Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2417
Anonym bruker
"Arktisk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet mistenker meg for noe. og har tatt tlf min. nå skal jeg på ungdomsoppfølging møte. Jeg har nektet og gitt kode. hva skal jeg si vist dem spør meg for eksempel

Hvorfor gidde du oss ikke koden.

Hva har du og skjule?

Og dem kommer til og si at visst jeg ikke gir koden avslutter dem ungdomsoppfølging kontrakten. og jeg er redd dem utsetter lappen.

Jeg vil aldeles ikke gi koden og jeg kommer ikke til og gi koden
Ikke svar på spørsmål. Lukk munnen og ti helt stille.
De kan ikke gjøre livet ditt verre ved at du ikke hjelper dem,tvert imot.
De er avhengige av tilståelser og kommer til å satse på det. Får de ikke det er eneste utfall henleggelse. Du kan virke så mistenkelig de bare vil, du kan ikke felles på mistanker, og uansett hvor opplagt det er at du er skyldig, så vil ikke det holde i noen rett. Alt det KAN gjøre er å dytte videre på videre etterforskning. Noe de neppe gjør pga ressurskostnader..... Med mindre du er terrorist
Sist endret av Mokkasinen; 17. januar 2019 kl. 12:26.
det er en europeisk lov som beskytter folk i å inkriminere seg selv. Du er ikke pliktig til å oppgi koden.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet vil bruke omvendt psykologi på deg, mest sannsynlig si at de vet hva du skjuler og piss like that. Men hold kjeften lokket, de vet ingenting.
New generation
colakork's Avatar
Du har ikke noe spesielt å skjule du.. Du setter pris på privatlivet ditt og kommer til å stå for det, uansett hvilke sleipe linjer de gir deg.

Husk det de andre skriver her. Mistanker = null verdi. Sak henlagt.
Din tilståelse/tilgang til din mobil = Bevis.
ordforrådet ditt burde ikke inneholde mere en ett ord på det møte du skal på og det er : NEI.

Eneste måten politiet tar ungdom på sånne møter er fordi de er sleipe og får den uvitene ungdommen til og inrømme.

Er ikke ulovlig og være vrang. vær så vrang du bare kan.
Si du ikke gir koden fordi det vil inkriminere noen som står deg nær. Hvis dem spør igjen reiser du deg og går.

Sitat av pikkoras Vis innlegg
ordforrådet ditt burde ikke inneholde mere en ett ord på det møte du skal på og det er : NEI.

Eneste måten politiet tar ungdom på sånne møter er fordi de er sleipe og får den uvitene ungdommen til og inrømme.

Er ikke ulovlig og være vrang. vær så vrang du bare kan.
Vis hele sitatet...
Politiet er mennesker de og. Er du vrang blir fort dem vrang og. Er du kriminell kan dette bli et problem ganske fort. Det gjelder å holde seg innenfor den nøytrale sonen uten å faktisk overgi noen reell informasjon. Mange metoder er langt mer hensiktsmessig enn taushet.

Men såklart, det er en fordel å vite hva man driver med
Sist endret av Tøffetom; 17. januar 2019 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ikke la deg lure av bullshitet de serverer deg på et sølvfat for å 'myke' deg opp til å snakke!