Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 11926
nff.hidden er oppe å går på EFNet. Men jeg har problemer med å starte spillet. Har fulgt innstrukser til punk og prikke, men når jeg skal starte spiller ifra Steam så jobber den litt, men får alldri opp selve spillet (eller konsollen om du vil). Noen som har samme problemet og vet om en løsning? Til info. så har jeg sett gjennom forumet på spillsiden.
høres ut som en knall bra mod. En av grunnene til at jeg kjøpte hl2 i begynnelse var at jeg visste det ville komme en bunch med fete mods
Denne moden er dritbra - hadde vært sykt bra hvis noen hadde klart å lage en server her så vi NFF kunne tatt noen spill!


Edit: Jeg foreslår PS: On | Random: On

Så kan alle være hidden - ikke bare meg Neida.. hehe
Sist endret av Coldfire; 16. april 2007 kl. 17:12.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som spiller nå for tida?
Liker å "slappe av" litt om kvelden etter eksamensregning
Har og en TS-server om noen får behov for å kjefte ned hverandre.
Jeg spiller når jeg finner folk og spille med - som som oftest blir klanen min fra CS:S
jeg bare spiller jeg jeg! stalkyard er den beste banen! ihvertfall jeg syntes det da! de som ikke ha prøvd dette, last ned! det er konge!
Er enig... er et fantastisk bra spill, med tanke på spenningen og selve storylinen. Jeg må inrømme at jeg så hidden bedre når jeg fikk nytt skjermkort
Faen hater den stygge banen i kloakken, suger så hardt å være Hidden på den.. Digger warehouse da.. ^^
Den banen er det jo aller best å være hidden på da. Savner det spillet så sinnsykt, men får jo pokker meg ikke noe stabilt nok nett her i militæret til å spille det da
Håper jeg får spilt det igjen snart.
blir uten spillet i hele sommer nå (og alle andre spill )
setter att datan på hybeln. Men skal oppgradere fra geforce 6600gt til et 8800gtx i aug .
"satser på jeg stikker hardere med kniven da gitt!"

Regner med dere har fått med dere at det er sabla vanskelig å se the hidden i skitfylla hva?
Kan jeg spille dette spillet uten HL2? Jeg har CS:S, den har jo sourceenginen, det er vel alt som trengs?
Ost2k: Nei, du må ha HL2 eller HL2: Deathmatch
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Blir det noe mer spilling eller? Nå har jeg fått ned modden, og det virker som jeg er et naturtalent. Dere kommer til å bli lettheid
Har det fortsatt liggende jeg, vi må spille dette og gmod10!
Sikkerhetsklarert
Må man ha orginal versjon av HL2, fungerer ikke med crack?
Sitat av Pjukern
Må man ha orginal versjon av HL2, fungerer ikke med crack?
Vis hele sitatet...
Steam er et relativt avansert system når det gjelder å motvirke piratvirksomhet. Så crack vil nok neppe hjelpe deg stort her nei... Du trenger vel enten Half-Life 2 eller Counter Strike: Source for å spille det ville jeg tro. Det koster $20 på steam store, det burde ikke være til å sulte av...

EDIT:
Sitat av flexd
Har det fortsatt liggende jeg, vi må spille dette og gmod10!
Vis hele sitatet...
gmod 10 er jeg med på
Sist endret av simdal; 5. juni 2007 kl. 15:28.
Sitat av simdal
Du trenger vel enten Half-Life 2 eller Counter Strike: Source for å spille det ville jeg tro.
Vis hele sitatet...
Du må ha Half-Life 2 eller Half-Life 2: Deatmatch.

Edit: HL2: Deathmatch koster bare $9.95, og da kan du spille Hidden, men vil absolutt anbefale å kjøpe HL2 da
Sist endret av jonarnev; 5. juni 2007 kl. 15:34.
Sitat av jonarnev
Du må ha Half-Life 2 eller Half-Life 2: Deatmatch.
Vis hele sitatet...
Der har du det... og Half-Life 2 koster snaue $20 på Steam store
Sikkerhetsklarert
Sitat av simdal
Steam er et relativt avansert system når det gjelder å motvirke piratvirksomhet. Så crack vil nok neppe hjelpe deg stort her nei... Du trenger vel enten Half-Life 2 eller Counter Strike: Source for å spille det ville jeg tro. Det koster $20 på steam store, det burde ikke være til å sulte av...

EDIT:


gmod 10 er jeg med på
Vis hele sitatet...
Ok hl2:episode one fungerte hvertfall fint cracket.. er det kun modsene som ikke fungerer på crack.. rart da mods er jo freeware..
Sitat av Pjukern
Ok hl2:episode one fungerte hvertfall fint cracket.. er det kun modsene som ikke fungerer på crack.. rart da mods er jo freeware..
Vis hele sitatet...
Nei jeg tenkte på Half-Life 2 jeg
Sitat av Pjukern
Ok hl2:episode one fungerte hvertfall fint cracket.. er det kun modsene som ikke fungerer på crack.. rart da mods er jo freeware..
Vis hele sitatet...
Du må forstå det at det er to vidt forskjellige ting å cracke et singleplayerspill og et multiplayerspill. Særling når multiplayeren går igjennom et system som steam.
Jeg spilte Gmod på internett med PacSteam, bør det da ikke gå ann å spille The Hidden på internett med PacSteam? :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sikkerhetsklarert
Da er det hvertfall kjøpt og betalt. Så hvis det fortsatt er noen her som spiller dette innimellom så si ifra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Da ble jeg litt gira på å starte å spille denne modifikasjonen igjen, og jeg har satt opp en server vi kan spille på.

The Hidden : Source 4a kan lastes ned her: http://taligari.lincoln.ac.uk/fun/HSB4a-full.exe.
Kjør denne bug fixen (VIKTIG!): http://forum.hidden-source.com/showthread.php?t=7828.
IRC-kanalen dere må komme å henge på: #nFF.latest
The Hidden serveren: hidden.hoeggen.net eller 85.196.81.154

Håper vi kan bli en del som spiller dette i ny og ned igjen.
Sitat av voldern
Da ble jeg litt gira på å starte å spille denne modifikasjonen igjen, og jeg har satt opp en server vi kan spille på.

The Hidden : Source 4a kan lastes ned her: http://taligari.lincoln.ac.uk/fun/HSB4a-full.exe.
Kjør denne bug fixen (VIKTIG!): http://forum.hidden-source.com/showthread.php?t=7828.
IRC-kanalen dere må komme å henge på: #nFF.latest
The Hidden serveren: hidden.hoeggen.net eller 85.196.81.154

Håper vi kan bli en del som spiller dette i ny og ned igjen.
Vis hele sitatet...
Joiner i kveld voldern! Skal bli morrosamt, men har ikke prøvd det noe særlig da... men vi får se!
Jeg er med (10tegn)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Eg er også med!!!11oneone
Er med jeg også! Når hadde dere tenkt å spille?

Voldern: Angående de ekstratingene du skrev om; går det ikke ann å joine serveren din med "Hidden: Source Beta 4" ?
Sist endret av Cappuman; 21. juli 2007 kl. 20:42.
Ooh, jeg er klar, må bare lasta ned steam og alt sånn stash igjen.
Jeg blir med! Nå som det er server å greier Trenger å installere det, og fikse alt sånt.
Kan med en gang nevne at jeg sikkert er super nabb i det, er bare semigod i cs.
Sitat av cappuman
Er med jeg også! Når hadde dere tenkt å spille?

Voldern: Angående de ekstratingene du skrev om; går det ikke ann å joine serveren din med "Hidden: Source Beta 4" ?
Vis hele sitatet...
Kom på IRC kanalen vår på #nff.latest @ EFnet, det er der vi blir enige om når vi skal spille. Når det kommer til det siste spørsmålet ditt må du nesten omformulere deg, for nå skjønte jeg ikke bæra.

Vi var 6-7 stk som spilte i dag, det var veldig morsomt. Flere av de som spilte på serveren var randoms som bare joina når vi var 3-4 nFFere som spilte.
HEFTIG Dette må så sinnsykt testes!
http://www.youtube.com/watch?v=i-2K7l1cAfM

Så kult ut Får prøve å se om jeg husker steam-passordet mitt da
Sist endret av Viivii; 24. juli 2007 kl. 02:51.
noen som vil spille? NÅ? jeg er inne på servern/server lista og venter på flere nff'ere
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Damn, nå fikk jeg lyst til å spille Hidden igjen

legg meg til som friend på Steam om du vil spille: Willy wonka
Sist endret av Bob Saget; 14. januar 2008 kl. 13:52.
Nå som de fleste antageligvis har plantet seg foran skjermen for kvelden, så vil jeg bumpe denne igjen.
Noen som vil joine på en Hidden match?
Høres fett ut Holder på å laste ned nå, så skal jeg se om jeg kan bli med.
Jeg kan sikkert bli med en runde eller to.
Som sagt, så bare legg meg til som friend i Steam, så kan vi avtale der.
Steam id: Willy wonka
Ser bra ut Dette skal testes!
Sooo, noen som er med?
spilte det før, det kan bli veldig spennende :P
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller dette? Begynte å spille igår og er blitt skikkelig hekta. Dritskummelt å være 1 eller 2 mot The Hidden. Spesielt taunts, det er helt jævlig. Begynner å bli god som Hidden, men det er vanskelig spesielt mot 9 stk som sitter i et hjørne og camper