Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 13636
Startet nettopp en NE Priest. Priest er den eneste klassen jeg ikke har kommet over lvl 10 med, så da må det prøves. :P Han heter Khazeth. Har tatt kontakt med Arkimedes In-Game, men det ble en kort samtale grunnet leggetider. Hvis noen vil noe er det selvfølgelig bare å gi et lite whisper til Khazeth.
Har spilt masse på Hellscream der jeg har characters med navn Khazeth, Khazith, Khazath osv. :P Hvis du noen gang starter der er det bare å teste det nicket. Finner du ingen med det nicket kan du prøve å endre den andre vokalen. Er alltid den jeg endrer. :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan har det egentlig gått med dette guildet?

Har ikke fått høre noe på en stund og websiden er hacket

Lykke til videre.
har en 26 dwarf hunter på darksorrow har holdt opp i hele sommer men kanskje jeg skal lage en ny så jeg kan joine guilden.

WoW ruuuler
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva skjer med denne guilden? Jeg er interessert i å joine den, da jeg kanskje skal rerolle server
Send meg en PM hvis guilden er oppegående!
Melder også min interesse for dette
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
nFFguildet er nok ikke lengre operasjonelt
Hva med at vi nå lager et nytt guild da? På en eller annen server? Noen som er med på det?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Zpeef
Melder også min interesse for dette
Vis hele sitatet...
Jeg også har interesse for det.

*pfft* har ikke ally på bloodfeather. Men men. Horde guild isåfall for min del.
Sist endret av Alphanio; 8. november 2006 kl. 08:05.
Ok, vi kan starte en horde guild på Bloodfeather?
Post navn på char her så kan vi komme i gang!

*Wee, post 100! *