Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  143 8159
Jeg kan forsåvidt nevne at jeg selger GW igjen til høystbydene. Det var ikke helt for meg.
Dette er altså original cdene det er snakk om.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av voldern
Ikke vær redd for å spørre om tips/hjelp i guild chaten, vi er alle sammen veldig hjelpsomme!
Vis hele sitatet...
Hehe. Jeg skal komme å spille når jeg er ferdig på jobb. Skal se om jeg velger å forsette så kansje jeg får tar i noe bra items fra mobs eller lignende. Hjelpsomme ja, fikk hjelp senest i går . Skal se hvor mye jeg tørr å mase
Hoho, da er jeg i gang gitt. Voldern starta seg en ny char, så vi har planer om å lvl'e sammen. Kjører en Ranger/Elementalist som heter "Eppes Bakkestrek". Og foresten, GW eier WoW
Det er bare å laste ned gw fra hjemmesiden hvis du mangler cd, og kjøpe acc på plaync.com
Hvordan gikk det egentlig med guildet vi drev i sommer? Ebba det bare ut? JEg begynnte på folkehøyskole i høst, så ikke hatt en eneste sjangse til å logge inn på kontoen. Men men...

Cark Chill
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det ebba ut ja, og til slutt bare quitta jeg det
Da er jeg klar til å joine. Akkurat slengt over mitt teite andre guild til en idiot.

Ingame navn er: Wendy Tarsky
Joiner gjerne.. Er i en guild med bare svensker..Ikke så altfor morsomt..

Ingame: Mc Killzalot
En ting jeg lenge har lurte på. Hva vil det si når man har
en bue med +5 armour (5%chance)
Hva er det 5% chance?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
x% sjangse for at du har så mye mer armor når du blir angrepet.
Dvs i ditt tilfelle et gjennomsnitt på 1 av 20.
Ok, trodde det. Men var ikke helt sikker. Kjekt og vite vet du.

Slenger også noen bilder opp sånn at dere kan se hva dere går glipp av hvis dere ikke spiller.

http://home.no/aslak98/guildwars/propaganda.jpg
http://home.no/aslak98/guildwars/propaganda2.jpg
http://home.no/aslak98/guildwars/propaganda3.jpg
Sånn. Nå har jeg quitta min forrige guild så nå er det bare å sende invite..
Jeg blir gjerne med.
Er nettop begynt med spillet er level 13.
Jeg kaller meg Rubiks Kube i spillverden.
Hm, kanskje jeg skal begynne med dette igjen og...
Er med jeg kjøpte spillet i går, så har lyst til å engasjere meg litt!
Jeg heter Kenneth Ringdal 'in game'...
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av K.Ringdal
Er med jeg kjøpte spillet i går, så har lyst til å engasjere meg litt!
Jeg heter Kenneth Ringdal 'in game'...
Vis hele sitatet...
Bra . Føler att det ikke er så veldig mange aktive.
Nå har jeg komt til lvl12, Necromancer/Warrior med øks. Damage blir slik: 52+30+45+(noe mellom 5 og 50) på 5-10sekunder. Kjempegøy med arena i går
Sist endret av Alphanio; 10. januar 2006 kl. 15:48.
hehe, lage ss necro? Da snakker vi plutselig mye damage.....
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Lage ss?, Hva mener du med det?. Har spillt i 4 dager så har ikke så masse peling på spillet =)
ss necro er en build som fokuserer på en elite skill som heter spiteful spirit, som gir opp til 29 dmg hver gang fienden tar et angrep eller bruker en skill
EDIT:Spiteful spirit
Sist endret av laksen; 10. januar 2006 kl. 15:52.
Vet ikke helt om at det er riktig av meg å skrive dette her, men noen som vet hvordan jeg får meg pet?
jeg er ikke sikker, men kan tenke meg at det er en skill du får. spør i guild chatten
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Pet er en skill som kun Rangers kan bruke, ja.
Sitat av K.Ringdal
Vet ikke helt om at det er riktig av meg å skrive dette her, men noen som vet hvordan jeg får meg pet?
Vis hele sitatet...
Du må være ranger så får du en quest i pre-seering der du skal besøke en ranger trener i utkanten av mappet så får du en ny quest som gir deg pet. Hehe, dette var veldig vagt forklart men du får bare fortsette å queste så kommer du dit til slutt.
Sitat av K.Ringdal
Vet ikke helt om at det er riktig av meg å skrive dette her, men noen som vet hvordan jeg får meg pet?
Vis hele sitatet...
Du må være ranger, enten primary eller secondary. Necromancere har også kjeledyr, men de er langt mindre søtere, og er mer midlertidige.
http://guildwars.com/press/pr13-10-01-06.html
Det er snart en åpen helg med preview på den nye expansionen som også kan spilles standalone for nye spillere. Kan bli spennende, alle kan delta uavhengig av kontostatus.
Takker, snakka med en ranger i Old Ascalon, gjør så mye jeg kan for han nå.. men fikke aldri now invitasjon fra nff jeg
Noen som vil kjøpe en GW konto? Er ikke noe spesielt på den egentlig, men jeg har ikke bruk for den lengre.

send pm om du er interessert.
Noen bilder som jeg har tatt løpet av de 3 newbie-ukene jeg har hatt.

Julestemning i Ascalon hvor jeg gjør en Janet Jackson:
http://img338.imageshack.us/img338/8...temning9dj.jpg

Metal!
http://img338.imageshack.us/img338/4410/metal4cr.jpg

Guild party - jeg hjalp en nFF med en quest *stolt*:
http://img338.imageshack.us/img338/8...party868fz.jpg

Min første level 20 (max level i Guild Wars) - valgte å drepe et stort monster
http://img338.imageshack.us/img338/7...vel20861yw.jpg
Ja, da var jeg også eier av guild wars. Nettopp innstallert og forsåvidt en jævla noob når det gjelder rollespill, men give me invite ASAP. Heter så mye som voktulf vokt (ja, jeg er jævelig oppfinnsom)


edit: har spilt i 5min og funnet ut at jeg er totalt tilbakestående når det gjelder spill som dette, serriøst jeg trenger hjelp ASAP (OG GUILD)
Sist endret av voktern; 16. januar 2006 kl. 16:14.
Sitat av voktern
Ja, da var jeg også eier av guild wars. Nettopp innstallert og forsåvidt en jævla noob når det gjelder rollespill, men give me invite ASAP. Heter så mye som voktulf vokt (ja, jeg er jævelig oppfinnsom)


edit: har spilt i 5min og funnet ut at jeg er totalt tilbakestående når det gjelder spill som dette, serriøst jeg trenger hjelp ASAP (OG GUILD)
Vis hele sitatet...
Legg til magica fra tryll, ling le og hvite bensa i vennelista di (n) og se om de kommer online. Jeg har dessverre ikke mulighet for å logge på i dag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Hvor stor er updaten som kom nå?. Stått og kvernet i en time nå 170mb. Noen som er ferdig og vet hvor stor den er ?
Sitat av z10an
Hvor stor er updaten som kom nå?. Stått og kvernet i en time nå 170mb. Noen som er ferdig og vet hvor stor den er ?
Vis hele sitatet...
er preload av expansion pack sine modeller/armors osv. Du trenger den ikke før om noen uker, men det vil gjøre oppdateringen mindre da. En annen ting som er verdt å merke seg med siste oppdatering er at alle unlocked skills kan kjøpes i Ascalon og Lion's Arch noe som betyr at man lett kan skaffe seg en del kjekke skills i starten ved en kjapp runde pvp.
Er det mulig å spille dette uten å kjøpe det?
Eller må du da gjøre sånn som på WoW og sette opp en egen server?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
hei. jeg var med i "gamle" nff guildet, og jeg har lyst til og være med i det "nye" siden ejg nesten har slutta og spille wow. er lei :P er det noen mulighet for og få joine? er level 20 e/w med navent "leet riluks"
freaken: da må du, som jeg har sagt til alle andre flere ganger før hoppe ut av det gamle før jeg kan sende en invite :P

Sitat av Recruit
Er det mulig å spille dette uten å kjøpe det?
Eller må du da gjøre sånn som på WoW og sette opp en egen server?
Vis hele sitatet...
Det er en preview event hvor man kan spille om ikke alt for lenge, men det er ikke mulig å spille uten å kjøpe. Det er ikke mulig å sette opp egen server.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Hehe. Hvordan leaver man et guild?

er lenge siden jeg har spilt GW =]
Nå løste vi det ingame, men siden de fleste sliter med å rømme fra guilds:

Trykk på G / guild, og så trykker du på det lille ikonet ved siden av navnet ditt. Der kan du forlate guildet, eventuelte kicke/promotere hvis du har fått rettigheter til det.
Kanskje jeg til og med finner frem min guildwars boks og instalerer det (eller det er vel egentlig broren min sitt nå, men han bryr seg ikke).

Edit: Kom til å huske den ganegen vi spile GvG mot den amerikanske guilden som kalte seg "Der Einstate" med "SS" som tag. Jeg velger å sitere nso "Taper vi nå, så skal jeg faen meg raportere disse folkene til ArenaNet for å spre nazistisk budskap."
Sist endret av classic_war; 10. mars 2006 kl. 23:14.
Jeg får se om jeg joiner guilden. Tror jeg heter Lord Fappagga eller noe, lenge siden jeg har spilt. Er det greit om jeg adder dine chars i friends ivioyner? Siden det virker som om det er du som styrer dette.
Sitat av otaku
Kanskje jeg til og med finner frem min guildwars boks og instalerer det (eller det er vel egentlig broren min sitt nå, men han bryr seg ikke).

Edit: Kom til å huske den ganegen vi spile GvG mot den amerikanske guilden som kalte seg "Der Einstate" med "SS" som tag. Jeg velger å sitere nso "Taper vi nå, så skal jeg faen meg raportere disse folkene til ArenaNet for å spre nazistisk budskap."
Vis hele sitatet...
Ahh, good times. De skrev fuck norway når vi starta, men takket være tulletysken til meg og nso (ich habe der grosse spermkanone) trodde de vi var fra østerike. Eide dem gjorde vi også. :P

fappaggagga: gjerne!
Er noe dritt med guild warsen min når jeg loader up-daten. Får se om jeg får fiksa det.
Da kommer dagens "event", å laste ned en hel del patcher, så skal jeg komme meg i gang igjen.
Men siden jeg må lane min brors GW (mest pga at jeg ikke har passordet til mailen jeg regget min GW brukerkonto med), så må jeg vel starte en ny karakter. Så er det noen som venlige sjeler her som gidder å hjelpe til litt med å komme fort igjennom missions, når jeg kommer med ut fra pre-searing ascalon så hadde det vert toppers.

Edit: Heter nå "otaku of nff", så om noen av dere i guildet hadde invitert meg hadde det vært fint.
Sist endret av classic_war; 12. mars 2006 kl. 18:06.
▼ ... over en måned senere ... ▼
På tide med en liten oppdatering. I dag er det releaseslipp av Guild Wars Factions, en expansion på størrelse med det orginale spillet som kan spilles for seg selv eller alene (hvis man har begge kan man reise med båt mellom kontinentene). Det er enorme forbedringer over hele linja, og jeg har benyttet anledningen på å spandere en ny guild hall på oss. Øya er asiatisk-themed med dragestatuer og greier, og noen har gått berserk på kjøp av tjenester. JRP, voldern og jeg la ut penger til Merchant, Priest og Storage, og jeg ser noen andre har betalt for Weaponsmith og Rune trader. Det vil si at vi nå har en liten by gående tilgjengelig fra g-knappen. Hvis noen vil, så må dere gjerne kjøpe de tjenestene som koster 100,000 per stykke også

Og nå gidder jeg ikke skrive mer fordi jeg må spille mer på det nye kontinentet