Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 626
Jeg får visst denne artige meldingen når jeg skal legge inn video i min PSP. Programmene jeg før har brukt til å legge inn video ("PSPVideo9" og "iPSP") finner ikke min PSP. Det gjør derimot PC'en, og jeg kan legge inn musikk og bilder, så den er koblet til uten problemer.

Så hva er problemet? Har jeg ved et uhell sletta en fil på PSP'en som gjør at den nå ikke kjennes igjen av programmene? Det betyr isåfall at jeg må laste ned noe programvare eller noge som skal være på PSP'en, og jeg kanskje har sletta. Noen som har direkte link til hvor man evt. kan laste ned filene, eller andre tips til hva jeg kan gjøre?


EDIT: Hvis noen gir meg en "link" til hvor jeg kan laste ned denne eventuelle greia, og linken fører til denne siden, så blir det helvete for den personen. Enkelt og greit.
Sist endret av Santa Klaus; 17. januar 2006 kl. 19:11.
Hmm, jeg også hadde dette problemet før. Men jeg fant ikke noe særlig ut av det.

Noen dager senere når jeg koblet den til (etter restart), da fant jeg den. Men jeg måtte velge hvor den lå på en eller annen plass i programmet. PSPVideo9
Da har jeg akkurat funnet ut at broren min har formatert min PSP, da han egentlig skulle formatere sin egen. Dermed forklarer kanskje det det meste? Har jeg mistet noe programvare som må lastes ned? Håper noen kan hjelpe.
Nei, når du formaterer PSP sletter du ingen "nyttige" filer. Du bare resetter PSPen til den standen den var i starten. (Sletter det du selv har lagret på PSPen). De filene du snakker om ligger i flashminnet, noe som du ikke får tak i gjennom PSP menyen akkurat. Så det er nok ikke der det ligger

Har derimot ingen forklaring for at du ikke finner PSPen din, men har du laget mappene på PSPen skikkelig? Det er visst en bestemt måte du skal sette opp mappene der på. Jeg husker ikke noe av dette nå, siden det er så pass lenge siden jeg styra med det. Sorry

Men det ligger hvertfall ikke hos formatering. I verste fall har du bare mistet de mp3ene du hadde innpå, eller Saved Games.