Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 644
Var usikker på om jeg skulle legge den ut på nett pga jeg ikke har holdt på så mye med den.
Men trenger innspill, selv om det ikke er det rare greiene...
Usikker på hva sjanger det er..
Takker for alle konstruktive kommentarer. Eller at noen gidder å høre gjennom låta! =P
Håper på at noen liker det jeg har gjort så langt.


Link. http://www.speedyshare.com/847932615.html
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
poste litt mer åssen du tenker å gjøre sangen?
trance eller rap?
Jeg hørte nettopp gjennom den, og må bare si at jeg aldri i livet kunne hørt på den sangen der. Jeg blir sjokkert hvis noen her sier at dette var bra musikk.. Greit, du kan trykke på de rette knappene i fruityloops, men det blir ikke god musikk av den grunn.
elsker sånn musikk 'BRA'!! bare kødder ikke noe for meg :P
Sist endret av norskbye; 19. mai 2008 kl. 20:36.
hva synes dere om det kompet her da ?

http://media.putfile.com/stuff-21-72
sneipen's Avatar
Trådstarter
Sitat av sengetøv
poste litt mer åssen du tenker å gjøre sangen?
trance eller rap?
Vis hele sitatet...
Bare eksperimentere.

Har egentlig ikke noen planer om hva jeg skal gjøre med den.

Matthiesen: Viss jeg trykker på de rette knappene så må det være noe jeg har gjort riktig.
Forøvrig så kunne du spart deg for en slik spydig kommentar, ihvertfall når det høres ut som du satt på siden av meg nå jeg holdt på med den... Jeg sier ikke dette for å beskytte meg og at jeg synes den er direkte bra selv, men slike kommentarer er ikke akkurat hjelpsomme på noen måte.

norskbye: Sånn musikk? Hvorfor ikke skrive noe mer konstruktivt slik at jeg vet hva ''sånn'' musikk er?

Kanskje dere tror at jeg kun skriver dette for å forsvare meg pga dere syntes det var dårlig. Jeg gjør ikke det, jeg gjør det pga de hjelper meg på ingen måte. Og jeg har sett i andre poster som får lignende kommentarer. Hvordan hjelper disse kommentarene en å bli bedre. Slik at man kan rette opp sine feil, selv om kanskje hele greiene man har laget er en fiasko så er det lettere å lære å bli bedre viss folk skriver litt mer om hva som evt er bra og hva som suger.

HEHE.Tipper jeg har drept hele tråden nå. jaja...

Takk for meg.
Den hadde vært nice til Minigames på f.eks Miniclip eller noe haha =) Den var litt fet.
Sånn gaming musikk til minigames =)

Fete lyder du har der mann, Plugins?