Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1109
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom jeg mistenker at noe går galt under kokainbruk, og jeg tilkaller ambulanse eller drar til legevakten, kan jeg nekte å oppgi personalia mtp. risikoen for å miste førerkort O.L og likevel få hjelp?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det tror jeg egentlig ikke. Ser for meg de kontakter politiet da.
De kontakter da faen ikke politiet om noen drar på sykehuset for overdose på kokainbruk , aldri skjedd meg ihvertfall.
Anonym bruker
"Sugen Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, du kan ikke nekte å oppgi personalia. Men ambulanse og legevakt har taushetsplikt til politiet. Du skal altså ikke være redd for at de tyster på deg om du trenger deres hjelp i nød.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Havnet på sykehuset når jeg korket over en stund tilbake. Politiet var til stedet, men var mer hjelpsom mot ambulansepersonellet. Står ingenting i journalen min om sykehus besøket.
Har en person i familien som har fått bekymringsmelding hos fastlege etter flere korte besøk på akutten på kort tid pga alkohol.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 17. september 2019 kl. 11:17.