Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 6601
Heisann.

Etter flere lange og harde diskusjoner med flere kamerater ang. å bli mest fjern av og røyke hasj, så må jeg si at jeg ikke har blitt noe smartere :P

vi røyker kun bonger. lite vannpiper.
så spm her er vell egentlig, åssen blir man mest mulig skeiv/høy/fjern av og røyke?

tenker da på hasj som er av standar kvalitet.

åssen vi mekker: 1 cigarett ca 05g hasj.

takker for svar
Mener du hvordan du røyker, eller hvordan du mekker?
"Hvordan bli mettest mulig på 1 pizza" ?
Åssen blir man mest påvirket av hasj ved og røyke det?
har selv røkt hasj i flere år, men som sagt har røkt nesten KUN bonge og bøtte..
Vel, fyr hasjen i en is-bong og hold røyken inne lenge.
Finnes vel ikke noe magisk metode.

Jeg lurer på hvordan disse "lange og harde diskusjonene" hørtes ut.
Sist endret av Cyberblack; 29. november 2009 kl. 07:18.
har prøvd forskjellige frost bonger og :P

nei det er da sånne diskusjoner som kommer opp når man er en liten vennegjeng som fyrer sammen da.. så begynner vi og diskutere åssen man blir mest påvirket av denne hasjen vi røyker :P
Det som regel er en uting er å trekke så hardt som man klarer, da "svies" mekket og alt smaker ganske uggent.
Jeg personlig blir mye fjernere når jeg trekker mange kontrolerte lette trekk, enn når jeg bare tømmer hele brønna på kortest mulig tid. Tror nesten gloa blir for varm å dermed "forsvinner" litt av virkestoffet. For all del, spark meg om jeg har feil her, det er kun egen konklusjon og har dermed ingen fakta eller kilder ved min side.
ta shottere..eller ta mange trekk før du inhalerer..
vaporizer! får den rene røyken fra kun hasjen, og ik no tobakk.. thc'en blir da også mer konsentrert tror jeg (virker jo logisk) GOOGLE IT!
Drit i tobakken, fyr løs på reint mekk med en gassbrenner/Crème brûlée brenner i en vannbong. Dette er det beste tipset jeg kan komme med hvis dere insisterer på å røyke det. Ellers så kan dere gyve løs på kakao, men da skal du virkelig få oppleve en tur til merkur og tilbake
Sitat av Malice Vis innlegg
Det som regel er en uting er å trekke så hardt som man klarer, da "svies" mekket og alt smaker ganske uggent.
Jeg personlig blir mye fjernere når jeg trekker mange kontrolerte lette trekk, enn når jeg bare tømmer hele brønna på kortest mulig tid. Tror nesten gloa blir for varm å dermed "forsvinner" litt av virkestoffet. For all del, spark meg om jeg har feil her, det er kun egen konklusjon og har dermed ingen fakta eller kilder ved min side.
Vis hele sitatet...
Har ingen fakta til å backe det opp sjøl, men er veldig enig. Svir man en brønn skikkelig, spesielt om det er weed det er snakk om, blir det bare tom røyk til nestemann. Ingen smak, lite funk.

Til trådstarter: skaff bedre hasj, og mekk med mindre tobakk.
Sist endret av Norsmurf; 29. november 2009 kl. 12:54.
http://www.youtube.com/watch?v=RhEGp7aD-qA

Lyspærevaporizer. Få den skikkelig tett. Bruker mye mindre. "Highen" er dog litt annerledes. Jeg liker den bedre. Klarere i hodet.

En kan jo selvfølgelig også skaffe seg en ordentlig vaporizer men de koster altfor mye.
Sist endret av Stratops; 29. november 2009 kl. 13:15.
Har hatt kakao med 0,7 g hasj i. Og 1 1/2 Brownie i amster. ukjent menge hasj, men det skulle holde med en. Ble ikke litt skev på neon av de. Andre som har problem med å ikke bli skev ved oralt inntak av hasj?
kakene i amster er som oftest bare mellom 03-05 g per kakebit. Når du ser at klassiske indiske cannabis drikker har opp til 15 g er det jo logisk at små fliser vil gi minimal effekt.
Du blir ikke mer fjern, du blir mer innrøket.

Det holder med et par joints. Selv, da jeg røket så foretrakk jeg joints, da det er lettere å holde styr på, og man slipper knarkereffekten av å sutte på colaflaske med folie. Man blir ikke mer fjern av å oppføre seg som en knarker.
takker for svar. har kommet frem til at jeg kansje bare røyker for ofte, og som folk kaller det er jeg vell kansje begynnt og bli litt innrøkt, så jeg tror jeg skal heller prøve og dempe ned røykingen.

her for en stund siden sonet jeg 62 dager, da gadd jeg ikke røyke hasj med de som røykte i fengselet fordi da hadde jeg fått så mye lengre straff. jeg husker de 3 tette pipene jeg tok når jeg kom hjem den første dagen. det er sånn skeiv jeg liker og bli, derfor tenker jeg at jeg skal prøve og kutte mye ned.

men tusentakk for masse raske svar. knall bra forum

Cheeers
fremgangsmåte på kakao anyone?
du bare maler opp stasjet i melken??
For å få mest mulig effekt av sakene må du gjøre følgende:
Ikke røyk på to uker (og da mener jeg HELT pause).
Kjøp noe godsaker og lag skakkao. (ikke lag stor mengde, men konsentrert)
Drikk skakkaoen på tom mage og vent en halv time. Spis deg mett.

Da tenker jeg du får mest mulig effekt. Lykke til og ikke overgjør det.

Husk at det er noe som heter overdose.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=51101
Sitat av Equipoise. Vis innlegg
...vi røyker kun bonger. lite vannpiper...
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på en bong og en vannpipe?
forskjellen er vell at i en vannpipe blir røyken litt mildere og trekke ned. men i en bonge, also en pipe uten vann i er litt hardere og trekke skjlnner? eller skal jeg legge ut noen bilder? :P
-----------------------------------------------------


Sitat av utidetfri Vis innlegg
For å få mest mulig effekt av sakene må du gjøre følgende:
Ikke røyk på to uker (og da mener jeg HELT pause).
Kjøp noe godsaker og lag skakkao. (ikke lag stor mengde, men konsentrert)
Drikk skakkaoen på tom mage og vent en halv time. Spis deg mett.

Da tenker jeg du får mest mulig effekt. Lykke til og ikke overgjør det.

Husk at det er noe som heter overdose.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=51101
Vis hele sitatet...
knall tips.. takker

btw. jeg er nettopp flyttet tilbake til bergen, har bodd i oslo en stund. og har lite kontakter her i bergen fortiden. så det eneste jeg får tak i er vell helt grei standar. skulle vert lettere og finne dealere :P går ikke i nygårdsparken for og handle noe, gjorde det en del før når jeg tok mye party dop. men det er det slutt på..
Sist endret av Equipoise.; 29. november 2009 kl. 18:03.
stå på henda inntil en vegg så du er opp ned og få en kompis til og fyre bongen til deg ;D det gjør nok susen
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Hva er forskjellen på en bong og en vannpipe?
Vis hele sitatet...
Det blir vell kickeren/choken. Eventuellt også vann og at vannpipa er designet for max filtering.
Sitat av mishka Vis innlegg
ta shottere..eller ta mange trekk før du inhalerer..
Vis hele sitatet...
Hvordan tar du mange trekk uten å inhalere?
Jeg forstår det som at mishka mener at du fyller bongen til du ikke orker mer, ikke slipper choken, fyller mer, ikke slippe choken, fylle mer etc (mange trekk) hvorpå du slipper choken og inhalerer alt. Forøvrig synes jeg threaden her var litt merkelig. Om dere røyker på tørrbong og føler at dere ikke blir fjerne nok så er det muligens en ide å prøve å finne noen bedre kontakter.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Equipoise. Vis innlegg
Etter flere lange og harde diskusjoner
Vis hele sitatet...
http://i114.photobucket.com/albums/n254/faustus777/TheOffice-ThatsWhatSheSaid-Michael.jpg

Men anyways, bare ta en stor hit og hold røyken inne til du nesten svimer av. (ikke bokstavelig talt, vær forsiktig! ) Da blir man rimelig fjern.
Sitat av Acid00 Vis innlegg
stå på henda inntil en vegg så du er opp ned og få en kompis til og fyre bongen til deg ;D det gjør nok susen
Vis hele sitatet...
Sitat av lex123 Vis innlegg
bare ta en stor hit og hold røyken inne til du nesten svimer av. (ikke bokstavelig talt, vær forsiktig! ) Da blir man rimelig fjern.
Vis hele sitatet...
Stå på hender, og holde røyken inn til man nesten svimer av? Det burde vel funke .
Sitat av knuffik Vis innlegg
Stå på hender, og holde røyken inn til man nesten svimer av? Det burde vel funke .
Vis hele sitatet...
Stå på hender TIL du svimer av. Lover deg du er bra fjern når du våkner opp.
hva er dealen med å nekte hjernen oksygen for å tro man blir mer fjern?

Prøv å hold pusten til du nesten svimer av uten å trekke først, du blir ganske dizzy da også.
Å holde røyken inne i mer enn 5 sek(som tydligvis er til du nesten svimer av) gjør deg om mulig mer fjern. Mesteparten av THC'en og det andre snackset har i midlertid absorbert seg i lungene dine innen den tid. Ergo: det er oksygenmangel og de store mengdene med glodhete røykpartikler som brenner lungene dine som gjør deg mer "fjern". Ikke nødvendigvis flertallet av de aktive virkemidlene i cannabisen.

Spar heller på lungene.
Trekk deg ei bøtte! Presser 1 1/2 literflaske røyk rett nedi lungene. Da blir du stein
Sist endret av n00bjævel; 1. desember 2009 kl. 23:40.
Personlig har jeg erfaringer med å sitte i bil og røyke, hvor den passive røyken muligens spiller litt inn. Etter øktene føler jeg meg som regel en smule mer fjern enn 'vanlig'
Kjøp en god bong. Ta et stort hit.
Nei, det hjelper ikke å holde det inne lenge. (Det er litt placebo og en stor grad av liten oksygentilførsel til hodet)
Kjøp en bong hvor hullet til røyken ikke er så stort, slik at du kan trekke flere små trekk ned før du puster ut.
Etter min mening, en fin ting.
Trekk røyken inn gjennom nesen. Hold røyken i lungene 5-6 sek. Ikke blås ut røyken, men svelg den.
etter hva jeg har hørt. ta å voporize den, helt ren.
Men må man trekke like mye eller mer for å bli like fjern med vape?
Gravity bong er nok best. Har tenkt å prøve til helgen ^^

http://www.youtube.com/watch?v=hMzvFiM-4tg
Sitat av Muradi Vis innlegg
Trekk røyken inn gjennom nesen. Hold røyken i lungene 5-6 sek. Ikke blås ut røyken, men svelg den.
Vis hele sitatet...
Røyke cannabis nasalt, en idé jeg aldri har tenkt på! Ubehagelig eller ei, må prøves
Kan jo også legge til at settingen man røyker i kan ha store påvirkninger på hvordan man opplever rusen. Men her er det ingen oppskrift på hvordan man lager best stemning da dette er helt individuelt.
Sett deg med bongen på Oslo S midt i rushen. Det er kick det.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Tengel Vis innlegg
Røyke cannabis nasalt, en idé jeg aldri har tenkt på! Ubehagelig eller ei, må prøves
Vis hele sitatet...
Det kan da ærlig talt ikke ha noe å si. Med mindre det blir tatt opp igjennom bihulene, før røyken går ned i lungene. Isåfall vil jeg ikke tro at man kjenner store forskjellen på fengen.

Så for å få best mulig feng, burde man stå på hodet til man svimer av, eller bare røyke mindre og bedre kvalitet.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Det kan da ærlig talt ikke ha noe å si. Med mindre det blir tatt opp igjennom bihulene, før røyken går ned i lungene. Isåfall vil jeg ikke tro at man kjenner store forskjellen på fengen.

Så for å få best mulig feng, burde man stå på hodet til man svimer av, eller bare røyke mindre og bedre kvalitet.
Vis hele sitatet...
I en sosial sammenheng kan det nok være morsomt å prøve, ikke for effekten sin skyld, men opplevelsen som jeg opprinnelig hadde i tankene