Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6228
Fikk meg igår 2 gram mdma pulver for 3000 spenn. den har en helt normal pulverform, med enkelte klumper i seg. Er det sånn at er det i klumpene det er best virkemiddel, akkurat som i heroin at det løse pulveret er mest sannsyneligvis det med mest buff-ratio ? Hvis ja, så knuser jeg alt sammen, for bedre forståelse av styrke på stoffet.

Det lukter svakt lakris... Er det normalt?
Kan ikke si jeg vet mye om dette, annet enn at jeg har lest en del på forumet her om MDMA. Det eneste jeg kan si, er, man kan aldri være helt sikker på hva man har fått, selv om det er stor sjanse for at det er rent MDMA, med tanke på at du fikk det i pulverform. Vil derfor anbefale deg å kjøpe deg en test-kit for å finne ut hva du har fått. http://www.eztest.com/shop/products.php

Håper det hjalp
Du kan eventuelt poste et bilde. Hvis det er krystaller har de en ganske distinkt form som er lett å avsløre fra standard bøff.
heroline: Det spekuleres at det er methylone (med en touch av speed) i den sorten som lukter lakris. Den er ihvertfall ikke ren, og vil ikke gi deg den samme peaken, men den funker definitivt og har ikke en alt for alvorlig nedtur... Eneste minuset er at det mest sannsynlig ikke er ren MDMA, eller MDMA i det hele tatt.
Er all mdma krystaller?
Sist endret av Quetzalcoatl; 21. oktober 2010 kl. 15:02.
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Er all mdma krystaller?
Vis hele sitatet...
I 100% ren form ja, men krystallene knuses ofte for å spare på volum og/eller blande det ut/putte i xtc-piller. Hvis du får det i krystall-form har du enten gode kontakter som er i direkte kontakt med kjemiker, eller så kan du ha en god porsjon flaks.
kan poste bilde, det er pulver, ikke krystaller

http://img254.imageshack.us/img254/7928/img0031kn.th.jpg

http://img259.imageshack.us/slidesho...d=img0030u.jpg

det smaker som noe jeg ikke vil ha i munnen

tenkte jeg skal snorte 100mg med en venn i morgen, og hvis det ikke virker prøve 100mg til ca 30 min senere.

er det god funk på 100mg skal jeg jammen teste denne i armen med 0.05

tar folk vanligvis mdma pulver oralt via kapsel/rizla eller i nesa?
Sist endret av heroline; 21. oktober 2010 kl. 15:26.
heroline: Ikke nål den, har hørt om noen som har hatt problemer med synet en stund etter å ha skutt den.
kan både methylone å mdma snortes?
Methylone og mdma smeller bra når du tar det i nesa, begynner å virke etter sånn ca 10 minutter på meg. Tror kanskje det er methylone du sitter med. "Nest best" etter md-x familien hvis man tenker på likheter i rusopplevelsen, av det jeg har prøvd. Start med 100mg En kompis dro 800mg methylone rakt opp i nesa på en gang, han ble rimelig ute, men storkoste seg. Det hadde vært altfor mye for meg.
Sist endret av Wisternoff; 21. oktober 2010 kl. 18:52.
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Methylone og mdma smeller bra når du tar det i nesa, begynner å virke etter sånn ca 10 minutter på meg. Tror kanskje det er methylone du sitter med. "Nest best" etter md-x familien hvis man tenker på likheter i rusopplevelsen, av det jeg har prøvd. Start med 100mg En kompis dro 800mg methylone rakt opp i nesa på en gang, han ble rimelig ute, men storkoste seg. Det hadde vært altfor mye for meg.
Vis hele sitatet...
æsj, det må da være mye pulver og trekke opp i nesa. hvordan er methylone i åra? blablablafarlige stoffa blanda i.. blalba, men HVIS det ikke var buffa med noe farlig

Sitat av Rottegift Vis innlegg
heroline: Ikke nål den, har hørt om noen som har hatt problemer med synet en stund etter å ha skutt den.
Vis hele sitatet...
tror du det kommer av urenheter i stofffet?
ikke meningen og spore av tråden noe, men 2 gram for 3000.- spenn? er ikke det steike dyrt for mdma ?
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
ikke meningen og spore av tråden noe, men 2 gram for 3000.- spenn? er ikke det steike dyrt for mdma ?
Vis hele sitatet...
ja, selv har jeg fått mdma for 900 kr grammet, dvs 1800 for 2'ern, og detta var meget gode saker syntes jeg, men det varierer jo fra dealer til dealer og hvor henn i landet du befinner deg. I amsterdam fikk et par kompiser meget potent mdma til 400 kr grammet, sier dem ihvertfall
heroline: Jeg aner ikke hvordan methylone er i åra for jeg har aldri brukt spøyter, synes det er totalt skada å bruke.

Men jeg tror det er veldig skadelig for åra. Methylone svir noe vakent i nesa, mener jeg har lest at folk får magesår i løpet av kort tid ved å droppe det. Tror methylone er noe man bør ta veldig sjeldent for å spare kroppen.
Sitat av Kastrup Vis innlegg
ja, selv har jeg fått mdma for 900 kr grammet, dvs 1800 for 2'ern, og detta var meget gode saker syntes jeg, men det varierer jo fra dealer til dealer og hvor henn i landet du befinner deg. I amsterdam fikk et par kompiser meget potent mdma til 400 kr grammet, sier dem ihvertfall
Vis hele sitatet...

jeg beklager, tror jeg har misforstått litt her
trodde at mdma var \ er extacy.
bruker ikke ex selv, men har hørt at prisene der er myyye lavere, typ 200.- eller noe.
trodde derfor at noen bare hadde pulverisert tablettene, og solgt dette videre for en noe dyrere sum.

snakker vi om samme stoff her egentlig, eller er jeg på villspor?
Ecstasy er egentlig betegnelsen på forskjellige typer piller som inneholder stoffet MDMA. Nå til dags kan de inneholde alt mulig annet, så man kan ikke uten videre gå ut ifra at de utelukkende inneholder MDMA (eller inneholder det i det hele tatt).

Generelt er det jo uansvarlig å innta noe man ikke vet hva er, så derfor bør man kjøpe f.eks. et EZ-test-kit som reagerer på forskjellige stoffer. Ren MDMA, helst i krystallform mht. identifikasjon, er ideelt hvis det er det man er ute etter.
Sist endret av Dodecha; 21. oktober 2010 kl. 23:21.
Mdma er det stoffet de fleste helst vil ha i ecstasyen sin. Ecstasy er nå om dagen bare en fellesbetegnelse på en pille som kan inneholde hva som helst, de selger tilogmed ecstasy som ikke gir brukeren et fnugg effekt, rein bøff! Når ecstasy først kom på markedet for mange år siden inneholdt alle pillene etter hva jeg vet mdma, nå om dagen aner man ikke hva pillen inneholder med mindre kan har ez-test.

Når han sier han har fått mdma for 900kr grammet mener han at han har fått mdma i ren form, som ikke er stappet i en pille eller som ikke har rukket å bli stappet enda. Det kan jo faktisk tenkes at de har gitt han knust ecstasy som bare inneholdt mdma og bindestoffer. Hvis det er tilfelle er han egentlig blitt lurt da det ikke er ren mdma, men mdma med bindestoffer.

I Norge ligger prisen på en ecstasy tablett på mellom 100-200kr til vanlig og om den inneholder mdma er ønsket dose rundt 100mg hos de fleste, tipper jeg. Det er vanlig å blande inn amfetaminer for å gjøre brukeren oppkvikket da man kan bli ganske så "slækk" av mdma. 2c-b alene er også veldig vanlig å få i ecstasy. Man kan også få piperaziner og giftige amfetaminer, noe man ikke vil ha i seg i det hele tatt. En hel del andre stoffer som er funnet i ecstasytabletter.

Afasar kom meg i forkjøpet med et kort og greit svar.
takker gutta (jenter?)
en lærer noe for hver dag ja
Minner igjen om at det er PMMA ute å går om dagen, og at det selges som MDMA/MDA etc. Test alt og begynn med kjempesmå doser, om man i det hele tatt skal ta noe man ikke er 100% sikker på. Ikke injiser dette pulveret, heroline! Du sier det lukter som noe du "ikke vil ha i munnen", men du vurderer seriøst å sette det rett i blodet? Det kan være hva som helst, blandet ut med hva som helst. Just dont.
Det spekuleres i enkelte kretser om det kan være PMMA i en type som lukter lett av salmiakk/lakris. Nesten hvitt pulver med ett hint av gult. Omtales antagelig som både pepper og knips.

Fullt utslag på Simon-reagens, ingen utslag eller svakt orange på Marquis. Kan kanskje være methylone men den skulle vel blitt mer gul på Marquis og så vidt jeg forstår later effekten ikke til å stemme helt.
Sitat av UrFucked Vis innlegg
Har en pose med amf som er buffet ut med PMMA. Pulveret har en svak gul/eggehvite farge, å det har ganske kraftig lukt som for meg, minner om ether/salmiakk. Og det er litt fuktig.
Vis hele sitatet...
Ingen amfetamin eller lukt av eter i den jeg tenkte på, men det kan altså virke som om det er all grunn til å være skeptisk til det som måtte lukte av salmiakk i disse dager
Har vært borti mdma krystaller i det siste som også har lukta svakt lakris. Testet på ez-test, marquis, oppførte seg som den skulle.. lilla>mørklilla>nesten sort med litt bobler. Funka også akkurat som den skulle. Jeg trodde lakris lukta oppsto pga dårlig distillering/aceton vasking av krystallene da safrol i utgangspunktet lukter lakris, men mulig jeg er helt på jordet her
Mye som lukter lakris ute å går tydeligvis! Pass på folkens :P
Off topic:
Her i England koster 2 gram med ren mdma 800 spenn
Svakt lyseblå krystaller
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Off topic:
Her i England koster 2 gram med ren mdma 800 spenn
Svakt lyseblå krystaller
Vis hele sitatet...
Fikk med meg at de ville ha 65 pund per gram på en av klubbene for ikke så lenge siden. Blir vel omtrent som i gamlelandet, det.

For øvrig har jeg hørt om krystaller som også lukter lakris, men det skal være tydelige krystaller - ikke noe offwhite pulver slik det er snakk om her.

Skjønner ikke hvorfor ikke kripos går ut med en beskrivelse av det som er beslaglagt og identifisert som PMMA.