Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 971
Hvem: 7 gode venner, meg, d, h, je, ge, b og k.
Hva: 2/3 av en Cube lsd og 100 + 50 mg mdma + joint med brunt.
Hvor: Oslomarka. Fant en perfekt spot med bålplass på en tupp mot vannet, og plass til telt/presenninger lenger bak litt i le.

Da har jeg kommet hjem etter vår aller første lsd/candyflip-tur, om man kan kalle det det.

19:00 - alle har endelig ankommet campen, og vi kjører på med LSD. Vi avtalte å ta ca 2/3 av sukkerbit hver, og hadde forskjellige løsninger på å dele de opp. Jeg putta hele sukkerbiten i litt iste, og drakk ca 2/3 av glasset. De andre knuste 4 sukkerbiter og delte broderlig. Ingen av oss gjorde det nok på riktig måte, men.

19:30 - allerede nå begynner jeg kjenne kribling i kroppen, og fikk noen rush med deilig følelse i kroppen.
Nesten på likt går alle hver sin retning i skogen, med hver vår dorull. Jeg har vanligvis store problemer med å gå på do bare noen er i samme leilighet som meg (er tross alt jente), men må man så må man. Og dette måtte jeg. Gikk overraskende fint, og var ikke så kleint. Allerede en sperre brutt, med andre ord.

20:30 - ingen visuals, ikke spesielt klarere farger eller endrede tanker, men følte fortsatt en letthet og var i fryktelig godt humør. Satt å kløna litt for meg selv, og lo ganske godt av meg selv flere ganger. Gikk en tur med bikkjene (min + ene parret sitt) for å se om de måtte på do, og idet jeg går alene i mørket i skogen med hundene fikk jeg en helt syk gledesrush og gikk å lo og kosa meg bare av tanken på at jeg gikk der i en mild lsd-rus.

22 - siden ingen av oss fikk noen særlig effekt av lsd bestemmer vi oss for å kjøre på med mdma. De fleste tok 120mg, mens jeg tok 100. Og det holdt.
Husker ikke helt hva jeg drev med i de neste timene, men jeg satt litt rundt om kring, både nede ved bålet og oppe ved campen. Det regnet ganske kraftig, så campen var best. Hadde det veldig bra til tross regnet, men manglet de største euforiske følelsene.

00 - jeg er litt usikker på tidspunktet, men jeg tror det er på denne tiden regnet tok helt av, så alle la oss i campen. Jeg var eneste med telt, så jeg lå på madrassen min under presenningen en stund med de andre. Fyrte opp en joint, som fem stykker delte.
Så satt jeg på meg headsett, og verdenen min ble et helt fantastisk sted å være. Første sangen jeg hørte på var ASAP rocky med lsd, og jeg hørte den på en HELT annen måte enn jeg har gjort før. Var som den hadde flere lag. Det var helt fantastisk. Hørte på musikk i et par timers tid, og hadde en del closed eyes visuals. Merket forskjell på sangene, og de beste sangene var de typiske "tur-sangene". Happy little pill, lsd, og alene hjemme av Linni var helt mindblowing, mens alle av AHA og Yelawolf var litt nedtur. Ingen flere lag der.
Mellom hver sang hørte jeg regnet, og jeg begynte fryse og det ble mørkt. Men med en gang en ny sang begynte ble jeg varm og alt ble lyst igjen.

Ca 0230 - Hunden min, som lå under soveposen min, var plutselig ganske våt. Og da fant jeg ut at det rant mengder med vann rett under soveplassen vår, så jeg tok med sovepose, hund og madrass inn i teltet mitt. Aldri før har jeg følt meg så trygg og hjemme. Hørte regnet hamret på utsiden, og jeg og bikkja lå inni teltet helt tørre og varme. Husker jeg tenkte at "home is where my dog is", og jeg var superfornøyd.

CALMDOWN.
Husker dere det fantastiske teltet mitt jeg skrev så mye bra om for noen setninger siden? Det gikk fort fra himmel til helvete. Viser seg at "festivalteltet" til 199kr på Europris ikke fantes vanntett. Go figure! Alt inni teltet ble vått, inkludert meg og den stakkars hunden. Han krøp nærmere og nærmere meg, og teltet ble mindre og mindre. Etter en times tid med frustrasjon og enorm tristhet gikk vi ut til de andre igjen, og fant en litt tør spot ved siden av en kompis. Men da var skaden allerede skjedd, og alt jeg hadde av klær og utstyr var klissbløtt. Fikk heldigvis lov til å krype inn i soveposen til kompisen, men jeg var så kald og våt på beina at det ikke hjalp så himla mye. Bikkja fikk et teppe og sov godt. Å høre ham snorke ga meg litt hjertefred, men ikke så veldig mye. Sjekka klokka ca hver time helt til den var åtte, og det var en times tid til første bussen kom.

08 - fortsatt søkkvåt vendte jeg og bikkja snuten hjemover. Interessant tur gjennom skogen, men stort sett veldig fin. Sola kom, og endelig fikk jeg varmen i meg. Rakk bussen med et skrik, og det var en herlig følelse!

11 - endelig hjemme, og rett i seng. Sov til nå (1500), og er nå i et relativt godt humør. Bare veldig sliten, og har myggstikk rett under ene øyet.

Tanker - vi tok nok litt for lite lsd, så det føles litt waste, samtidig som jeg føler jeg fikk en liten innføring i hva lsd er. Da jeg lå alene med headsett er uten tvil denne turens høydepunkt.

Som en avslutning kan dere se notatene mine, som jeg skrev underveis

"ASAP Rocky LDs har et kryptert nivå som man ikke hører før i min tilstand! Seriøst (navnet mitt). Gjelder alle sanger, men mest den!
Ikke aha, måtte bare tisse av den.

Kroppen rigget seg til på kosete måte uten at jeg bad henne om det

Im lost for words, cause my feelings said it all

Sa gul flere ganger når mente grønn. Weird. "