Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 8497
Svarte, visste ikke att d var nFF guild den uken det var åpent
Jeg er så enig me ZpiFF, en nFF guild hadde vært stas da
Jeg er har også lyst til å være med på dette. Det blir stas ser'rere.

Men altså.. Hvor mange servere blir det liksom, er det veldig mange? Skal guilden han noe navn.. eller bare nff? Ellør? *fråde*

Edit: Forresten... er det denne betaen som kommer nå som folk er trukket ut til? Eller har den vært, eller hvordan ligger det ann.

Noen som har final-beta accsess? Er det ikke bare å Pre-ordre så får man greiene i butikken?
Sist endret av Bobben; 24. november 2004 kl. 23:29.
Pay-pal funker ikke til å betale for amerikansk WOW enda, står på www.worldofwarcraft.com. Står også at de jobber med saken!

Jeg vil gjerne være med i guild når WOW kommer ut i europa .
Sist endret av Lord_Kamikaze; 24. november 2004 kl. 23:41.
Mens man snakker om guild... er glatt med på å forme en nFF guild! Med medlemmer i hovedsak fra nFF? Eller får man ikke lov til slikt?(fra nFF sin side mener jeg)
Det blir neppe nok spillere fra nFF til at en passe stor guild kan være et faktum.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Da satt jeg og gamet på us retail \o/
Bare synd at inter-server/continent spilling kommer ikke før etter EU release (sånn at folk i amerika kan spille på eu servere og visa versa)...

forresten, hvis noen har lyst til å henge sammen med meg og resten av klanen min(europeisk klan)... raide osv , så pm meg.

edit; hørte dere at over 250 000 eksemplarer av WoW ble solgt første dagen i amerika?... sykt...
Sist endret av Redstorm; 25. november 2004 kl. 22:48.
Hvis de medlemmene fra nFF tar med seg venner og bekjente som ikke er medlem av nFF men som spiller WoW så kan vi jo bli en litt større guild.

Hvor mange medlemmer i din guild Redstorm?
Vi har 32 medlemmer. Omtrent alle skal inn i betaen. Vi driver fortiden å lager en amerikansk del av guilden pga. server problemene.
Jeg her helt med på en nFF klan. Det høres bra ut. Sette opp en post, slik at vi får en oversikt om hvem som har bestillt betafinal key, og hvem som skal spille WoW når det kommer? Bare et forslag...
Jeg kan være med på organiseringen, og gi tips og hjelp osv. men jeg kan ikke akkurat være med pga. motstridene interesser som det så fint heter.
Trikset med å få til en bra guild(hvis man ikke kjenner hverandre så godt) er å ha en sterk ledelse som ikke bare laller.
Ja.. Ledelsen må være intiativrik, og ikke minst være aktiv. Men lurer veldig på hvor mange på nFF som har interesse for dette.
kimsteinfeld: Det er ikke lov å ha animerte avatarer
Kan ikke alle som har skaffet seg betaplass og er interessert i å være med i en guild i final beta europe sende meg en PM?
Så forsøker vi å samle oss på en server.
Ok. Takk for opplysningen1880...
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Redstorm
Bare synd at inter-server/continent spilling kommer ikke før etter EU release (sånn at folk i amerika kan spille på eu servere og visa versa)...

forresten, hvis noen har lyst til å henge sammen med meg og resten av klanen min(europeisk klan)... raide osv , så pm meg.

edit; hørte dere at over 250 000 eksemplarer av WoW ble solgt første dagen i amerika?... sykt...
Vis hele sitatet...
Det er null problem å spille på us servere om du vet hvordan
enlight me, o' wise one.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Bestill wow fra gamestop.com eller få en kamerat i statene til å kjøpe det og pm meg på irc;<