Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6573
partoftheproblem
mongoloid's Avatar
42 7
God morgen fellow freaks!

Fyller 18 år snart, å skal flytte til Trøndelag for å gå folkehøgskole. I frihelgene blir det forhåpentligvis noen turer inn til Trondheim for å drikke. Er det noen greie utesteder (helst nært hotell) for oss under 21 år? Kunne du gitt en liten beskrivelse hadde det vært fint!
True phreak.
Det er svært lite som foregår i Trondheim for de under 20. Det eneste av kvalitet jeg kan se for meg er egentlig Samfundet, men da må du bli medlem (20 års grense for ikke-medlemmer, 18 for medlemmer).

Trondheim har svært god hotelldekning, det blir ikke noe problem.
Sist endret av Orph; 5. juli 2013 kl. 05:09.
Du har noen få utestedet i midtbyen med 18-årsgrense. Har aldri vært på de selv, men tror et heter "Ace" og ligger i Fjordgata.

Hoteller er det flust av over alt så det vil nok ikke være noe problem
Som 18 år i Trondheim er det ikke mye å velge i.
Du har Ace som Yochi never, samt Karma lounge som ligger i nordre gate rett under mercursenteret, i kjelleren der :-)
Sitat av Orph Vis innlegg
Det er svært lite som foregår i Trondheim for de under 20. Det eneste av kvalitet jeg kan se for meg er egentlig Samfundet, men da må du bli medlem (20 års grense for ikke-medlemmer, 18 for medlemmer).

Trondheim har svært god hotelldekning, det blir ikke noe problem.
Vis hele sitatet...
Om man bare skal til Trondheim en gang i blant og ønsker å inn på Samfundet så er det bare å stille seg i køa og høre om noen som er medlemmer kan ta deg med som "gjest", da holder det å være 18 år og ikke-medlem. Folk er som regel greie og hjelper deg.
Ace er aids, ville satset på samfundet!
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei!
Bumper denne tråden, jeg.
Vil gjerne ut i Trondheim i helga og skjønner at Samfundet ikke funker for dem som ikke bor i Trondheim. Finnes det da noen andre utesteder som er 18+?

Takker for svar!
Eneste utestedet min venn på 19 år har kommet inn på som jeg har observert er mormors. Det er en trivelig og chill plass. Mer en plass for pilsing på tidligkvelden da de stenger kl 12 tror jeg.
Takk for svaret ditt! Jeg ser at de stenger 2 i natt, så det funker jo greit! Men skulle gjerne hatt et litt fest-aktig sted? Rart at det ikke er noen klubber som er 18 pluss, har i hvert fall ikke funnet noen enda...?
Jesper Nattmann har 18-årsgrense. Hvordan det er, vet jeg ikke, men det har vært lang kø med unge mennesker der hver gang jeg har gått forbi en lørdagskveld. Så jeg vil anta det er Avicii, Pitbull og Kygo i en herlig spotifyliste som går i en nydelig VG-lista kavalkade ila. kvelden, som seg hør og bør på et 18-årssted.
Svært lite å velge i når du er under 20 i Trondheim.
Dra du litt utenfor byen så har du nattklubb med 18 års grense og den type stemning du er ute etter
Det er et-eller-annet utested i Fjordgata fremdeles, ved siden av Sportsbua, Redroom eller noe sånt. Også har du et utested ved Merkur-senteret om det fremdeles er i drift.
Ace og Karma har stengt tror jeg.

Jesper Nattmann er knøtte lite
Mener også å ha hørt at Ace og Karma er stengt. Som nevnt tidligere her er markedet for de under 18 blitt heller dårlig den siste tiden i Trondheim dessverre, men dette er pga. at det rett og slett har vært for dårlig marked for det. Er selv noen år siden jeg var under 20, så har ikke oversikt over hvor ungdommen drar nå til dags, men vil tro at det skal være mulig å komme seg inn på samfunnet en random lørdag så fremt det ikke er noe arrangement der. Har selv vært der et par ganger, og jeg har aldri vært medlem eller noe slikt
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ingen utesteder ønsker å ha åpent for aldersgruppen 18-20 da de rett og slett ikke kjøper drikke og medfører mer bråk(som fører til flere vakter på jobb).
Karma er vel konkurs, så jesper nattmann og samfundet er nok de eneste mulighetene. Skal ikke si noe sikkert, men vil tro det er meget utbredt med skrapet leg her.
Er ikke Raus også 18-års plass? Har aldri vært der før, men hørt folk har sagt det. Og til alle som nevner Ace, det er lagt ned... Er Red Zone Nattklubb der nå.
Sist endret av kimmy9gga; 21. mai 2016 kl. 13:53.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Raus er nok ikke 18-års nei, mener det er 23 for å komme inn der
Sitat av Bea Vis innlegg
Raus er nok ikke 18-års nei, mener det er 23 for å komme inn der
Vis hele sitatet...
Okok, takk for infoen
Sitat av FatMan Vis innlegg
Karma er vel konkurs, så jesper nattmann og samfundet er nok de eneste mulighetene. Skal ikke si noe sikkert, men vil tro det er meget utbredt med skrapet leg her.
Vis hele sitatet...
Samfundet er stengt om sommern, da det driftes av frivillige studenter. Åpner ikke før 15. august.