til å lage mer stash med yrkene sine, og ha det gøy sammen med andre, og det er liksom der guildet kommer inn óg - instances er dritgøy når det er med kjentfolk (som f.eks nFF'ere)


ps: for de som skal joine guildet kan jeg adde dem nå i nærmeste nattetime ^^
Sist endret av Tierra; 2. januar 2006 kl. 23:48.
Kommer dere til å satse på å ta noen fete raid-oppdrag? (Er det det heter?)
sergeant gikk bort til en drage som ga han over 3000 i skade, er det oppdrag å drepe slike?
Vi så en video med en gjeng som tok en slik jævel, hadde vært kult om vi kunne fått til noe sånt i sommerferien. Dra opp masse folk til level 60.


Her er den: http://files.filefront.com/SEARCH/;3.../fileinfo.html
Sist endret av elodin; 3. januar 2006 kl. 02:16.
Sitat av helk
Kommer dere til å satse på å ta noen fete raid-oppdrag? (Er det det heter?)
sergeant gikk bort til en drage som ga han over 3000 i skade, er det oppdrag å drepe slike?
Vi så en video med en gjeng som tok en slik jævel, hadde vært kult om vi kunne fått til noe sånt i sommerferien. Dra opp masse folk til level 60.


Her er den: http://files.filefront.com/SEARCH/;3.../fileinfo.html
Vis hele sitatet...
Jeg slutta med å spille WoW av den grunn at jeg ble lei av all drepinga av drager og alle slags misfostre. Det var opp til 10 timers raid med full konsentrasjon mandag, tirsdag, onsdag.. Ja hele uka. Jeg bare måtte gå til raidsa for å få Dragon Kill Points, for igjen å kunne kjøpe de beste itemsa. Jeg begynte å skippe sosiale sammenkomster til fordel for raids. Jeg ble utnevnt til rogueleder for å lede rogues mot forskjellige bosses, noe som bare førte til mer arbeid. (Jeg takket ja fordi rogueleaderen kan komme til alle raids) Nå måtte jeg begynne å gjøre research før raidsa. Jeg måtte føre statistikker på roguesene og ta harde avgjørelser om hvem som skulle kastes ut og hvem som skulle joine guildet. Jeg begynte å drømme WoW-strategier og løsninger, samtidig som jeg endte opp i en depresjon. Alt gikk kadundars og jeg begynte å skippe skoledager av trøtthet.

Plutselig en dag i midten av desember våkna jeg opp med en åpenbarelse:
Dette går ikke lenger. Jeg skal slutte.
Fra den dagen av har jeg ikke vært logga på i WoW i mer enn en time. Jeg rydda og vaska rommet, fiksa PCen som stort ikke funka til annet en WoW fordi jeg hadde latt den forfalle, begynte å gå turer, og skal nå begynne å trene regelmessig. Jeg fikk lest skikkelig på de avsluttende prøvene før jul, og jeg greide å berge karakterene i siste liten. Jeg har igjen fått struktur i livet mitt, nå et år etter at jeg for første gang sprang rundt i Elwynn Forest og smålo av "You no take candle!". Hadde aldri trodd det skulle bli så seriøst.

Nå er vel kanskje mitt tilfelle litt spesielt, men jeg anbefaler dere alle å tenke dere grundig om før dere lar WoW, eller andre MMORPGs for den saks skyld, gå til hodet på dere.
Sist endret av dadyd; 3. januar 2006 kl. 02:30.
Sitat av Eiliv
RFD på 28? Du mener RFK?
Vis hele sitatet...
Ehm ja du har rett, skriveleif der, gitt
Der er jeg endelig kommet meg på plass.. sååe, jeg har adda de nicka jeg har sedd i denne tråden og slikt så om dere er blidd adda av ei søt lita alve tøs (druide) som heter Katinkha så er det ikke noe å bli redd for, det er bare mitt kvinnelige alter ego

Om det trenges ett forum og slikt til guildet er det bare å si ifra så setter jeg opp
Not Penny's boat
argh's Avatar
Sitat av duxo
Jeg har bare et lite spørsmål å spørre om WoW.
Jeg har flere ganger (3) prøvd meg på dette spillet. Hver gang ender det med det samme. Jeg når level 2x og begynner å kjede meg stort. Alt er hack n slash og ensformig. Nye skills å leke seg med er det også lite av. Så har jeg quitta der.
Men, "alle" sier at det er på level 60 at spillet "begynner å bli gøy". Men ingen kan svare hva som er så gøy på level 60. Personlig hadde jeg blitt ganske skuffa hadde jeg visst at nå kunne jeg ikke blitt mer i level. Hva er det som blir så gøy når du når 60? Og hvordan greier du å holde deg spillende når du støter på kjedelige timer?
Vis hele sitatet...
Har du prøvd 'Battlegrounds'? Det er en fin måte å komme høyere opp i rank på. Nå vet ikke jeg hvor mye du vet om det, men det står en del om dette her; http://www.wow-europe.com/en/info/ba....html#pvpguide
Når man kommer høyere opp i rank, får man ting billigere, får tilgang til forskjellige bra items (armor, våpen, trinkets ol.). Blir du Corporal får du tilgang til en trinket som avbryter Fear, Seduce og Polymorph (http://www.thottbot.com/?i=39991).
Uansett, kort hva battlegrounds går ut på; To lag der alliance slåss mot horde, er vel maks 15 stk. på hvert lag, meningen er å ta over og holde flest baser. Det er selvfølgelig mye PvP action. Alt foregår i en egen sone.
Sist endret av argh; 3. januar 2006 kl. 08:34.
Det er bare å lage en ny character, vi er vel en 10 stk i level 8-20 nå; går fort i begynnelsen. For øvrig trenger vi flere priests! Og ikke fullt så mange rogues.
Vurderer å hive meg med, evig surt å starte pånytt igjen. Har en 26 pala, en 24 hunter, en 32 warlock, en 27 druid (main). osv osv :P warlocken og druiden starta jeg på å jula. Blir kanskje litt surt å starte enda en ;P Vi får se om jeg orker
Ble mindre spilling i går enn forventet så horer fremdeles rundt på level 9. Men så fort jeg får tatt igjen litt søvn så er jeg tilbake i gamet igjen.

Nå får dere joine folkens, genialt med NFF-guild.

Og med meg på pause fra visse ting er det ekstremt mye liv i guild-chat når jeg er på. :P
Sist endret av Forconin; 3. januar 2006 kl. 10:57.
Kan si vi har startet irc chan nå, #nff.wow så det er bare å joine
Startet meg en dwarf hunter med navnet Thuriur nå nettop. Skal prøve å komme meg så fort opp i lvl som mulig.
Sitat av helk
Kommer dere til å satse på å ta noen fete raid-oppdrag? (Er det det heter?)
sergeant gikk bort til en drage som ga han over 3000 i skade, er det oppdrag å drepe slike?
Vi så en video med en gjeng som tok en slik jævel, hadde vært kult om vi kunne fått til noe sånt i sommerferien. Dra opp masse folk til level 60.


Her er den: http://files.filefront.com/SEARCH/;3.../fileinfo.html
Vis hele sitatet...

Når vi alle blir store og tøffe skal vi seff ut og ta de store dragene og andre store instances - det er heftig moro
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Joiner når jeg kommer hjem. Må ha noe annet å gjøre enn å vente på neste raid i IF på Kor'Gall.

Kommer til å spille det jeg kan, Nelf Druid.
Nick: Tøyseguten

Har MC, BWL, Onyxia erfaring osv...

LFG: DM VC RUN N dr00d PST!
Sist endret av TurboAciid; 3. januar 2006 kl. 14:14.
Regner med å rolle en char der jeg også, etter jeg har nådd marshal med roguen min.. ergo ei uke, muligens to om jeg er treig.

Kontakter deg.
Vurderer og starte meg en character nå. Btw, hvilken server ligger irc tingen på ?
EFnet såvidt jeg vet.
Er på EFnet ja
12345678910
Kan kanskje bli med jeg og, men er ikke sikkert jeg kommer til å spille så mye p.g.a. lange dager. Og at jeg har en priest på Emerald Dream hvor guilden min der holder på med MC.
Hørtes nesten bare skremmende ut å begynne med WoW
Mekket med nettopp en human paladin som heter Belegnov. Skal prøve å komme meg for opp i level
Målet vårt vil være å bli et skikkelig badass guild før expansion-pakken til wow kommer ut, Burning Crusade. Det tror jeg jammen vi vil klare, folk levler kjappere enn jeg trodde, vi er 26 medlemmer nå og ser ut som flere kaster seg på bølgen, dette er knall dere, om flere vil hoppe på bølgen er det fritt frem

Nå må jeg legge meg for jobb forhindrer meg i å spille mer
Mista lappen i går.. Ble klokka i 116km/t.. 115 var nok til å miste lappen i 3 til 6 mnd.. Ser ut som det blir mye WoW på meg fremover.
Deathwing er vel den serveren med mest nordmenn, har jeg fått intrykk av, etter Ravencrest.

Har en 55 mage(56idag) på deathwing, nick: Somnolence
Vi spiller på Bloodfeather i guildet her, hvor vil du hen?
Alle må bli med før Ztaale og Fluff tar alle epixene
Jobber med saken, kom meg til lvl11 i går. Hehe. Ble lite spilling og mye soving, får endelig orden på døgnrytmen. Men få med flere folk nå. Vi må jo ha nok til 40-mann-raid til slutt. :P

Edit: Til de i guildet som trenger penger så betaler jeg 1g for 100 linen cloth. Har ikke peiling på "markedspris" men iallefall det jeg betaler. Bedre enn NPC'er.
Nå fikk jeg lyst til å lage meg en Tauren Druid der og dra på gankejakt

FOR THE HORDE!

Neida, dette er jo et positivt tiltak. Er ihuga hordefan selv, men vi får se. Når jeg går lei druiden min på Haomarush så skal jeg se om jeg ikke tar turen innom Bloodfeather og starter en mage eller priest.

Ally, vel å merke.
Sist endret av Nomad; 5. januar 2006 kl. 14:58.
Er Human Mage på Bloodfearher!
Noen som kan invitere meg? Jeg heter Jeenyus ^^
Etter det jeg husker er det 40s for 20 linen. Men det var vel på Ravencrest tror jeg.
Skal ikke se bort ifra at jeg og joiner iløpet av dagene. Da som warlock eller mage (mest trolig førstnevnte). Trengs noe av det?
Må bare finne ut om jeg gidder å bruke så mye tid på det
hvordan melder jeg meg selv inn i nff guildet?
du gjør ikke det.. du blir invita...
Så inviter meg da?:P
Pretty Princess
Freaken's Avatar
eeeepiiiix?!

BLi med, folkens ^^ alexandr er vel den som er høyest level av oss atm, level 22...

jeenyus, inviterer deg så fort jeg har fått logget på
Og om folket kommer å henger på #nff.wow @ EFnet så blir vi bare glade
Kan dere mekke ei liste over hvem som er med, level og class? Her i tråden?
Installerer WoW igjen nå, etter iherdig prøving å venne meg til GW.

Har bare et spørsmål: Skal dere ta inn flere også etterhvert, eller kun folk fra forumet?
Dette virket som et av de beste forslagene til noe her på freakforum, Tierra. Kudos. Jeg har også savnet det å ha et ordentlig guild man kan ha det fint i, drepe store dyr og etc. Har selv MC/BWL erfaring fra Shadow Moon, men gikk lei av overall alliancemoralen og startet en ny char på Daggerspine Horde. Har aldri sett tilbake. Fant meg et halvgreit norskt guild her som er godt på vei til å gjøre MC snart. Og den dårlige alliansemoralen savner jeg ikke i det hele tatt. Folk er greie, Roser, blomster & noggaholics så langt øyet kan se. Det frister veldig å levle opp en ny char til 60 for å ta del i dette, hadde det bare vært horde så skulle jeg prøvd å få med irl venner fra serveren og gjort det og.

Kanskje en gang i fremtiden når Charactertransfer mot penger blir en virkelighet.

Edit;

Duxo, du lurte på wow. den threaden delivers.

http://forums.worldofwarcraft.com/th...&T=6270160&P=1
Sist endret av lynzh; 6. januar 2006 kl. 00:03.
Noen som tilfeldigvis har en sånn der 10 days playing time til overs? Så jeg får kommet meg igang? Sånn "gi en venn"-greier som følger med når du kjøper wow?
i got. send meg en pm så jeg husker det til jeg kommer hjem. eller legg meg til msn. mental_deat a.t hotmail.com
Sitat av duxo
Noen som tilfeldigvis har en sånn der 10 days playing time til overs? Så jeg får kommet meg igang? Sånn "gi en venn"-greier som følger med når du kjøper wow?
Vis hele sitatet...
I denne månedens HjemmePC Blad (eller var det forriges? er iallefall fortsatt i butikkene) er det med dvd med blandt annet WoW og 14 dagers gratis prøvetid.. billig måte å skaffe seg fullversjon uten de "ekte" cd'ene..
Sitat av Psych|Com
i got. send meg en pm så jeg husker det til jeg kommer hjem. eller legg meg til msn. mental_deat a.t hotmail.com
Vis hele sitatet...
sorry feil mail. mental_death (a) hotmail.com
ikke deat men death altså
Noen grunn til at postene på siden vår er på engelsk? Vi er jo tross alt et norsk guild...
Vi er norske ja, men vi ønsker å være internasjonale i den store sammenheng. Når guildet blir stort er det mulig vi kommer til å ta inn andre guildmembers etterhvert som ikke prater norsk, og guildet skal være slik at andre folk på realmen bloodfeather kan oppsøke oss og faktisk forstå det som står der.

Straks et guild på ens realm har gjort en stor ting vekker det oppmerksomhet blant andre på samme realm, da er det jo greit å formidle dette på et språk ALLE forstår
Agreed. :P

Pluss jeg er alt for lat til å legge inn Norsk språk på websiden.
Oki, skjønner. Er det forresten stemning for et Dead Mines-run i ettermiddag/kveld?
Altså, fullversjonen kan du laste ned fra blizzard sine hjemmesider :P Men du er selve kontoen som koster penger!