Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2074
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Jeg og exen har nylig snakket om å ta mdma i sammen. Hun reiser snart til folkehøyskole og vi var sammen 1år og 8måneder så jeg følte jeg ville oppleve molly med hun før hun reiser. Hun virker veldig keen men hun har aldri prøvd det før, faktisk har hun aldri rørt noe rusmidler annet enn alkohol så og si, hun har prøvd snus et par ganger også men that´s it. Hun prøvde også cannabis men hun klarte ikke trekke ned så ville ikke tatt det i betraktning. Vil bare være veldig obs på generelle ting å passe på. Hun har astma som er en ting å ta hensyn til, så er hun også relativt lav og ikke særlig stor så dosering er jeg fullt klar over bør være minimalt. Har bare tatt molly en gang selv så er ikke veldig erfaren med stoffet, men da var det krystaller som vi knuste til pulver, blandet det med vann og drakk det (såkalt molly water). Er ikke sikker på om det er den tryggeste metoden men gikk nå veldig greit med meg hvertfall. Så jeg har noen generelle spørsmål, og tar gjerne imot andre ting å være bevisst på, setter pris på alle svar og erfaringer

1) Hva bør jeg være spesielt obs på når det gjelder astmaen?
2)Hvilken dose er anbefalt viss hun skal nå den skikkelige mdma følelsen? Hun veier rundt 45kg og er 160cm.
3)Hva er en passelig mengde vann å få i seg får å holde seg hydrert?
Mengde mdma hopper jeg over, da de andre kan regne på det. men når det gjelder vann er det det klassiske ubrukelige svaret, ikke for mye, ikke for lite. Noen pisser som en foss, andre klarer ikke pisse om det så stod om livet.. pisser du mye, kan du tryggere drikke mer, men ikke overdrive. En munnfull nå og da er nok, si ett glass hver halvannen time. men ha gjerne i litt salt i vannet, for du svetter ut elektrolytter, og rent vann erstatter ikke dette. Er du typen som ikke klarer å pisse, hold inntaket deretter. Det skal mye til for og fucke det opp så ille at du går i bakken av trykk på hjernen når du tar dette hjemme. Hadde du vært på klubb, danset og vært aktiv, så må det taes med i betraktningen det og. Men en rolig kveld hjemme gir bedre slingringsmonn. Jeg pleier å si en munnfiull eller tre i timen om du ikke pisser og ett lite glass i timen/halvannem om du klarer og pisse. Men som sagt, mdma er meget tilgivende til vanlig, så få i deg NOE, men ikke overdriv.

Bare husk det kan ta tid før det begynner så ikke " ta mer fordi ingenting skjer jo". for meg gikk det halvannen nesten to timer fra inntak til det kom som ett Takras. Those where the days. Misunner dere denne "førstegangsopplevelsen". Avtal også på forhånd edru hvor mye dere skal ta, og hvor mange ganger, og hold dere til det. Og sett alarmer på mobilen for hver gang, det kan hende du glemmer om de har tatt eller ikke, så det hjelper på hukommelsen.
Sist endret av Mokkasinen; 1. august 2019 kl. 15:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1,5x kroppsvekt er passelig. Og halvparten av første dosa som redose ca en time etter første inntakt. Så for hun vil det si ca 67mg første dosa og 34mg redose. Ikke redose mer enn en gang. Hvis dårlig virkning ta for all del ikke mer med fare for PMMA/PMA hvis dere ikke har testet stoffet deres med marquis e.l.

Les her: https://www.tryggtripp.no/guide/mdma
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mollymeasure.com er en fin side å bruke, syns jeg.
Du får ca det samme resultatet som "Ekstravagant Sau" skriver.
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Jeg og exen har nylig snakket om å ta mdma i sammen. Hun reiser snart til folkehøyskole og vi var sammen 1år og 8måneder så jeg følte jeg ville oppleve molly med hun før hun reiser. Hun virker veldig keen men hun har aldri prøvd det før, faktisk har hun aldri rørt noe rusmidler annet enn alkohol så og si, hun har prøvd snus et par ganger også men that´s it. Hun prøvde også cannabis men hun klarte ikke trekke ned så ville ikke tatt det i betraktning. Vil bare være veldig obs på generelle ting å passe på. Hun har astma som er en ting å ta hensyn til, så er hun også relativt lav og ikke særlig stor så dosering er jeg fullt klar over bør være minimalt. Har bare tatt molly en gang selv så er ikke veldig erfaren med stoffet, men da var det krystaller som vi knuste til pulver, blandet det med vann og drakk det (såkalt molly water). Er ikke sikker på om det er den tryggeste metoden men gikk nå veldig greit med meg hvertfall. Så jeg har noen generelle spørsmål, og tar gjerne imot andre ting å være bevisst på, setter pris på alle svar og erfaringer

1) Hva bør jeg være spesielt obs på når det gjelder astmaen?
2)Hvilken dose er anbefalt viss hun skal nå den skikkelige mdma følelsen? Hun veier rundt 45kg og er 160cm.
3)Hva er en passelig mengde vann å få i seg får å holde seg hydrert?
Vis hele sitatet...

Jeg er også 45kg og 160cm. Aller første gangen jeg tok MDMA, så var første dosen på 150mg, andre på 50mg og resten ble snorta. Ble ca 250mg til sammen.
For meg så var det helt fantastisk, fikk ordentlig bra MDMA-følelse. Glad, euforisk, lett og hele-verden-er-faktisk-vibe. Etter 6 timer så røyket vi en god del, det var da jeg fikk litt halliser (eneste gangen jeg har fått det på MDMA tho, og har tatt det mange ganger etter det), ble veldig trøtt og surrete, typ «sovnet med øyne åpne»-følelse.
Siden begge dere har lite til null erfaring vil jeg anbefale å ikke ta så mye, jeg hadde folk rundt meg som var ganske erfarne. Typ 100mg første dose, redosere på 50mg kun en gang.
MDMA med eksen? Hva er hensikten? Blir det kun dere to? Jeg ser for meg da at det blir litt for mye følelser involvert.

En dosering på 100mg burde fungere.
Den matte formelen hvor man tar 2.5 x kroppsvekt er sikkert en fin og safe greie, men føler at det kanskje blir litt lite. Hadde det vært meg ville jeg tatt 100-125mg til dama og tatt ca lik dose på meg selv. (Max 150mg på meg selv) Så ville jeg redosert like stor dose rundt 2timer seinere. (Max 2 redoseringer)
Jenter tåler visst litt mindre og av erfaring kommer de opp noe fortere enn gutter. Anbefalt dose er 1-1.5 så sier jeg som regel 1 til jenter og 1.5 til gutter. Første erfaring trenger man ikke så mye heller

Drikk heller powerade for elektrolytter, selvom det ikke er mye hater jeg saltvannssmak og vil vel si det generelt er en bedre opplevelse med powerade.
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Trådstarter
Jeg tok 300mg første gang, da jeg blandet det med vann som nevnt tidligere. Ble så euforisk og åpen med de andre at jeg kunne nesten ikke tro det. Noen som vet om den mest forsvarlige måten å ta molly på? Da mener jeg hvis jeg kjøper krystaller (eller hva man vil kalle det).
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
MDMA med eksen? Hva er hensikten? Blir det kun dere to? Jeg ser for meg da at det blir litt for mye følelser involvert.

En dosering på 100mg burde fungere.
Vis hele sitatet...
Enig. Dette er sånn oppskriften på drama, part-time avstandsforhold, forvirring, krangling når den andre hooker opp med noen andre, klarer ikke slippe hverandre fri, bli såra, frem og tilbake shit det neste året. Mdma gir insanely mye følelser når man tar det med en man elsker fra før så skal dere være ekser eller holde dere som én sammen i kjærlighet?
Sitat av 420master Vis innlegg
Jenter tåler visst litt mindre og av erfaring kommer de opp noe fortere enn gutter. Anbefalt dose er 1-1.5 så sier jeg som regel 1 til jenter og 1.5 til gutter. Første erfaring trenger man ikke så mye heller

Drikk heller powerade for elektrolytter, selvom det ikke er mye hater jeg saltvannssmak og vil vel si det generelt er en bedre opplevelse med powerade.
Vis hele sitatet...
Pakk det i dopapir/rizla etc og drop det.

Angående dosering ville jeg personlig ha lagt opp en 0,2 til deg og 0,15 til henne. Dette er dog litt mer en det som anbefales med tanke på kroppsvekten deres.
Jeg vil bare påpeke at for egen del (kvinne, 170 cm, 70 kg den gangen) ville 0,1 vært jævlig overkill første gangen. Jeg pleide greie meg fint med 00,8 og 00,6 som redosering. Fikk full effekt. Så lenge hun har ganske begrenset ruserfaring ville jeg heller gitt mindre enn for mye. Jeg måtte bare gå å legge meg en gang jeg hadde fått i overkant, for jeg ble så sinnsykt overstimulert. Det er også stor forskjell på hvor følsomme folk er for rusmiddler, også veier hun jo ikke mye.

Man kan alltid ta mer, man kan aldri ta mindre.
Får vi en oppdatering på hvordan denne kvelden gikk?
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig. Dette er sånn oppskriften på drama, part-time avstandsforhold, forvirring, krangling når den andre hooker opp med noen andre, klarer ikke slippe hverandre fri, bli såra, frem og tilbake shit det neste året. Mdma gir insanely mye følelser når man tar det med en man elsker fra før så skal dere være ekser eller holde dere som én sammen i kjærlighet?
Vis hele sitatet...

Har tenkt mye på dette. Er jo en risk er fullt klar over det. Har en liten plan om hva jeg skal si også da. Har litt lyst å få frem at jeg har hatt en fantastisk tid når vi var sammen, og at jeg ønsker henne lykke til videre. Er jo ikke sånn vi aldri ser hverandre igjen heller vil jeg tro, hun skal bo der 1 år så flytter hun tilbake. Det som skjer når hun kommer tilbake vil være en avgjørelse for fremtiden, men tror dette kunne gått bra så lenge vi ikke overdriver dosen, har jeg tenkt litt på nå i det siste. Heller for lite enn for mye i dette tilfellet.

Sitat av Sondre Vis innlegg
Får vi en oppdatering på hvordan denne kvelden gikk?
Vis hele sitatet...
HAHAHA Ofc. Har ikke skaffet det enda da så kan faktisk ikke garantere at det blir noe av. Men vil ha ting planlagt mest mulig allikevel.
Sist endret av Anderssonfugl93; 2. august 2019 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Siden MDMA er såpass trygt så er det ikke veldig farlig om man ikke er nøyaktig med doseringen. Jeg har eksperimentert alt ifra 150 til 750mg ila en kveld/natt. Sistnevnte var èn gang og det skjer aldri igjen, selvom det var en morsom opplevelse. Mitt sweetspot vil være totalt 300mg ila en kveld(90kg)

Hvis du får tak i gelatinkasler så er vel det det aller beste å droppe i, så slipper man å tenke på noe som helst ekkel smak hvis droppen i dopapir eller rizzla feiler.
1. mdma er sentralstimulerende så åpner luftveier, null problem der.
2. er det rene fine brunaktig krystaller, ca 80mg, evt redoser etter ca 2-3t med halv mengde.
3. ca en halv liter i timen.

aller viktigst, bruk testkit for å sjekke at det du har faktisk er mdma og ikkeno annet.