Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 8494
Opprinnelig postet av PetterSmart
er dere som det går treigt for litt smarte , så åpner dere bare portene wow greia trenger for å gå utenom ruterenes egen firewall
Vis hele sitatet...
Tror jeg har åpnet alle nødvendige portene, men med blizz downloadern kommer en sjelden over 50kb\s. Ligger på rundt 30kb\s konstant nå.
får best ping på central time, spiller på server "test17" viss noen er intressert!

en ting... hvordan ping får dere? får jævla dårli ping nesten uansett hvilken region jeg spiller i..
Sist endret av Cenomorph; 9. november 2004 kl. 23:46.
Ping i dette spillet er ikke veldig farlig. Ligger man under 300-400 skal det gå heeeeelt greit. Husk at det ikke er CS, HL, Halo osv...

Det er et MMORPG. Altså spiller det ikke noen stor rolle om reaksjonstiden er litt svekka.
Det var da som pokker:

The overwhelming demand for the World of Warcraft open beta test has resulted in hundreds of thousands of successful signups. We have already reached our target number of testers and therefore must regrettably close our account creation pages. We'd like to thank everyone for showing such interest in joining the World of Warcraft open beta test and would like to reiterate our appreciation of your continued patience during our website outage. Please note that we will continue to analyze server population, and should there be more space for testers prior to the game's launch on November 23, we will re-open the signup pages.
Vis hele sitatet...
noen annen måtte å få spilt betaen på...?
hmmm, var det ikke noen som lage skikkeli mange kontoer her?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Da er jeg regga og spiller for fullt, spiller på Eastern - Test2, funker som en drøm, Night Elf - Rouge, kaller meg Totto så det skal vel ikke være så vanskelig å finne meg
Lovely... Hvordan ser man FPS btw?
-totto
Opprinnelig postet av totto
Da er jeg regga og spiller for fullt, spiller på Eastern - Test2, funker som en drøm, Night Elf - Rouge, kaller meg Totto så det skal vel ikke være så vanskelig å finne meg
Lovely... Hvordan ser man FPS btw?
-totto
Vis hele sitatet...
lurer på det jeg og..

Ingen som kan komme med konret ping da? vil bare sammenligne..
Test 18, Eastern Time spiller jeg på, fun
Har vært noen serverproblemer til tider, noe som resulterer i heavy lag for alle brukere, noen andre som har merket det?
Men man overlever

Forresten, så har jeg en unik auth-key, som jeg skaffet meg ifra Fileplanet. Har ikke brukt den, så gir den kanskje vekk. Det spørs.
Se fps = CTRL+R

prøv å skriv /dance , /cheer og /clap
Opprinnelig postet av Superion
Se fps = CTRL+R

prøv å skriv /dance , /cheer og /clap
Vis hele sitatet...
takker, hehe

prøv og skriv hehe da
Bare et helt praktisk spørsmål. Noen som vet hva dette kan skyldes? Har forsøkt med ATI sine nyeste drivere, samt de litt eldre og Omega driverne men problemet vil ikke gi seg. (se vedlegg)
Noen som vet hva som kan/må gjøres for å fikse det? Snakker da om de utrolig irriterende strekene som befinner seg midt på skjermen.
Har fått european closed beta acc'en til en kamerat av meg. Dette spiller har bare fanget meg helt, gleder emg til jeg kommer hjem så jeg kan spille det...

jeg har ikke noe liv lenger

Btw noen andre som spiller closed european beta på pvp serveren?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når kommer egentlig den europeiske versjonen av spillet ut i butikkene?
Jeg har hørt rykter om så seint som 2 februar. Men håper noen kan avkrefte dette.

Pre-orderen av european version starter jo allerede 26. november.
23. er internasjonal utgivelsesdato.
Noup... det er vel bare i amerika?
Jepp, det er den amerikanske datoen. Den europeiske er ikke før utpå nyåret.
Har Blizzard sagt noe om det? Url?
Finner bare "release date is the 23." Ikke noe mer spesifikt.
Hmm, Den amerikanske preorderen startet den 3 november.
Og da var spillet ute omtrent 20 dager senere.
Burde ikke da det samme skje med Europeisk?
Just saying...
Fra http://en.wow-europe.com/
World of Warcraft European Launch Plans Announced! - 22/11/2004
Blizzard is pleased to announce that World of Warcraft will release in Europe in early 2005. This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004.

At launch the game will be available in two versions: standard and collector's edition. The suggested retail price for the standard box is 44.99€, and for the collector's edition is 69.99€. Both versions include a free one-month subscription to the game.

After the initial free one-month subscription ends, players will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT.

For more details about the European launch plans click here to read the press release.
Vis hele sitatet...
Typisk at vi her i norge må betale månedsprisen i euro når dollaren er så dårlig, i de fleste andre mmorpg spill kan man velge om man vil betale i dollar eller euro .
World of Warcraft vil bli lansert i Europa tidlig 2005, men forhåndsbestillinger tas opp allerede 26. november. De som forhåndsbestiller spillet fra Blizzard blir sikret adgang til den siste europeiske betaen, så hvis du snart kreperer av venting er du på denne måten sikret smertestillende midler.

Utsalgsprisen her i Norge vil ligge på rundt 430 kroner, og dette inkluderer abonnement den første måneden. Etter den første gratismåneden kan du binde deg opp til tre ulike betalingsplaner: månedsvis (102 kroner per måned), kvartalsvis (95 kroner per måned) eller hvert halvår (87 kroner per måned).

Den vanlige versjonen av spillet kommer i to ulike esker hvor den ene representerer "Alliance", mens den andre representerer "Horde" - de to motstridende gruppene i spillet. Totalt leveres fire CD-er.

World of Warcraft Collector's Edition har litt mer godsaker å by på. Denne versjonen vil være klar ved lansering, men i begrenset opplag. Utsalgspris for denne versjonen vil ligge på omtrent 630 kroner. Her får du spillet på CD-ROM og DVD, i tillegg til en World of Warcraft-bak-kulissene-DVD, et ekslusivt kjæledyr i selve spillet, et kart over Warcraft-verdenen i tøy, en CD med spillmusikken og en manual signert av utviklerne.

Nå er det bare for europeere å smøre seg med tålmodighet til over jul. Da kan vi endelig dykke inn i Warcraft sitt online-univers og forhåpentligvis nyte Blizzards nyeste verk. World of Warcraft vil kunne kjøre på Windows 98/ME/2000/XP, men også Macintosh. Vi kommer tilbake med konkret lanseringsdato så snart den offentliggjøres

Kilde: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11823
Så, hvis det blir gitt ut ein warez release av dette, vil nok ikke den funke fordi europeiske ip'er vil bli blokket? eller er jeg bare helt lost nå? Hehe. Har bare en venn som er overbevist om at det vil bli en release av dette. Men siden mmorpg som regel ikke blir releasa så er vel det er problem?
*Orgasme*
Du vet vel ikke hvor man kan få preordered fra, den 26, vel?
Lite kult med et eget kjeledyr i spillet da

*Edit: det er jo et par servere oppe nå da. Men stabiliteten er i dass for å si det slik. Blir vel alltid releaset men om det kommer en "cracket" server gjenstår jo bare å se. Selv om jeg har mine tvil. Vil uansett tro at dette spillet er verdt hvert eneste øre.
Sist endret av Bagster; 23. november 2004 kl. 18:54.
Men er det ikke et poeng at preorderen skal starte den 26? Med tanke på at jeg kan jo bestille fra gamezone nå...?
Jeg har allerede forhåndsbestilt og 26. skulle jeg komme til butikken og hente meg en cd og en key som sikrer meg plass i euro betaen. Dette var på ebgames i Ski

Kan man ikke i teorien nå bestille fra USA og spille på amerikanske servere?
Kanskje man må bestille rett fra blizzard 26. for å få tilsendt open beta cd-key. Får vel se det om ett par dager.
Opprinnelig postet av ZpiFF
Jeg har allerede forhåndsbestilt og 26. skulle jeg komme til butikken og hente meg en cd og en key som sikrer meg plass i euro betaen. Dette var på ebgames i Ski

Kan man ikke i teorien nå bestille fra USA og spille på amerikanske servere?
Vis hele sitatet...
Tror det er sånn at man må betale månedsavgiften med ett amerikansregistrert kredittkort.
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
Tror det er sånn at man må betale månedsavgiften med ett amerikansregistrert kredittkort.
Vis hele sitatet...
Jepp. Dette kan bare dodges på én måte, så vidt jeg vet, og det er å betale over Paypal.
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
www.gamezone.no f.eks
Vis hele sitatet...
Er du så sikker på det?
På siden står det klart og tydelig;
"Dette produktet vil være tilgjengelig torsdag 20 januar, 2005."

http://www.gamezone.no/index.php?mai...ducts_id=12121
Nederst.
Ja? Det er sånn ca. release dato det! Bare i USA de får begynne å spille idag.
Eller de mener at det er da de sender ut produktet?
Ville ikke automatisk tatt det for god fisk.
Hvor står det at man får en slik key? for i følge de, så kan man forhåndsbestille allerede i dag, just like http://www.cdon.com
http://www.magnum.no/

Med dette sender det amerikanske varer til norge, funker det da og spille eller? På amerikanske servere that is.
Eneste forskjell på amerikansk og europeisk release er vel at den amerikanske er ute. Og siden europeiske ikke er released er ikke de europeiske serverene oppe.

Jeg ville tro at du kan kjøpe det og spille på amerikansk server hvis du ikke bryr deg om å spille på en europeisk..
Ikke om du ikke har gamingcards eller en metode å betale med som skjuler det at du er fra Norge.
Og du må ha en Amerikansk World of Warcraft kopi.
+ amerikansk proxy. Prøv om du vil, fullt mulig du kan få spillt. Det er en sjanse å ta da
Det er jo akkurat det samme for dem om europerer spiller på amerikanske servere ville jeg tro. Altså ymse andre mmorpgs lar deg velge server og da kan du jo velge en japansk en hvis du føler for det
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
+ amerikansk proxy. Prøv om du vil, fullt mulig du kan få spillt. Det er en sjanse å ta da
Vis hele sitatet...
Niet, du trenger ingen amerikansk proxy, iallefall ikke nå, Blizzard sjekker ikke dette. Derimot aksepterer de ikke betalinger ifra steder utenom Amerika

Opprinnelig postet av ZpiFF
Det er jo akkurat det samme for dem om europerer spiller på amerikanske servere ville jeg tro. Altså ymse andre mmorpgs lar deg velge server og da kan du jo velge en japansk en hvis du føler for det
Vis hele sitatet...
Ja, egentlig, i begynnelsen bestemte de seg for om å bare ha amerikanere på Amerikanske servere, og bare europeiske på europeiske-servere. Dette ble upopulært, og de gikk med på å ordne slik at man kan spille hvor man vil. Men de er fortsatt imot at européere betaler og spiller på den Amerikanske retail-releasen
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Om jeg er heldig så kommer ups med wow til meg om en time eller to ;D
zyrtec, ikke irriter Lyst å dele en konto?
Hvordan fikk du tak i det, kompis i Amerika? Og hvordan har du tenkt til å betale? "Fortell fortell, bestefar!"
http://www.ebgames.dk/pages/wow.asp

Det står spillet kommer 21. januar... =D
21. Januar sa dem på ebgames i Norge også men jeg håper på en tidligere release. Hadde det vært en sikker dato hadde de vel skrevet det på siden sin også..
Opprinnelig postet av Bobben
http://www.ebgames.dk/pages/wow.asp

Det står spillet kommer 21. januar... =D
Vis hele sitatet...
Noe som man ikke skal gå ut ifra at er sant, da en offisiell dato enda ikke er satt
Opprinnelig postet av skaarj
Noe som man ikke skal gå ut ifra at er sant, da en offisiell dato enda ikke er satt
Vis hele sitatet...
Jada, jeg bare kom over det. Btw.. Må man betal med kredittkort eller paypal? Er det ingen andre metoder å betale?
Du kan betale med paypal, kredittkort og pre-paid gamingcards, altså er kort du kjøper hvor du får en kode, som du taster inn, og f. eks en måned blir forhåndsbetalt. Det er for de under 18, eller som ikke har kredittkort/paypal. Fungerer nesten på samme måte som et kontantkort til mobil.
*registere pay-pal*

Enda en btw.. Ble det noe av denne nff clanen som startet. Det var en IRC kanal og det hele, men var lite liv der. Noe navn?
#nff.wow
Ble vel lite av guild, men så var det bare under open-beta, som varte i drøyt en uke. Kommer nok sikkert til å ordne noe når retail blir etablert her i Europa
Jeg er jaffal for en nFF guild av noe slag. Hadde vært stilig. Når det kommer så må vi bestemme oss for EN server og alt det der så fort som mulig så så mange som mulig kan spille sammen og sånt

hehe. Begynner å glede meg litt jeg
Samme her
Men, om vi må vente på den europeiske, så kan jo det ta litt tid... Uff... Vil spille det spillet nå!