Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4124
Hey er ute på revejakt og fikk nettopp vite at en dealer selge cannabis med kokain! Har aldri hørt om det før og lurer på om det er noen som har hørt noe lignende? Fikk vite dette av dealeren selv xD
Cannabis _MED_ kokain? Det høres ganske teit ut. Å røyke kokain (da tenker jeg på å lace jointen) har ihvertfall ikke gitt meg noen spesiell rus. Hvis du absolutt skal blande disse stoffene så er det bedre å fyre opp jointen og deretter ta seg noen heftige lisser..
Høres fullstendig feil ut og ikke et kjøp jeg noensinne ville gjort.
Bonghits med dryss funker, men er nokk ikke bra for kropp og sjel. "Ferdigblandet" cannabis hadde jeg styrt langt unna.

"Cannabismonopolet" hadde gitt mye kr i statskassa og fått bort flesteparten av langerne i Norge. Håper snart politikerene forstår at krigen mot narkotika allerede er tapt.
Sist endret av monoxide; 4. mars 2014 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Til TS: Hadde vært interessant å få høre gramprisen for noe slikt.. Hvis det i det hele tatt er reelt, så må det være en spesiell type som har kokt det i hop.
Høres rart ut at dealere selger den komboen. Han har sikkert noe spaca syntetisk drit oppi.
Ellers har jeg hørt av en kamerat som var på en stor fest at de la striper med kola i jonasen.
Han mener han fikk litt funk av det, men han styrte generelt unna da, så tok bare noen trekk for nysgjerrighetens skyld.

Ellers vet jeg lite. Ville selv aldri kjøpt det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
En fyr jeg kjente pleide å slikke sigarettene sine og rulle dem i koks.
Egyptisk Tempelkatt
Do not buy.

EDIT: Hvis du kjøper, kom gjerne med update eller triprapport.
Sist endret av AdonInformation; 5. mars 2014 kl. 02:48.
Trådstarter
Skal ikke kjøpe det med kokain Lurte bare på om det er sjeldent, noe jeg regnet med.
Dette kan være svært farlig ettersom det er to rusmiddler med svært motstridende effekter. Cannabis forteller at hjernen og mussklaturen skal slappe av, Kokain setter hjernen og mussklaturen i høygir og begge deler øker hjerterytmen. Jeg fraråder det på det sterkeste ettersom det kan få alvorlige konsekvenser for hjertet og hjernen din.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
En fyr jeg kjente pleide å slikke sigarettene sine og rulle dem i koks.
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg gjort med en kompis som sa «it's just for the taste». Uansett med linjer ved siden av, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det han sa. Artig rituale når man kommer i gang, dog.

Joint med crack kalles vel season spliff. Men cannabis med kokain hørtes tullete ut, og dealeren må ha røyka noe som gjorde ham enda mer tulling (men weed og coke sammen er en snål feeling, så kanskje han faktisk snakker sant). ;-)
Sist endret av tartaruga; 5. mars 2014 kl. 06:58.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Det er bullshit!

Jeg har skrevet det tidligere her på forumet og blir nødt å skrive det igjen.

Det er absolutt ingenting å tjene på å selge cannabis blandet med cola _FORDI AT_ cola er mye dyrere enn cannabis og denne "dealeren" vil gå i minus og det vil han ikke, en dealer vil tjene penger, det gjør han ved å selge varene hver for seg da de er i helt forskjellige pris klasser.

Jeg hadde flirt han dealern opp i trynet og funnet meg en ny dealer, det burde du og!
Bare tull om andre her sier, mesteparten av kokainen kommer uansett til og brenne opp.

Og røyke ren kokain er fullstending bortkastet da mesteparten brenner opp før du får noen effekt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av tartaruga Vis innlegg
Ja, det har jeg gjort med en kompis som sa «it's just for the taste». Uansett med linjer ved siden av, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det han sa. Artig rituale når man kommer i gang, dog.

Joint med crack kalles vel season spliff. Men cannabis med kokain hørtes tullete ut, og dealeren må ha røyka noe som gjorde ham enda mer tulling (men weed og coke sammen er en snål feeling, så kanskje han faktisk snakker sant). ;-)
Vis hele sitatet...
Han var ganske tulling
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Han var ganske tulling
Vis hele sitatet...
Han var faktisk skikkelig tulling, men det eminente sitatet hans vil jeg aldri glemme.

EDIT: Eller var det fyren du kjente som var tulling? Eller dealeren til TS? Litt vrient når du siterte hele posten min, men vi er vel uansett begge enige om at å røyke kokain er for tullinger.
Sist endret av tartaruga; 6. mars 2014 kl. 01:17.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg har bare sett folk røyke koks en gang og det fikk meg ikke særlig interessert i å prøve det selv. De sier at du får mye for pengene selv fra dårlige varer kontra å snorte det. Kanskje ingen jeg kjenner har prøvd god koks, men det er egentlig et relativt teit rusmiddel. Redosere hver halvtime? Sniffe-snoff-snaff? Stigmaet med sniffing? Vanskelig å få tak i gode varer til god pris? Nei, holder meg unna.
Eneste måten å få mest for pengene, er vel ikke å røyke det; ved å injesere det får du en kraftigere og kortere rus, dropping (oralt inntak) gir svakere og lengre rus. Sniffing er antagelig mest populært fordi det er enkelt, ikke trenger refill etter 1 min (for å sette det på spissen) og fremdeles gir det gode rushet man gjerne er på jakt etter. Når det er sagt, nevnte en bruker her at han pleide å blande seg en vin (cola, «cola» og portvin, om jeg ikke husker feil), noe jeg syntes hørtes supert ut, spesielt ettersom jeg aldri tar cola uten alkohol ved siden av, og man slipper refill (eller å bli aaaltfor tøff i maska).

Skal du røyke cola, velger du heller crack. Kraftig, kort rus(h).

Ønsker du god cola i Norge, kan du antagelig ikke bruke første dealer du treffer. Og videre vil det fremdeles bli dyrt.

Og selvsagt er cola noe dritt.