Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 964
Måtte ha noe mer pils nå som kvelden plutselig ble lenger, har en skvett brennevin 37.5% hvor stor klunk må oppi en lettøl på 2.4% for og havne på rundt 5? Dette gjelder da 0.33 bokser.

Skål a freaks.
Sist endret av tlffreak; 4. mai 2019 kl. 22:19.
Anonym bruker
"Klar Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hemmeligheten er bare å drikke lettøllen dobbelt så fort som vanlig øl. Jeg sitter på samme oppdrag akkurat nå. Skal sies at jeg har litt ritalin og Rivotril innabords som hjelper på.

Men på det verste så styrta jeg nesten 12 halvlitere lettøl på et par timer, fikk en god småfull følelse av det. Lettøl er faen meg magisk hvis man er småalkis og misser ølsalget.
Trådstarter
17 2
Hehe knall. Men nå har jeg ei litta skvett brennevin til overs. Men kompisen min som skulle på butta kjøpte de med 0.7% istedet :P så da endte det bare opp som blandevann.

Blir noe pepper her senere så ender uansett opp på vann ��
Anonym bruker
"Klar Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det med 0,7% er bare tull. Alkoholen er ute av kroppen din før du har rukket å drikke den opp. Men blander du den med sprit så er det jo en annen sak. Du får prøve å ta den berømte ringerunden og se om du får tak i en liter sprit for en overpriset tusen-lapp.
Trådstarter
17 2
Hehe nei ellers takk :P har en dunk vin som straks er klar så da drikker jeg heller den fussel vinen der ^^
Anonym bruker
"Klar Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er du jo i god kok, da skal jeg styrte mer lettøl og hive innpå noen rivoer og gå til søvns om noen timer. Ha ei god natt!
Trådstarter
17 2
Hehe God natt!