Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 432
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 2 uker siden fikk jeg en pakke med frø i posten. 4 forsjellige strains, 8 frø totalt. Tenkte jeg skulle prøve lykken allerede i år, siden det er auto strain og jeg bor på en mildt sagt solrik plass. Den skal etter beskrivelse være klar til innhøsting i midten av september Legger ved bilde av planten fra i går. Den var da nøyaktig 13 dager gammel. Syns selv den vokser fint og ser fin ut, men tenkte jeg skulle spørre dere med mer erfaring enn meg.. Ser den fin ut?

Fruen bor ute 24/7, og flytter inn i drivhus når det er regn/kaldere vær. Hun får vann hver morgen (ikke mye) og CalMag annenhver dag. Er det noe jeg bør forandre, eller noe spesielt jeg må passe på? Jeg har lest og sett utallige YT videoer, og har vel egentlig en stødig grunnleggende kunnskap, men dette er som sagt første gang jeg dyrker å da er det jo så lett å glemme alt man har lest.

http://imgur.com/gallery/KNOTmhO
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åh, strainen jeg har plantet er Fruit Punch btw. Og hun lukter fantastisk allerede!