Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 10781
HOST * http://www.piratebay.org/download.ph...MPORiO.torrent * mange har lastet ned denne, og den funker helt fint uten steam, bare å lese nfo * fæl fæl hoste *hark spytt tjo!*
cbask: Den releasen der er nuked. Spillet stopper opp når du har kommet ett stykke, de har også releaset en fix, men den funker ikke hos alle. Tror også den releasen har blitt omtalt tidligere i tråden "REQ: Half Life 2".
Sist endret av Jaso; 19. november 2004 kl. 14:42.
http://halflife2.filefront.com/news/...ion_Info;13907

Vet ikke om det er den releasen det faktiskt er snakk om, men i dag sjekket steam et eller annet angående half-life 2 hos meg. Jeg har kjøpt det da, så det gikk greit, men kan godt være at de registrer alle med warez-versjonen.
Opprinnelig postet av Jehes
cbask: Den releasen der er nuked. Spillet stopper opp når du har kommet ett stykke, de har også releaset en fix, men den funker ikke hos alle. Tror også den releasen har blitt omtalt tidligere i tråden "REQ: Half Life 2".
Vis hele sitatet...
stemmer det, testet emporio torrenten,
stoppet opp på 98%
Download eller spillet? Tror de fleste snakke om spillet.
spiller nå den første EMPORIO releasen med ape fix..
funker fett det..hittil
spillet var hvertfall fett!!
Har nå kjøpt hl2!
der var det altså med "cs: source" . så kommer jeg med et teit spørsmål da, men jeg vil gjerne finne ut av det! er det ikke console i cs: source ? jeg finner den iallfall ikke! noen som vet?
Jo, men du må inn i config.cfg-fila di, og endre console fra "øæøæ" til "\"
\SteamApps\<brukernavn>\counter-strike source\cstrike\cfg\config.cfg <--? er ikke noe "console" fra før der! så jeg skrev inn en, men lite skjedde da jeg trykte på tasten jeg binda den til! er det andre muligheter? =)
Tror det står "toggleconsole" "tegn"
bind "\" "toggleconsole"

Med \ får du det på den tasten som det var på i tidligere cs (den til venstre for 1)

Btw. søk! Fant det samme selv for to dager siden her på forumet.

edit: Og du kan fortsatt bruke æøå