Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1853
Hei. Har lyst å skrive en bok. Noen som vet ut om det går ann å få den gitt ut anonymt?
Ja det gjør det, finnes en slik kontrakt med bokforlag for akkurat dette. Er flere eksempler på forfattere som har gitt ut bøker anonymt, for senere å gå ut med navn senere.
Selvsagt er det mulig. Bruk pseudonym.
Takk for gode svar.

Boken vil inneholde rus, fengsel, kjærlighet, psykriatri, barnevarn, instutisjoner og kriminalitet på et høyt nivå. Boken er basert på en sann historie.

Høres dette ut som noe dere ville lest?
Om du skriver bra/greit så.
Det skal mye til for å få gitt ut bok via et forlag. Først og fremst må historien ha noe nytt, være spennende. Rus og kjærlighet er.. Ofte ikke det. Språket må og være særderles bra. Du får prøve, men ville ikke blitt skuffet om det ikke gikk gjennom. Å få gitt ut bok er ikke noe man bestemmer seg for en dag, for å si det slik.

(mener ikke være negativ, bare realistisk. For alt jeg vet kan historien din være fantastisk)
Bare husk å ikke skrive navnet ditt bakerst i boka
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hei. Har lyst å skrive en bok. Noen som vet ut om det går ann å få den gitt ut anonymt?
Vis hele sitatet...
Andre Bjerke skrev lenge under psevdonymet "Bernhard Borge" Blandt annet "De dødes tjern" og "Døde menn går i land". Så ja ser ut som det lar seg gjøre helt fint=)
Sist endret av Zarathustra; 27. september 2011 kl. 18:11.
Har fått med meg noe av historien din her på forumet. Om rusproblemer, kjærlighet og familie. Utrolig sterk historie og hadde du gitt ut en bok ville jeg helt klart ha kjøpt den! Hold meg oppdatert!

Go big or go home!
Lykke til! Jeg ville muligens lest den, men det kommer veldig an på hvor flink du er til å skrive
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Takk for gode svar.

Boken vil inneholde rus, fengsel, kjærlighet, psykriatri, barnevarn, instutisjoner og kriminalitet på et høyt nivå. Boken er basert på en sann historie.

Høres dette ut som noe dere ville lest?
Vis hele sitatet...
Hvis du er en god forfatter leser jeg mer en gjerne en slik bok!
jeg har begynt på en bok. Sende deg tekst på pm viss du vill ha inpiriasjon?
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Takk for gode svar.

Boken vil inneholde rus, fengsel, kjærlighet, psykriatri, barnevarn, instutisjoner og kriminalitet på et høyt nivå. Boken er basert på en sann historie.

Høres dette ut som noe dere ville lest?
Vis hele sitatet...
Høres ut som noe jeg ville lest.
Hold oss på freak oppdatert den gang den eventuelt skulle kommet ut i bokhyllene!
Sitat av BergenSoldat Vis innlegg
jeg har begynt på en bok. Sende deg tekst på pm viss du vill ha inpiriasjon?
Vis hele sitatet...
Ja send gjerne tekst på PM. Prøvde å sende deg PM, men fant ikke ut hvordan jeg gjorde det :S rart for jeg har sendt PM flere ganger tidligere på forumet.



-----------------------------------------------------

Jeg skal legge ut litt på forumet her etterhvert, så jeg får litt tilbake meldinger.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Ja send gjerne tekst på PM. Prøvde å sende deg PM, men fant ikke ut hvordan jeg gjorde det :S rart for jeg har sendt PM flere ganger tidligere på forumet.
Vis hele sitatet...
Han er visst utestengt, så det er ikke mulig å sende man PM.

Legg gjerne ut litt av det du har skrevet, ja!
Sist endret av Mandokir; 28. september 2011 kl. 18:14.