Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2045
Funker kodein og kokain bra sammen? Eller vil kodeinen bare dempe effekten av kola'n? Vil helst unnga waste av dyrebar kokain, så lurte på om noen her har personlig erfaring med å kombinere det.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Funker kodein og kokain bra sammen? Eller vil kodeinen bare dempe effekten av kola'n? Vil helst unnga waste av dyrebar kokain, så lurte på om noen her har personlig erfaring med å kombinere det.
Vis hele sitatet...
Kodein hører til blant de mest tafatte opiat-varianter,den minst interessante i hele opiat-familien,og kokain-eventyret koster litt mer enn det det gir deg tilbake,speedball heter det jo og det er kokain og heroin,det er det aller beste og det har folk funnet ut over 50år siden
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Kodein hører til blant de mest tafatte opiat-varianter,den minst interessante i hele opiat-familien,og kokain-eventyret koster litt mer enn det det gir deg tilbake,speedball heter det jo og det er kokain og heroin,det er det aller beste og det har folk funnet ut over 50år siden
Vis hele sitatet...
Yeah. Men så tenkte at da er kanskje kodein og kokain en "mildere" speedball? Men jeg antar at det er enten speedballing eller ikke speedballing da, ikke noen mellomting..
Som sagt over så er jo Kodein et svakt opiat.
Men personelig syntes jeg Kokain og opiater er herlig sammen, føler ikke at noen av stoffene ødelegger for hverandre, jeg digger hvertfall formen jeg får på det. Bare synd Kola varer så kort, så blir jo fort til at man sitter å justerer med mer Kola, om man er som meg hvertfall..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har aldri prøvd kokain og kodein funker nesten ikke på meg, men jeg har prøvd en del amfetamin, som også er et sentralstimulerende middel slik som kokain. Har prøvd amfetamin i kombinasjon med dolcontin, metadon og subutex. Pepper&saft var den beste komboen. Elsker opiater og uppers sammen.

Men det er ikke bra for helsen, hvis noen lurte eller hadde trang for å skrive moral.