Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 16942
Hei, jeg bare lurer på om det er noen som har testet Modafinil? Er vist veldig mange studenter i Uk og USA som går på dette nå. Noen som har noen erfaring med å få det inn i landet?
Søkefunksjonen er en fin ting.

http://freak.no/forum/search.php?searchid=8785229

Her har du f.eks en rusrapport:
http://freak.no/forum/showthread.php...ight=Modafinil
Sist endret av Juliaan; 3. desember 2013 kl. 23:49.
Takk for tipset Juliaan. Etter litt søking ser det ut til at det er kliin umulig å få det inn i landet.
Du kan få det på resept i Norge, heter modiodal så er nok ikke helt umulig.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...al-teva-561632
Spørs om det er så lett å få legen til å skrive ut det da, siden jeg ikke har narkolepsi
Andersio: Hva med Concerta og Ritalin da? Tror de pillene fungerer ganske så likt. Methylphenidat og Modafinil er i samme "familietre".
Sist endret av Crazy_Bitch; 4. desember 2013 kl. 00:07.
Er ikke Concerta og Ritalin adhd medisiner? Og enda vanskeligere å få tak i?

Men vet at de er populere student dop også ja.

Hei igjen, da har jeg forsket litt. Modafinil er et A preparat og brukes i hovedsak til å behandle folk med narkpleksi. Det er kun leger med spesiell tillatelse som kan skrive det ut og fordi det bare er en produsent av den 110% orginale koster en mnd forbruk opp til 3k. Dekkes ikke av folketrygden.

Hvis jeg prøver å bestille dette fra utlandet og det blir stoppet i tollen, hvor rævkjørt er jeg da?
Sist endret av andersio; 4. desember 2013 kl. 00:08.
Ingen som har peiling?
Bestill anonymt og nekt hvis det blir stoppet. Nema problema
Anonymt? Må man ikke oppgi navn på bestillingene og når man henter på postkontoret?
Hvem som helst kan bestille varer i ditt navn. Blir det stoppet kommer det aldri til postkontoret.
Men hvis jeg bestiller med fake navn OG de kommer seg til postkontoret hvordan får jeg ut pakken? Må jeg ikke legitimere meg og skrive under? Er vel uansett garantert at det blir stoppet hvis jeg bestiller fra India.
Du bestiller i ditt eget navn, gjør det "anonymt" ved å betale med ett Visa SpendOn kort som du får kjøpt på narvesen og 7eleven blant annent. Hvis det blir stoppet i tollen, siden det er et a-preparat vil du mest sannsynelig bli innkalt til avhør hos politiet hvor du nekter all kjennskap til det og at du ikke aner hvorfor det har blitt sendt til deg. Sak henlagt.
Det Bomboklat sier.

Jeg har prøvd modafinil ved flere anledninger og det fungerer utrolig bra. Du får ikke en rus slik du gjør ab concerta eller ritalin, og det kjennes ikke ut som du har på en stimulant. Du får derimot en klarhet i hodet, og motivasjon til å gjøre kjedelige greier.

Negative bivirkninger jeg opplevde var nedsatt matlyst, men det opphørte etter effekten gikk ut. Noen opplever hodepine, men det gjorde ikke jeg. Mye som fortsatt er ukjent av langtidsbruk, jeg synes dog at etter min lille erfaring med denne substansen at det virker som et mye bedre preperat for både ADHD-kids og studenter som trenger en boost, men det er fullstendig basert på mine subjektive erfaringer.
Hei, åja. Er kanskje derfor en av de populære sidene kun tar bitcoins. Er det så så alvorlig vet jeg ikke om jeg tør.
Tenkte å kanskje bruke en mail forwarder i uk siden det kommer inn der uten problem. Da vil det se ut som at pakka kommer fra uk og er da mindre sjanse for at det blir stoppet.

Kult, er ikke ute etter rus. Kun den effekten at man blir mer våken og vil gjøre kjedelige ting.
Har fått inn i landet mange ganger via UK. Umulig å få direkte fra HK eller India.

Sitat av Picard Vis innlegg
Negative bivirkninger jeg opplevde var nedsatt matlyst, men det opphørte etter effekten gikk ut. Noen opplever hodepine, men det gjorde ikke jeg. Mye som fortsatt er ukjent av langtidsbruk, jeg synes dog at etter min lille erfaring med denne substansen at det virker som et mye bedre preperat for både ADHD-kids og studenter som trenger en boost, men det er fullstendig basert på mine subjektive erfaringer.
Vis hele sitatet...
Hodepinen går vekk om du spiser choline-tilskudd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har tatt Modafinil ved flere anledninger og det er et top notch smart-drug. Godt alternativ til dritt-amfetamin. Husk det er A-klassifisert og veldig straffbart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor straffbart snakker vi om?
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av andersio Vis innlegg
Hvor straffbart snakker vi om?
Vis hele sitatet...
Vi snakker innførsel av et a-preparat, som har samme strafferammer som innførsel av narkotika. Idiotisk at Modafinil er gradert a. Prøv deg heller på Armodafinil, c-prep i Norge, fortsatt ulovlig og innføre, men liten-ingen straff.
Har man mulighet til å bestille til sverige er jo det en idé.
Armodafinil er helt ukjent for meg, sier du at dette er et C-preparat som finnes i Norge?
Klem fra Betty
Jeg tok altfor mye av det.
Trodde det var som phenibut og kjørte opp mot 10x anbefalt dose.
Lå med dødsangst og verdens verste feber i 2 dager, og fikk "eye floaters" i etterkant.

Ja, sikkert moro hvis du gjør det riktig, med vær jæææævlig forsiktig med det greiene her.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Jeg tok altfor mye av det.
Trodde det var som phenibut og kjørte opp mot 10x anbefalt dose.
Lå med dødsangst og verdens verste feber i 2 dager, og fikk "eye floaters" i etterkant.

Ja, sikkert moro hvis du gjør det riktig, med vær jæææævlig forsiktig med det greiene her.
Vis hele sitatet...
Trenger jo ikke være "jæææævlig" forsiktig. Holder bare å ikke være så
"Jæææævlig" uforsiktig som du var

Normal fornuft er passe

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Armodafinil er helt ukjent for meg, sier du at dette er et C-preparat som finnes i Norge?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Armodafinil omgjøres til modafinil kroppen, trenger litt ekstra, men skal visstnok være rimelig likt
Sist endret av seroto9n; 4. desember 2016 kl. 11:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe jepp sant det, men folk har en tendens til å gønne på litt ekstra på sånne nootropika, men vær litt forsiktig med den der
Modafinil har en halveringstid på ca 12-13 timer. Altso, veldig lenge. Søvn blir vanskelig om det tas for sent på dagen. Armodafinil har en halveringstid på hele 17(!) timer. Kan vel og merke løses ved å sette på vekkerklokka tidlig om morningen, ta ønsket dose modafinil/armodafinil, for så å legge seg igjen til for å sove. Ikke ta det for sent, i værste fall snur du døgnrytmen helt rundt.

Vær også forsiktig med kaffe. 1 kopp føles ofte som 3. Kan bli svært ubehagelig.
Begge deler kan fåes innenlands. Litt vanskelig å finne. Tips: Bruk grams til å søke.. (usikker på om jeg bryter noen regler nå)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Armodafinil omgjøres til modafinil kroppen, trenger litt ekstra, men skal visstnok være rimelig likt
Vis hele sitatet...
Du trenger mindre armodafinil enn modafinil. 150mg armo er likt 200mg moda.

Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Modafinil har en halveringstid på ca 12-13 timer. Altso, veldig lenge. Søvn blir vanskelig om det tas for sent på dagen. Armodafinil har en halveringstid på hele 17(!) timer. Kan vel og merke løses ved å sette på vekkerklokka tidlig om morningen, ta ønsket dose modafinil/armodafinil, for så å legge seg igjen til for å sove. Ikke ta det for sent, i værste fall snur du døgnrytmen helt rundt.

Vær også forsiktig med kaffe. 1 kopp føles ofte som 3. Kan bli svært ubehagelig.
Begge deler kan fåes innenlands. Litt vanskelig å finne. Tips: Bruk grams til å søke.. (usikker på om jeg bryter noen regler nå)
Vis hele sitatet...
Ja herregud. Tok 75mg armo klokka 02:00, og la meg. Våkna 08:00 som et skudd. Redoserte 13:30, og var våken til 15:00 neste dag. Men jeg var aldri trøtt, bare fysisk sliten... Vær forsiktig med å ta for mye, du får ikke sove, men blir fortsatt sliten i kroppen. Hjernen fungerer like bra da, så går sikkert bra den ene eksamensuka i semesteret Kaffe er 10x kraftigere. Chugga ned en redbull klokka 09:00 rett før eksamen, og jobba allerede med neste spørsmål mens jeg skrev ned forrige. Var en veldig merkelig følelse og kunne tenke på to ting samtidig..
Sist endret av UkjentNordmann; 27. desember 2016 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.