Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3155
I går var femte gangen jeg tok mdma og hittil den beste noen gang, og første gangen utendørs. Jeg og en kompis dro ut til et vann i Oslo. Ganske populært vann, men vi fant oss et avsides sted, langt fra folk. Hadde med tepper, puter og masse klær + bikkjene våre. Ingenting er som å kose med bikkja si på Emma
Hadde med tyggis, Pepsi, vann og sjokolade. Og smokker, men det regnet vi med å ikke bruke siden vi var utendørs. Endte opp med å bruke de alikevel. Har du ikke prøve smokk på Emma før - DO IT! Helst sammen med tyggis.
Vi drakk først 120mg hver, og etter en halvtime merket vi fortsatt ikke så mye. Vi hadde med 60mg bumper som vi avtalte å ta etter et kvarter om vi fortsatt ikke merket noe. Nesten helt samtidig på sekundet sa begge "DER JA!". Helt magisk. I fire timer dansa vi, tok på ting, sto rett opp og ned å så på vannet, kosa med bikkjene, løp frem og tilbake, hoppa opp og ned, hørte på musikk, hørte på fuglesang (trosten har FAEN meg en fin dyp stemme), glana på en stein og alt var en like fantastisk opplevelse. Vi bumpa etter tre-fire timer, og vi gjorde det på helt riktig tid. Den eneste negative tingen som skjedde var at jeg slet med å få tisse. Det er ikke bare dere gutter som får skrumptiss av mdma Første gangen måtte jeg bare gi opp, andre gangen klarte jeg det etter kanskje 5 minutter. Og da ble jeg så glad at jeg mista smukken, og den landa der jeg tissa. Haha. Og det tok jeg som et tegn på at en åsåm dag begynte gå mot slutten. Men den gang ei. Vi delte en joint med brunt. Vanligvis foretrekker jeg grønt, men alt går til grisen. Jeg la meg ned og så opp på skyene. Og etterhvert så jeg helt fantastiske halliser på himmelen. Hele himmelen ble et stort kunstverk som hele tiden endret seg. Det var helt sinnsyke detaljer og jeg hadde ingen mulighet for å påvirke hva jeg så. Jeg har hatt halliser før på denne kombinasjonen men da har det vært mønstre på hendene mine. Det her var mye større, mye vakrere og mye mer detaljert. Store skip som seilte bortover. Lasteskip, gnuer, sjiraffer, trær, blomster, TALL, osv. Etterhvert så jeg det samme på trærne på andre siden og på vannet. Kompisen min hallisunerte også, men ikke på samme måte, for han trengte skyene. For meg spilte det ingen rolle om det var skyer eller ikke.
På denne tiden innså vi at det pøsregna og vi begynte å bli litt kalde. Jeg bor på utsiden av skogen, mens kompisen måtte ta både bane og t-bane, så han ville naturligvis drøye litt til. Så vi satt der en times tid til i regnvær. Var egentlig ikke noe problem, men jeg HATER våte klær. Så gikk vi gjennom skogen. Var enkelte ganger jeg følte meg rimelig normal, mens stort sett var jeg dum som et brød. Klarte ikke tenke ferdig en setning før jeg holdt på med en ny. Da vi kom ut av skogen satt vi under et tak en stund før vi dro hvert til vårt. Tok med umiddelbart en lang og god dusj, og jeg har aldri vasket kroppen min så nøye før tror jeg haha. Og håret føltes helt levende og alt var veldig veldig fint! Elsket kroppen min, bare fordi den er i live og hjelper meg å leve XD
Vi var ute fra 15-22, så det var mange timer med eufori. Beste trippen jeg har hatt. Mdma er definitivt et utendørsdop, og det samme har jeg alltid ment om hasj / weed også.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Artig lesning, høres ut som en bra tur.

Kan du fortelle litt mer om smokken? Aldri hørt at noen bruker smokk før

Hva er greia?
Trådstarter
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Artig lesning, høres ut som en bra tur.

Kan du fortelle litt mer om smokken? Aldri hørt at noen bruker smokk før

Hva er greia?
Vis hele sitatet...
Offcourse. Det er bare superdigg å ha den i kjeften, siden kjevene blir så aktive. Godt å tygge og sutte på haha. Og jeg blir mye mindre sliten i kjeven dagen derpå etter jeg har hatt smukk. Det ser jo helt dust ut, og i går var det en jogger som så meg med den. Men det er verdt det.
Det beste er om man har tyggis i tillegg, også "leke" med begge to inni munnen. Vanskelig å forklare, men smokk er blitt et must på mdma for meg og de jeg tar det med!
Morsomt lesing, hørtes digg ut å ta det ute i naturen, skal testes til sommeren!

Bra tips med smokken! Kan tenke meg at det ser passe idiot ut, men sykt lurt! Aldri tenkt på, og kan godt være jeg kjøper en haha, kjeven min løper jo løpsk når emma er på besøk
Hvorfor la noe så tåpelig som andres naivitet ødelegge en ellers fin tur? Kjør smukk!
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvorfor la noe så tåpelig som andres naivitet ødelegge en ellers fin tur? Kjør smukk!
Vis hele sitatet...
Det var noe sånt vi kom frem til og! Også var den genial å feste jointen i