Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 663
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kasta i meg en imovane på banen fordi jeg tenkte den skulle kicke til jeg kom hjem og skulle legge meg. Ikke forventet jeg å begynne å trippe på fleinsopp... Det er ganske identisk en moderat dose fleinsopp.
Selv merker jeg litt sterkere farger, samt at tekst kan flyte litt rundt, men ikke noe mer enn det. Hvilken virkning har du?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Merker en enorm sanseforsterkning i form av helt sinnsyk hørsel, sidesyn berøringssans OL... I tillegg får jeg rare tanker og angst om at de jeg bor med skal komme å drepe meg. Vet jo selv at det er tull. Føler også at jeg ''forsvinner'' eller mister kontakt med bevisstheten min, slik jeg har følt før på fleinsopp.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Undres om det kan være en psykose? Alkohol demper ikke angsten heller for at de jeg bor med skal drepe meg. Vet jo selv hvor tullete det er.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De fryktfulle tankene gav seg og nå er jeg bare sløv, slik imovane og alkohol bør være. Tenker det var et panikkanfall kombinert med de trippy effektene til imovane, jeg. God natt. =)
Det er imovanen. Garantert. Sett mye weird shit på det. Det er halliser, slapp av. Ingen prøver å drepe deg