Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 8502
introen var fet ja. men er det ikke stresstesten som alle får vere med i. mener at det bare var noen utvalgte som fikk open. stresstesten foregår nå.

Filen er fjernet fra home siden ja. Tenkte at jeg deler den heller privat...


*edit: du får ikke meldt deg på enda uansett. du må vente til neste uke en gang(?) og den betaen er bare for Nordamerika, New zealand og australia... så du må evt få noen til å registrere seg for deg og gi deg key'en, slik som jeg har gjort.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Wiggles
introen var fet ja. men er det ikke stresstesten som alle får vere med i. mener at det bare var noen utvalgte som fikk open. stresstesten foregår nå.

Filen er fjernet fra home siden ja. Tenkte at jeg deler den heller privat...
Vis hele sitatet...
Server du spiller på? join #nff.wow om du er på irc
Kan noen forklare hvordan en stakkar kan få spilt WoW nå? Gratis?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Det er umulig så lenge du ikke har de rette kontaktene
Om man har en konto på Fileplanet, som koster PENGER, ergo ikke gratis, kan man spille stress-test nå. Men man må i tillegg enten få noen i Amerika/New Zeland/ Australia til å regge seg for deg, ELLER ligge bak en proxy. Jeg bruker sistnevnte. Open beta gjelder samme reglene som for stress-test bortsett fra at det er GRATIS. Det åpner i neste uke engang, og er derfor en fordel å ha lastet ned de 2 gigabytene med innstalasjon WoW trenger. Når det gjelder CLOSED beta, for EUROPA, er det ingen mulighet å melde seg på dette lengere, men de som har meldt seg på, kan fortsatt få muligheten til å spille, når en ny fase startes, og mail sendes ut til de registrerte.
dvs, vi som registrerte oss på closed beta og ikke kom inn. Vil automatisk komme inn på åpenbetaen for europa?
Det vet jeg intet om, er fortsatt en god stund igjenn til open beta i Europa, da closed beta nettopp har startet.
Raymond: Det er crackede servere oppe til closed beta forresten. Det er en torrent ute på suprnova.

Det står i blizzard sin pressemelding at Preorder av WoW Eu begynner den 26.november med et begrenset opplag. Og at de som bestiller da er garantert plass i final beta for europa.
Her kommer spørsmålet: Er det noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt seg et eksemplar? Noen som vet om en Webshop som har en tendens til å selge blizzard sine nye titler?
Ble ikke de crackete serverne tatt ned for en god stund siden? Tror Blizzard sa at de måtte ned, ellers så skulle de saksøke

Uansett, http://www.blizzard.co.uk/insider/insider-020.html
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har hørt at det finnes cracked servere oppe.. men de er buggy som faen.. og har omtrent null quests..

Å gå å vandre rundt i en verden der det eneste man kan gjøre er å drepe ogre's for å levle (maks 150 exp pr ogre), kan ikke være det artigste..

*gledesegsomenungetilwowkommerut*
Husk at hvis man kjøper spillet i europa MÅ man spille på europeiske servere. Er helt jalla... er leder i en klan hvor ca. 20 medlemmer(omtrent 50% av klanen) er fra USA, og resten fra europa. Dette vil splitte klanen i to
Jeg har spilt på cracked/emulerte servere en god stund før, fra WoW alpha 2 til beta 2, på Stormcrafts servere.
Når sant skal sies så suger det. Ikke spill på slikt. Ikke bare er det heavy lag, STORE vanskeligheter med å komme seg inn, bugs (som at spillet kræsjer, og du må bruke lang tid på å komme deg inn på nytt igjen), men om du en gang skulle være så heldig å komme deg inn på serveren, ja så er det intet å gjøre. Du har din character, og... Vel, det er omtrent ingen monstre, og om det er lagt inn, så er det dårlig variert. Man kan nesten ikke kjøpe/selge noe, og det er intet av quests eller noe annet. Ødelegger WoW-spilleopplevelsen, så helst vent til man får muligheten å spille på Blizzards servere
Det er derfor jeg er i den europeiske betaen
Er helt anderledes, ikke noe lag, masse ting å gjøre osv. *tviholde på betaen*
Hmm, screens wow server har både masse quests, relativt høy oppetid og mulighet for trade... Men men, ingen som vet hvor man kan bestille WoW Eu den 26 november?
Tipper at du kan gjøre det her: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...019716-3784622 når de får oppdatert siden
Tror også at Blizzard vil ha en liste over steder hvor man kan forhåndsbestille.

Forresten, WoW funker fint under gnu/linux for meg(ellers hadde jeg ikke spillt det), bare å bruke -opengl når du starter spillet
Redstorm, lyst å dele på den betaen? La meg spille når ikke du spiller?
Hehe, sikkert ikke.. jaja, får håpe at jeg får skaffet meg og Wiggles auth-keys i morgen
Hvis man kjøper wow, vil det da være et
engangs beløp eller vil det koste x antall kr i
måneden som mange andre mmorpg spill?
det kommer til å koste rundt 300kr, så må du betale rundt 80kr i måneden for å spille.
Det koster utrolig mye å ha de serverene oppe, + at det er heletiden folk som arbeider på spillet(lager patcher, nye områder osv osv)
skaarj: Thats the spirit
Men en ting, siden det er amerikansk, burde ikke vi ta hensyn til tidsforskjellen? hehe slik at vi ikke kommer 8 timer for sent inn og regger oss..
US open beta er snart, bare å få tak i en us proxy og en zip kode som er riktig så burde det ikke være et problem
Her kan man få tak i zip koder: http://www.mongabay.com/igapo/zip_codes/CA.htm
var den jeg mente, men den må jo annonseres på siden deres, og de er 8 timer før eller etter oss?
Ah dette spillet var bare genialt. Fikk låne key til stresstesten av bror. På en time hadde jeg spilt 4 timer!Glemte meg helt bort. 10/10
Redstorm, trengte ikke noen riktig zip-code jeg
Tastet bare in 7012 elns, og valgte New York
Got myself a konto, prøver å skaffe Wiggels én, men er stress!
Burde vi taste inn real name, eller bare fuckename ?
Jeg brukte realname
Trengte jo ikke å taste zip-code og greier?

Tasta inn vanlig addresse jeg, funka fint det.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Må man regge seg som amerikaner, eller kan man bruke vanlig norsk adresse, bare drite i telefonnummeret?
Det begynte jeg også å lure litt på, men etter å ha lest gjennom tråden tror jeg hele pointet var å regge seg som amerikaner
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
får du spilt a duxo? Regg og alt gikk jo fint..
*laste ned*
Regga meg heller med fake, og i USA jeg, så får vi se hva som går og ikke.
Jeg gjorde også det, funka fett.
Jeg og. En "ordentlig" account og en "amerika". Vet ikke om det holder å være registrert som amerikansk da. Kanskje man må kjøre gjennom proxy? Noen som vet hvordan? Noen som har lasta det ned og prøvd enda?
Må man det da? jeg regget nettopp tre stykker, uten noen problemer, så sant det er laget en account så burde det vel holde til å kunne spille? Jeg satt forresten ikke bak proxy eller noe...
Har noen egentlig fått spilt?
Jeg har ikke merket noen IP-sjekk enda, men brukte proxy da jeg skaffet meg auth-key.
Når det gjelder registreringen på Worldofwarcraft.com, så satt jeg ikke bak proxy, og det gikk fint. Fikk lagd to kontoer.
Lurer bare på om dere får spilt, uten proxy? Det skal la seg gjøre utifra det jeg har hørt om tidligere beta'er.
Er på skolen, så får ikke prøvd å spille før om noen timer
Alt fungerer SMOOTH
Skal til å lage meg character, velger
REALM 31
PASIFIC TIME
EP (roleplaying server)

Join meg der
Så kan vi lage nFF guild/gruppe
Forresten, kanskje vi burde finne ut hvilke servere man har best ping på? Var ikke akkurat helt najs på pasific...

Den beste jeg har funnet hittil er Test 1, på Eastern Time, tenker meg Eastern Time er best, siden den ligger nærmest Norge.

Si ifra hvor dere spiller, eller hva dere finner ut av som er best server, så vi får samlet gjengen best som mulig
Sist endret av skaarj; 9. november 2004 kl. 13:04.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
kan vi ikke bare bruke #nff.wow @ efnet? Så møtes alle som spiller/skal spille der...
Hadde jo vært fint, så kan vi avtale servere og sånn..
-totto
Jeg kommer til å spille sammen med klanen min på server 9 i allefall.
Den lille tiden jeg ikke bruker på Everquest 2 i fremtiden blir nok brukt på WoW på server 3. Be there, or be square! (:
2.4gig, vakke lite... akkurat creata accout, og nu må eg laste ned så mye, kommer til og ta tid :S
Siden ingen er tilstedeværende på nff.wow spør jeg her: Åssen er det med lag? Funnet en god server? Åssen er det med bugs?
noen som er veeeeldi snill og legger det opp på en rask server, går f#ttetreigt på blizzard sin server ,elr bittorent lignende sak, har 2Mb ........

hadde vært skikkeli kult om vi kunne fått mekket en nff klan da :P
Du som er dum da, de som hang på #nff.wow har klienten for lenge siden. Hvis du hadde tenkt å spille i open beta burde du også ha skaffet deg den isteden for å whine om at vi skal hjelpe deg nå! Brukt torrenten og slutt å kvin så har du den sikker om 2-3 dager.

Jeg driver å legger inn klienten nå, skal vi nff'ere møtes in game?
fikk jo nett heime førsta i går da.. ikke vær så hard mot stakkars lille meg, hehe
Okei, greit at dere paster server, men location? Har funnet ut at east timezone er best
Noen som har en link til, eller kunne ha lagt opp den nyeste patchen til wow, den på 281mb.

Har lastet ned klienten, og driver å laster ned patchen via Blizzard's torrent, men det går så utrolig treigt. Har ikke så lyst å vente enda 2 timer på å få ned patchen.

Så om noen har en link til en kjapp d\l på denne hadde jeg vært veldig takknemlig.
er dere som det går treigt for litt smarte , så åpner dere bare portene wow greia trenger for å gå utenom ruterenes egen firewall
Hmm, er open beta igang altså? så det er bare å laste ned å spille?
Hah, fikk låne en fileplanet account, så jeg laster ned med 250kb/s *glede seg*

Raymond: Ja