Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1549
Kjøpte meg 10g i natt, grunnen til at jeg tok tilbudet var fordi denne var veldig mørkt og luktet himmelsk. Jeg har bare gode erfaringer med mørke bønner og dem har pleid å smelle godt.

Jeg testet med lighter og den boblet masse og var veldig seig. Dette er tegn som sier at kvaliteten er ganske så bra. Men når jeg skulle teste den smakte den som den skulle og det luktet hasj. Men ble ikke så fjern som jeg hadde forventet og som jeg pleier når det er slike varer.

Har ikke røyket siden januar og da røyket jeg grønt, denne gangen ble jeg ekstremt mye fjernere. Jeg tenkte at det har nå godt ganske lang tid siden sist så denne bønna ville nok få meg ordentlig stein.

Rusen var veldig mild, var såvidt jeg kjente noe i det heletatt Dette skuffet meg i og med at den hadde jo bare gode kvalitetstegn.

Hva kan være grunnen til at den var så dårlig?
1. Luktesansen din er ikke så god som du tror
2. Selv om den er mørk trenger den ikke være himmelsk
3. Selv om den er seig og bobler trenger den ikke være bra.
4. At du ikke blir så fjern som forventet er umulig for noen andre å svare på. Hva vet vi om dine forventninger?
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
4. At du ikke blir så fjern som forventet er umulig for noen andre å svare på. Hva vet vi om dine forventninger?
Vis hele sitatet...
Det jeg mener er at jeg føler at jeg blir fjernere på vanlig standard bruning i forhold til denne her. Det som irriterer meg var bare at alt så ut til å være topp kvalitet men så var det meget dårlig.
"Øko-Terrorist"
Du skal ikke alltid skue hunden på hårene. Har desverre blitt mer og mer vanlig å få gall med innblandet Henna for at den skal være mørkere, seigere etc. Har også hørt fra diverse kontakter at slik: http://fakehash.com/products.php har begynt å komme til landet og har blitt fanget opp flere steder. De kjøper ei "plate" og blander ut med syntetisk.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Du skal ikke alltid skue hunden på hårene. Har desverre blitt mer og mer vanlig å få gall med innblandet Henna for at den skal være mørkere, seigere etc. Har også hørt fra diverse kontakter at slik: http://fakehash.com/products.php har begynt å komme til landet og har blitt fanget opp flere steder. De kjøper ei "plate" og blander ut med syntetisk.
Vis hele sitatet...
DETTE!
Jeg har også blitt mer og mer bekymret for at dealere tar inn plater med "falsk" hasj, og blander ut med syntetiske cannabinoider for å selge dette med mye mer økt profitt... Er jo faktisk direkte helsefarlig, de syntetiske stoffene har allerede noen hjerteinfarkt på rullebladet... Skal litt til for å trigge akkurat dét da, men det kan jo skje.

Har også nylig vært borti helt svart og mjuk bønne som virka kjempegrei, frem til jeg fyrte den opp. Fikk bare en mild buzz
Sitat av Alzo88 Vis innlegg

Har også nylig vært borti helt svart og mjuk bønne som virka kjempegrei, frem til jeg fyrte den opp. Fikk bare en mild buzz
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme som meg, synes dette var rart i og med at det kom fra en god kilde.
Sitat av svartbønne Vis innlegg
Akkurat det samme som meg, synes dette var rart i og med at det kom fra en god kilde.
Vis hele sitatet...
Kan jo være at den gode kilden har kjøpte faket av der han henter tinga sine så har han solgt det i god tro om at det er real shit.
Jeg har vært bort i det samme, skikkelig seig svarting som lukta mye, men ble ikke fjern nok av den. Tror den enten er blandet med matolje for å gjøre den seig og fuktig, eller med fake hasj som kan kjøpes over nettet. Dealere som prøver å lure folk kan ta seg en bolle.
Sitat av svartbønne Vis innlegg
Det jeg mener er at jeg føler at jeg blir fjernere på vanlig standard bruning i forhold til denne her.
Vis hele sitatet...
Jeg har flere ganger kommet over (mørke)brun marokk som ikke kan måle seg med noe sorting jeg har prøvd. Har forresten vært borti meget dårlig sorting to ganger, sånn dårlig at man kan røyke et gram i en stor joint og bare føle litt hodepine.
Sist endret av Mexxy; 8. mars 2014 kl. 17:43.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg har flere ganger kommet over (mørke)brun marokk som ikke kan måle seg med noe sorting jeg har prøvd. Har forresten vært borti meget dårlig sorting to ganger, sånn dårlig at man kan røyke et gram i en stor joint og bare føle litt hodepine.
Vis hele sitatet...
Har også vært borti bruning som er bedre enn svarting men denne var veldig lys, nærmere sagt pollen. Dette er noe det beste av bønner jeg noen gang har smakt og slår helt klart svarting.

Var slik svarting jeg har kommet over, vondt i hodet og føler seg såvidt det er litt fjern.
Ville sagt fort i fra til denne personen du har fått det fra. Kjøper man 10g bør man være sikker på hva man kjøper - noe som du i og for seg var. Lever det tilbake å få pengene igjen