Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  171 13831
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Jeg powerlevla.

Co-op vs Ai - 3v3.

Alle går bot og pusher til win, du finisher games på 5 minutter. Visst du har begge XP boostene, så får du mellom 300-550 xp pr game.



Edit: http://www.youtube.com/watch?v=UItDeuM_DNM
Vis hele sitatet...
But....WHY?

Hvis du har litt erfaring levler du en account ved å kun bruke random 5v5s (PVP) og ikke noe jævla boosts som er betalt for med penger, på helt ok kort tid. Med erfaring mener jeg at du ikke er helt ny til mobas og dermed vil du vinne og snowballe de fleste games.

Hvis du derimot ikke har noen erfaring, så bør du følge samme oppskrift. Man lærer ikke av pve, man lærer av pvp. Og veien det tar til å bli lvl 30 er ingenting imot tiden det tar fra man dinger 30 til man bør begynne med ranked.

Alt for mange i ranked som tror de fortsatt spiller mot bots.

Hvorfor bli lvl 30 så fortest mulig uansett?
Sitat av bleh Vis innlegg
But....WHY?

Hvis du har litt erfaring levler du en account ved å kun bruke random 5v5s (PVP) og ikke noe jævla boosts som er betalt for med penger, på helt ok kort tid. Med erfaring mener jeg at du ikke er helt ny til mobas og dermed vil du vinne og snowballe de fleste games.

Hvis du derimot ikke har noen erfaring, så bør du følge samme oppskrift. Man lærer ikke av pve, man lærer av pvp. Og veien det tar til å bli lvl 30 er ingenting imot tiden det tar fra man dinger 30 til man bør begynne med ranked.

Alt for mange i ranked som tror de fortsatt spiller mot bots.

Hvorfor bli lvl 30 så fortest mulig uansett?
Vis hele sitatet...
Ro ned litt, nå. Jeg har 2 lvl 30 accounts fra før. Hadde vært kjedelig å brukt et par månder på det, ville det ikke? Ihvertfall når jeg kan gjøre det på 1 døgn.

Folk som ikke er lvl 30 enda bør ikke gjøre dette, for du mister all den erfaringen du faktisk trenger og lærer fra 1-30.
Sist endret av Kriis; 21. april 2013 kl. 15:18.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bleh Vis innlegg
Hvorfor bli lvl 30 så fortest mulig uansett?
Vis hele sitatet...
På smurfs kan det være smart mtp. T3 runes og Masteries, Litt mer customization og variert early game da.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Ro ned litt, nå. Jeg har 2 lvl 30 accounts fra før. Hadde vært kjedelig å brukt et par månder på det, ville det ikke? Ihvertfall når jeg kan gjøre det på 1 døgn.

Folk som ikke er lvl 30 enda bør ikke gjøre dette, for du mister all den erfaringen du faktisk trenger og lærer fra 1-30.
Vis hele sitatet...
Enig der, tenkte mest på folk som lager sin første account.
----------------------------------------------------------------------

Over til en annen ting jeg ofte tenker på når det kommer til LoL;

Hvorfor bruker folk penger på skins, dritt og datt?

Det er f2p, og helt ærlig er det f2w og, mtp at man kan farme IP og få alle champs. Så hvorfor bruker så mange masse cash på RP, som ikke har noe vettugt for seg i det hele tatt, utenom name change/server transfer?
Sist endret av bleh; 21. april 2013 kl. 18:02.
Sitat av bleh Vis innlegg
Enig der, tenkte mest på folk som lager sin første account.
----------------------------------------------------------------------

Over til en annen ting jeg ofte tenker på når det kommer til LoL;

Hvorfor bruker folk penger på skins, dritt og datt?

Det er f2p, og helt ærlig er det f2w og, mtp at man kan farme IP og få alle champs. Så hvorfor bruker så mange masse cash på RP, som ikke har noe vettugt for seg i det hele tatt, utenom name change/server transfer?
Vis hele sitatet...
Folk må jo bruke penger på akkurat det de vil? Og visst du skal kjøpe alle champsa med IP, tror jeg du må slutte jobben, ergo det koster mindre å kjøpe champs med RP

Helt personlig så kjøper jeg RP fordi jeg vet at det hjelper å holde oppe servere, og går til Riot som faktisk lager noe jeg liker.

Hvorfor skal man kjøpe spill når man kan laste dem ned fra bukta?..
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bleh Vis innlegg
Over til en annen ting jeg ofte tenker på når det kommer til LoL;

Hvorfor bruker folk penger på skins, dritt og datt?

Det er f2p, og helt ærlig er det f2w og, mtp at man kan farme IP og få alle champs. Så hvorfor bruker så mange masse cash på RP, som ikke har noe vettugt for seg i det hele tatt, utenom name change/server transfer?
Vis hele sitatet...
Bruker penger på League fordi jeg liker spillet og vil støtte Riot, dog jeg tror det er League som har dratt mest i lommeboka...
Sitat av bleh Vis innlegg
But....WHY?

Hvis du har litt erfaring levler du en account ved å kun bruke random 5v5s (PVP) og ikke noe jævla boosts som er betalt for med penger, på helt ok kort tid. Med erfaring mener jeg at du ikke er helt ny til mobas og dermed vil du vinne og snowballe de fleste games.

Hvis du derimot ikke har noen erfaring, så bør du følge samme oppskrift. Man lærer ikke av pve, man lærer av pvp. Og veien det tar til å bli lvl 30 er ingenting imot tiden det tar fra man dinger 30 til man bør begynne med ranked.

Alt for mange i ranked som tror de fortsatt spiller mot bots.

Hvorfor bli lvl 30 så fortest mulig uansett?
Vis hele sitatet...
Du vet. Det er bedre at vi som bare vil smurfe en acc gjør det på denne måten slik at de som er nye ikke får en veldig dårlig opplevelse av at smurf ødelegger deres game ( med tanke på skillls)
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av bleh Vis innlegg

Hvorfor bruker folk penger på skins, dritt og datt?

Det er f2p, og helt ærlig er det f2w og, mtp at man kan farme IP og få alle champs. Så hvorfor bruker så mange masse cash på RP, som ikke har noe vettugt for seg i det hele tatt, utenom name change/server transfer?
Vis hele sitatet...
Fordi skins er kule å ha, man skiller seg ut og får litt ekstra oppmerksomhet. Det koster vel 400 kroner for 10k RP, og da får man kjøpt mange skins. Jeg har skin på så og si alle champs jeg spiller, mest for moro skyld.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Fordi skins er kule å ha, man skiller seg ut og får litt ekstra oppmerksomhet. Det koster vel 400 kroner for 10k RP, og da får man kjøpt mange skins. Jeg har skin på så og si alle champs jeg spiller, mest for moro skyld.
Vis hele sitatet...
Uff, jeg har kjøpt 10k rp 2 ganger +++++ (((
▼ ... over en måned senere ... ▼
Minner om at TPA skins er ute

Btw så funker Nunu jævlig greit i junglen akkurat nå!
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Nunu + Ez bot funker også veldig bra. Meg og duo'en min eier med dette.
ArbeidsledigProletar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Nunu + Ez bot funker også veldig bra. Meg og duo'en min eier med dette.
Vis hele sitatet...
Nunu sin boiling blood eller hva den heter funker jo med ALT som bruker auto-attack.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nunu sin boiling blood eller hva den heter funker jo med ALT som bruker auto-attack.
Vis hele sitatet...
*Blood boil

Og ja, den ene abilitien gjør det, men han er ikke alltid det optimale valget, men han funker med det meste.
Spørsmål! Når man går fra bronze til Silver. Er det mulig å dette ned igjen bronze da? ü
Sitat av Snom Vis innlegg
Spørsmål! Når man går fra bronze til Silver. Er det mulig å dette ned igjen bronze da? ü
Vis hele sitatet...
Kun dersom du er silver 5 og er inaktiv i to uker. Ellers enn det kan du tape så mye du vil uten å dette ned
Sitat av MBTI Vis innlegg
Kun dersom du er silver 5 og er inaktiv i to uker. Ellers enn det kan du tape så mye du vil uten å dette ned
Vis hele sitatet...
Fint å høre! Kommet i en sikkelig dårlig loosing streak. evt "ELO hell"
ArbeidsledigProletar
Sitat av Snom Vis innlegg
Fint å høre! Kommet i en sikkelig dårlig loosing streak. evt "ELO hell"
Vis hele sitatet...
Bull. Denne videoen er alt for sann.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Er bare å adde meg "NoZin" Silver 3 så er ikke noe god
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Nunu + Ez bot funker også veldig bra. Meg og duo'en min eier med dette.
Vis hele sitatet...
BLUE EZREAL OP
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Erlendman Vis innlegg
BLUE EZREAL OP
Vis hele sitatet...
Det mest irriterende på hele spillet, du er UMULIG å komme seg bort etter jævelen har får Iceborn. -.-

EDIT: Hvis du blir hitta en gang.
Sist endret av ArtOfHacking; 26. mai 2013 kl. 13:56.
Hey ! jeg trenger en duo partner på euw snart up for promotion B5 D: add meg hvis du vil game ! Spiller så og si hele tiden add; Rezoluti0n for ranked's (euw)

Kan også sende PM
Sist endret av Restazy; 26. mai 2013 kl. 17:48.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i.imgur.com/f03rsGr.jpg


For en gangs skyld er det jeg som carrier i ranked!
10 wins på rad, det siste vinnet er ikke med på bildet