Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1109
I helga så tokk jeg 1 ecstasy pille fette bra funk å varte lenge men en ting jeg ikke blei klok på va at jeg svettet sykt mye å lenge har tatt mdma mangeganger før men aldri svette som jeg gjore på ecstasy. Så noen her inne som kanskje vet ka det kommer av??
Det kan komme av at det kan ha vært hva som helst i pilla du tok...

Er det MDMA eller andre extacy piller du tok tidligere, veit du det?

Du kan jo se om du finner den igjen her https://www.ecstasydata.org
Va mdma tiligere å fikk pilla av en bekjent som solgte, han tokk samme pille bare flere
Er jo typisk å svette på mdma. Dagsform, aktivitestnivå, omgivelser(temperatur/luftfukitghet) og hvem vet hva har jo innvirking på hvor mye du svetter. Man kan fint chille rundt og være tørr under armene en dag og neste roll være fuckings gjennomvåt.
It happens.

MDMA øker kroppstemperaturen din og svetting er naturens respons på dette. Nothing magical going on.
Som nevnt over, øker MDMA kroppstemperaturen ganske betraktelig. Jeg har aldri opplevd å være på en roll uten å svette som en gris, ihvertfall ikke på oppturen. Spørs jo også litt på doseringa og hvor rene sakene du putter i deg er. =)