Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2447
Jeg prøvde å søke, men fant ingen tråd om dette på forumet.

Artikkel i Gudbrandsdølen Dagningen i dag.


Jeg er klar over at dette primært er et diskusjonsforum, men jeg mener det er på sin plass å opplyse folk om dette da det er den første og eneste gangen jeg har sett detaljerte bilder av de beryktede PMMA pillene.

(om en moderator vil forandre tittelen til "Beslagla 500 PMMA piller i Lillehammer" så hadde det vært fint.)
Sist endret av Lonnie Mack; 6. juni 2011 kl. 18:06.
Hadde vært kjekt å vite hva slags merke det er for de som driver med knips da, har du noe info på det?
I følge artikkelen ser det ut som en rosa rolex, det ligger jo bilder der.
En av de få gangene jeg faktisk blir glad av å høre om store narkotikabeslag. Vær obs folkens dette begynner å bli skummelt, kjøp EZ test kit og ikke kjøp fra folk dere ikke stoler på!
Digital nomade
trippy's Avatar
Ez kit er et must hvis man knipser, 12 euro er ikke en dritt i forhold til å få i seg noe som man virkelig ikke vil ha i seg!
Noen som har prøvd de?
jepp, hvis det er de rosa rolexa eller Mc=^2 eller hva enn den formelen til einsten var, så futter de som bare pokker
det der er nok "fake" rolex, de rolex som har vert for en stund siden, både rosa og blå har gitt et fint svart/lilla resultat på ez testen, og ingen ting å si på funken, men rolex er vell et de mest brukte knips "merkene" så man vet alldri mer eller mindre man ez tester

stay safe!

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26085
Sitat av påtur88 Vis innlegg
jepp, hvis det er de rosa rolexa eller Mc=^2 eller hva enn den formelen til einsten var, så futter de som bare pokker
Vis hele sitatet...
Selv om begge var rosa så er det ikke no vits å dra de E=Mc2'ene inn i den saken her.
Har selv testa Rolexene fra Oslo-området med marquis og robadope, og det var ikke noe som tilsa at det er no dritt med de pillene i hvertfall.. Bare synd det ikke er fler igjen av dem eller E=mc2'ene..
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Har selv testa Rolexene fra Oslo-området med marquis og robadope, og det var ikke noe som tilsa at det er no dritt med de pillene i hvertfall.. Bare synd det ikke er fler igjen av dem eller E=mc2'ene..
Vis hele sitatet...
Da er det vel mest sannsynlig snakk om 2 forskj. batches. Eller så er det gjort en alvorlig feil hos Lillehammer politiet.

Uansett smart for folk å styre unna rosa rolex til det er oppklart
er PMMA så farlig som myndigheter og aviser skal ha det til da? er vel bare snakk om rett dosering ?;P
selv har jeg ikke tatt knips på snart et tiår, så har ingen planer om å ta noe PMMA heller.
men erfaringsmessig så blir jo alt nytt presentert som "dødsdop" av aviser og myndigheter hvis noen få dør?
Sitat av technot Vis innlegg
er PMMA så farlig som myndigheter og aviser skal ha det til da? er vel bare snakk om rett dosering ?;P
selv har jeg ikke tatt knips på snart et tiår, så har ingen planer om å ta noe PMMA heller.
men erfaringsmessig så blir jo alt nytt presentert som "dødsdop" av aviser og myndigheter hvis noen få dør?
Vis hele sitatet...
PMMA er faktisk ekstremt uforutsigbart. Sensitive kan få alvorlige problemer og verste fall dø på doser andre knapt merker. Uansett så selges det jo ikke som PMMA, men knips. Man får ikke samme effekt mtp. serotoninutslipp som mdma og folk hiver innpå i håp om mer form.