Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1255
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om det er noen her på forum som har erfaring med å bestille nootropics? Vurderer selv å bestille, men nettisiden skriver

"(High risk destination. We have little or no experience with your country and regulations. There is a high chance the parcel may get seized by the customs. No refunds or reshipments are provided) Registered mail"

Vet ikke om jeg får låv å skrive nettsiden, men kompaniet heter vertfall cosmic nootropics.

any1? tenker å bestille semax
Blir pakken tatt så nekter du bare for å ha bestilt.

Ikke prøvd semax, men en nootropic stavkirke fra 5% Rich piana. Merker absolutt forskjellen med og uten. Fokus og skarpere syn, kan det virke som.
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
en nootropic stavkirke fra 5% Rich piana
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hva i alle dager du mener her? Er genuint nysgjerrig.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Ikke prøvd semax, men en nootropic stavkirke fra 5% Rich piana. Merker absolutt forskjellen med og uten. Fokus og skarpere syn, kan det virke som.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg fant av Noot fra Rich P var "Mentality with New Nootropic Blend", og var ikke mye reviews på dette.

Pakken jeg bestilte er fra Russland, så er svært usikker på om denne blir sjekka og evt vil komme gjennom. Har en ørliten følelse av at de er ekstra nøye på Russland.

Derimot fant jeg ikke noe i legemiddelverket om noe spesifikt semax, eller dens ingredienser. Noen andre som har erfaring med pakker i gråsonen fra Russland?
Stavkirka=stack. Autocorrect. Mentality, ja. Interessant med nootropics, spent på hva folk her har å si.
Er på reisefot, as we speak, men tror jeg har endel å bidra med i denne tråden.
Håper å stikke innom her over helga...
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Er på reisefot, as we speak, men tror jeg har endel å bidra med i denne tråden.
Håper å stikke innom her over helga...
Vis hele sitatet...
Gjerne gjør det!